- dexter82
- OP
- 230 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z14XEP
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu n-as face swap de pe Z14XEP si o sa-ti spun si de ce:
- motorul (daca ai noroc sa gasesti unul ok) costa de la 1000 EUR in sus. simeringurile de supape sunt cam consumabile (50.000km), apar probleme cu furtunele de apa si ulei (varsta, temperaturi, presiuni)
- cutia de viteze este F23, tu ai F17
- planetarele sunt dedicate pentru aceasta motorizare (le recunosti usor dupa capetele verzi) si nu prea se mai gasesc
- sistemul de franare este dedicat pentru aceasta motorizare (discuri de 308mm pe fata, 264mm - daca nu ma insel - pe spate)
- omologare la RAR
Parerea mea este ca iesi mai ieftin sa cumperi o masina echipata de fabrica cu Z20LET.
Orice varianta alegi, tot vei mai avea bani de bagat in masina.
- dexter82
- OP
- 230 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Dupa cum spuneam mai sus, este greu sa gasesti unul in mintile lui intrucat majoritatea posesorilor dau in ele ca surdu'-n clopot si dupa asta se plang ca motoarele nu sunt bune. Cine are Z20LET bun nu-l prea vinde pt ca-i stie potentialul.
Masina e forta: ia 100km/h cu viteza a 2-a si se duce inspre 250 km/h ca V max.
Blocul se poate re-aleza de 2 ori: de la 86mm la 86.5 si de aici la 87mm si are potential mare de tuning: interne forjate, intercooler marit, turbo si injectoare de Astra H OPC, soft, axe de X20XEV etc.
Omologarea costa pana in 200 lei si se face cam intr-o ora la RAR, nu e vreo filosofie. Dar grija la cele de mai sus: CV, planetare, frane....
Parerea mea, daca vrei alt motor, ar fi sa mergi pe Z18XE cu 125cp: e simplu, robust si n-ai nevoie de alte modificari. Cu chip se duce la 140cp.
Ar mai fi Z18XER cu 140cp, dar aici ai grija admisiei variabile si a termoflotului. Pentru 15cp nu prea merita.
Sau un H cu 1.6T de 180cp si 6 trepte, e mai mult decat decent.
Ca regula generala, cine are masina turbo pe benzina de la 200cp in sus, nu o prea menajeaza. Power is addictive!
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat