Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Sigur s-a mai pus problema dar prefer sa intreb si eu. As dori sa fac o testare mai completa a masinii in special a injectoarelor si turbinei si eventual volanta si ambreiaj.
Ce service mi-ati recomanda?
Am usoare vibratii la relanti si pe primele 2 viteze pare sa fie putin mai lenesa masina, aproximativ 102.000 km la bord, an 2011, primul proprietar.
In reprezentante (radacini) si EDS service parca nu am incredere 100%.
Va multumesc
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
CODURI EROARE: Fara cod eroare
Ce service mi-ati recomanda?
Am usoare vibratii la relanti si pe primele 2 viteze pare sa fie putin mai lenesa masina, aproximativ 102.000 km la bord, an 2011, primul proprietar.
In reprezentante (radacini) si EDS service parca nu am incredere 100%.
Va multumesc
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
CODURI EROARE: Fara cod eroare
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
La volanta/ambreiaj treaba este simpla , atata timp cat nu bate la rece , nu patineaza/sare din treapta superioara , si intra corect in viteze , nu te iei de el.Uleiul mai merge in cutie la km aia(daca sunt reali).La turbina fara diagnoza si verificarea parametrilor in timp real, inclusiv un log in mers ,nu ai cum(nu luam in considerare turbina care deja fluiera).La injectoare ai putea testa acasa prin metoda clasica , sa vezi daca arunca toate pe retur aceiasi cantitate.Daca vezi dezechilibre mari , nu mai pulverizeaza cum trebuie , si un injector care da prea mult pe retur , nu mai tine presiunea corect.Porniri greoaie , si fum negru pe esapament , probleme la evacuare si multe altele.O curatare a clapetei , egr si senzori nu ar strica niciodata , se poate vedea si cat ulei cara turbina in admisie , si egr-ul cat de murdar este , semn ca masina a fost subturata , ori a circulat mult in oras.Regulatorul de presiune , despre care este discutat si tot asa.Sunt cateva verificari de facut , dar daca se ia in ordinea corecta nu or sa fie probleme.Nu uita de filtre bune , si schimbate la timp , un filtru de aer imputit poate strica o turbina , cu filtrul de motorina la fel , infunda injectoarele.Cel de ulei la fel , prea multa imbacsire duce la probleme grave de ungere a motorului , iar cel de polen o sa iti arunce tot praful si mezeria din el prima data in plamani , si apoi in masina.Motorina premium , nu dea aia de la tractoare ultimul drum , sistemul common rail este unul foarte pretentios , si cu foarte multe piese in miscare.Chiar daca este mai aditivata , si are tendinta sa roada piesele , in special pompa de inalte si regulatorul de presiune , cel putin este mai curata.In legatura cu recomandarea unui service , destul de greu de facut acest lucru , dar poate o sa iti raspunda tot un coleg de la bucale.Daca vrei testare profesionala pe banc , trebuie date jos de pe masina , si trimise la verificat/reconditionat dupa caz.Gasesti niste baieti buni la Buzau , restul adresei o gasesti pe net , nu vreau sa fac reclama , pentru ca nu am nici un interes.Cu toti care am vorbit , si au trimis acolo , au fost super multumiti.
Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat