- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,612 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,612
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Cu un termometru! Preferabil unul electronic, cu inertie cat mai mica, pentru ca nu iti trebuie precizie exagerata. Pusa pe "Low", viteza de ventilatie sa nu fie la maxim si AC sa nu fie pornit abia in acel moment.
Ca o gluma, poti apela la un om de paza de pe la supermarket, sa il rogi sa vina pana in parcare cu "pistolul"
Scuze, pentru raspuns, se poate ignora, stiu ca nu sunt userul caruia i-a fost adresata intrebarea.
Ca o gluma, poti apela la un om de paza de pe la supermarket, sa il rogi sa vina pana in parcare cu "pistolul"
Scuze, pentru raspuns, se poate ignora, stiu ca nu sunt userul caruia i-a fost adresata intrebarea.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Buna seara oameni minunati! Revin cu “noutati“ dupa intoarcerea din service pentru problema la A/C. A fost inlocuit o-ringul imbinarii de sub filtrul de aer dupa care au introdus “freon“ in instalatie. In programul de diagnoza OpCom valorile de presiuni sunt 660 KPa (AC oprit), respectiv 1215 KPa (AC pornit) si raceste bine. Va rog, imi puteti spune daca aceste presiuni sunt normale. Unde se afla senzorul de unde interfata “culege“ aceste informatii (presiunile)?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,612 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,612
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salut, anul trecut nu a mai pornit compresorul de ac ( bobina arsã ) am fost la un servis ca sa repare bobina sau sa o schimbe. Problema a fost ca nu au putut sa o desfacã deoarece șurubul din capul fuliei se învârtea in gol .Masina este un Opel Astra h 1,3 cdti , ulterior am decis sa cumpãt un compresor nou.
Întrebarea este, mai pot sa repar compresorul vechi sau il arunc ?
Întrebarea este, mai pot sa repar compresorul vechi sau il arunc ?
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu pb cu ventilatoarele care nu mai pornesc si cu clima care nici ea nu mai porneste.
Am scos rezistentele de la ventilatoare, modulul cu 3 pini si am gasit siguranta termica pe ohmmetru intrerupta. Am inlocuit-o cu una de 216 grade, apoi am testat cu masina la 98 de grade a pornit pe treapta intai. Dupa o saptamana nu a mai pornit si am verificat rezistenta si este ok, si modulul cu rezistenta sub forma de arc arata bine si am rezistente intre pini de 0 virgula ceva ohmi, din pacate nu am un multimetru de precizie. Problema este totusi cam ca inainte de inlocuirea sigurantei termice, la testele op-com, viteza 1 si 2 cupleaza o fractiune de secunda si indica inactiv. La viteza 3 ventilatoarele pornesc si arata active pana la finalul testului.
Pe partea de AC , cand cuplez, motorul modifica turatia dar compresorul cand ajung la el e oprit. Op-com indica 500 si ceva kPa, deci nu e o pb de presiune. De asemenea cand scot mufa din presostatul de AC tot nu merg ventilatoarele.
Nu mai stiu ce sa ii fac, stiti un service care sa aiba oameni seriosi care sa faca diagnoza corect si sa nu ma puna sa platesc aiurea reumpleri cum am tot facut in vara?
Compresorul a fost schimbat in 2015 cu unul nou (de fapt era refacut , a costat vreo 1000 ron doar).
Indicati-mi un om serios sau un service care stie sa rezolve problema fara inlocuiri aiurea.
De exemplu ventilaoarul din fata arata bine, se misca bine, acum toata lumea vrea sa il schimbe pt ca nu se pot dezlipi de pe elrezistentele si vor si modificarea circuitului, desi rezistentele arata bine si functioneaza bine. Daca are carbuni consumati, nu e mai usor sa ii schimbe?
Am si eu pb cu ventilatoarele care nu mai pornesc si cu clima care nici ea nu mai porneste.
Am scos rezistentele de la ventilatoare, modulul cu 3 pini si am gasit siguranta termica pe ohmmetru intrerupta. Am inlocuit-o cu una de 216 grade, apoi am testat cu masina la 98 de grade a pornit pe treapta intai. Dupa o saptamana nu a mai pornit si am verificat rezistenta si este ok, si modulul cu rezistenta sub forma de arc arata bine si am rezistente intre pini de 0 virgula ceva ohmi, din pacate nu am un multimetru de precizie. Problema este totusi cam ca inainte de inlocuirea sigurantei termice, la testele op-com, viteza 1 si 2 cupleaza o fractiune de secunda si indica inactiv. La viteza 3 ventilatoarele pornesc si arata active pana la finalul testului.
Pe partea de AC , cand cuplez, motorul modifica turatia dar compresorul cand ajung la el e oprit. Op-com indica 500 si ceva kPa, deci nu e o pb de presiune. De asemenea cand scot mufa din presostatul de AC tot nu merg ventilatoarele.
Nu mai stiu ce sa ii fac, stiti un service care sa aiba oameni seriosi care sa faca diagnoza corect si sa nu ma puna sa platesc aiurea reumpleri cum am tot facut in vara?
Compresorul a fost schimbat in 2015 cu unul nou (de fapt era refacut , a costat vreo 1000 ron doar).
Indicati-mi un om serios sau un service care stie sa rezolve problema fara inlocuiri aiurea.
De exemplu ventilaoarul din fata arata bine, se misca bine, acum toata lumea vrea sa il schimbe pt ca nu se pot dezlipi de pe elrezistentele si vor si modificarea circuitului, desi rezistentele arata bine si functioneaza bine. Daca are carbuni consumati, nu e mai usor sa ii schimbe?
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
mie mi se pare putin valoarea aceea de 500 kPa, uite cum ar trebui sa fie:
mai jos e schema din autodata (daca vrei o postez si pe cea din tis) sint 5 relee, 2 sigurante.
comanda pentru relee este facuta de ecu, dar depinde de presiune freon pentru AC, daca acolo e o problema...
la fel si pentru senzorul de temperatura antigel, vad ca doar acestia sint legati la ecu pe schema asta.
mie mi se pare putin valoarea aceea de 500 kPa, uite cum ar trebui sa fie:
mai jos e schema din autodata (daca vrei o postez si pe cea din tis) sint 5 relee, 2 sigurante.
comanda pentru relee este facuta de ecu, dar depinde de presiune freon pentru AC, daca acolo e o problema...
la fel si pentru senzorul de temperatura antigel, vad ca doar acestia sint legati la ecu pe schema asta.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,612 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,612
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
O treapta redusa, vad ca se face prin inserierea celor doua electromotoare ale ventilatoarelor. deci, daca unul este defect, clar ca nu va functiona niciunul.
Cealalta treapta, vad ca se face cu rezistenta separata pe fiecare electromotor, ceea ce inseamna, ca daca tu ai reparat o rezistenta, de pe unul din ventilatoare si acum acel electromotor nu mai functioneaza, iar cealalta rezistenta (sau siguranta termica a ei) este defecta, nu va functiona nici un ventilator.
Ce mi se pare putin ciudat, este faptul ca spui ca pe treapta de viteza maxima, functioneaza ambele.
Sa nu fie o problema din releul care realizeaza inserierea ...
Daca ai putina indemanare, dupa schema, simuleaza o treapta redusa si masoara unde anume se pierde tensiunea ...
P.S. pentru dezaburire ... verifica clapeta de recirculare.
Cealalta treapta, vad ca se face cu rezistenta separata pe fiecare electromotor, ceea ce inseamna, ca daca tu ai reparat o rezistenta, de pe unul din ventilatoare si acum acel electromotor nu mai functioneaza, iar cealalta rezistenta (sau siguranta termica a ei) este defecta, nu va functiona nici un ventilator.
Ce mi se pare putin ciudat, este faptul ca spui ca pe treapta de viteza maxima, functioneaza ambele.
Sa nu fie o problema din releul care realizeaza inserierea ...
Daca ai putina indemanare, dupa schema, simuleaza o treapta redusa si masoara unde anume se pierde tensiunea ...
P.S. pentru dezaburire ... verifica clapeta de recirculare.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Rezistentele sunt bune, ventilatoarele merg pe treapta 3, amandoua, adica comandate direct din computer. Releele verifcate merg si la fel sigurantele de 40A sunt bune.
Cu clapeta de recirculare nu am pb, eu ma bazez pe clima sa am greamurile clare, mai ales in perioada asta.
Nu stiu unde sa ma duc cu ea...poate remat...are 13 ani.
Cu clapeta de recirculare nu am pb, eu ma bazez pe clima sa am greamurile clare, mai ales in perioada asta.
Nu stiu unde sa ma duc cu ea...poate remat...are 13 ani.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Daca te uiti pe schema ecu trimite 3 comenzi pe cele 3 fire care pleaca spre relee (sint cele 3 fire din zona golasa a pozei, cea din centrul ei).
Pe aceste 3 fire ecu trimite minusuri catre relee. Leaga un fir la minus si il dai pe rind pe aceste 3 fire, ar trebui sa porneasca ventilatoarele pe rind sau ambele, pe viteze mici. Daca asa merge inseamna ca ecu nu da aceste comenzi -> poate fi ecu defect sau nu are indeplinite conditiile de la cei doi senzori de presiune freon si temperatura antigel.
Sau ceva nu e setat bine in ecu (am auzit la alte modele de ecu unde a fost setat un ventilator desi masina avea doua, nu stiu daca e cazul la tine)
Am zis mai sus ca nu mi se pare ca presiunea de freon e ok, ar trebui sa masori presiune pe partea de joasa si pe partea de inalta, cu motorul si clima pornite. Ai si valorile normale in poza. Nu stiu daca aceste doua presiuni se pot vedea pe diagnoza pe care o ai dar daca ai masurat 500 kPa in functionare, pe partea de inalte atunci valoarea e prea mica pentru circuitul de inalte, trebuie 1240 kPa, vezi in poza.
L.E. - daca poti risca si mai fa-i o data plinul de freon si daca apoi merge cred ca ti-e clar de unde vine problema.
Pe aceste 3 fire ecu trimite minusuri catre relee. Leaga un fir la minus si il dai pe rind pe aceste 3 fire, ar trebui sa porneasca ventilatoarele pe rind sau ambele, pe viteze mici. Daca asa merge inseamna ca ecu nu da aceste comenzi -> poate fi ecu defect sau nu are indeplinite conditiile de la cei doi senzori de presiune freon si temperatura antigel.
Sau ceva nu e setat bine in ecu (am auzit la alte modele de ecu unde a fost setat un ventilator desi masina avea doua, nu stiu daca e cazul la tine)
Am zis mai sus ca nu mi se pare ca presiunea de freon e ok, ar trebui sa masori presiune pe partea de joasa si pe partea de inalta, cu motorul si clima pornite. Ai si valorile normale in poza. Nu stiu daca aceste doua presiuni se pot vedea pe diagnoza pe care o ai dar daca ai masurat 500 kPa in functionare, pe partea de inalte atunci valoarea e prea mica pentru circuitul de inalte, trebuie 1240 kPa, vezi in poza.
L.E. - daca poti risca si mai fa-i o data plinul de freon si daca apoi merge cred ca ti-e clar de unde vine problema.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am dar minus pe pinul 85 de la cele 3 relee de la ventilatoare si merg toate, deci rezistentele sunt in continuare ok.
Am dat minus si la releul K8 la AC si nu a pornit compresorul. E posibil sa impiedice pornirea daca senzorul de presiune citeste o presiune sub 550 kPa? Daca scot mufa ar trebui sa porneasca. Pana una alta pare ca s-a dus siguranta de la bobina de la compresor, iar pe alta parte, legat de ventilatoare, se pare ca termostatul a ramas blocat pe intredeschis, dupa o supraincalizire anterioara. Termostatul are 13 ani si e posibil sa fie acum permanent intredeschis, pt ca in 14 km de mers in continuu, nu a depasit 71 grade. Multe probleme...
Am verificat si sigurantele din cutia de la motor si sunt in regula.
Multumesc pt ajutor...
Am mai gasit o chestie interesanta. Am scos mufa de la "termocupla sau senzorul" de pe termostat si ventilatoarele au ramas pornite pe viteza 1 dupa oprirea motorului...Deci pt cei care va mirati de ce merge si dupa oprirea motorului...e o pb cu sonda de temperatura si preventiv computerul comanda racirea activa.
Am dat minus si la releul K8 la AC si nu a pornit compresorul. E posibil sa impiedice pornirea daca senzorul de presiune citeste o presiune sub 550 kPa? Daca scot mufa ar trebui sa porneasca. Pana una alta pare ca s-a dus siguranta de la bobina de la compresor, iar pe alta parte, legat de ventilatoare, se pare ca termostatul a ramas blocat pe intredeschis, dupa o supraincalizire anterioara. Termostatul are 13 ani si e posibil sa fie acum permanent intredeschis, pt ca in 14 km de mers in continuu, nu a depasit 71 grade. Multe probleme...
Am verificat si sigurantele din cutia de la motor si sunt in regula.
Multumesc pt ajutor...
Am mai gasit o chestie interesanta. Am scos mufa de la "termocupla sau senzorul" de pe termostat si ventilatoarele au ramas pornite pe viteza 1 dupa oprirea motorului...Deci pt cei care va mirati de ce merge si dupa oprirea motorului...e o pb cu sonda de temperatura si preventiv computerul comanda racirea activa.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Daca ai dat minus pe comanda releului k8 (al compresorului) si nu a pornit dupa parerea mea e o problema cu ambreiajul acestuia - probabil siguranta de pe bobina, cum ai zis si tu,. Compresorul, in acest caz (cind il comanzi direct) nu mai depinde de presiunea citita de senzor. Minusul acela pe care l-ai dat tu direct vine din ecu atunci cind senzorul de presiune freon citeste valoarea corecta. Tu practic ai ocolit ecu acum, cind ai dat direct.
Sper ca te-ai asigurat ca acest releu k8 primeste plus pe comanda si pe circuitul de forta.
Adica atunci cind probezi asa (pe direct) prima data te asiguri ca celelalte lucruri de care e nevoie pe circuit exista (plusurile, caci ele vin din sigurante) si apoi aduci ce lipseste - adica minusul.
uite schema (cred ca o ai si tu, depinde de echiparea masinii cu REC)
Ar trebui dupa mine sa verifici mai atent/ sa schimbi tremostatul, mai ales daca il banuiesti cu probleme, cred ca de acolo vine defectul (daca sonda de temperatura e pe el....)
Sper ca te-ai asigurat ca acest releu k8 primeste plus pe comanda si pe circuitul de forta.
Adica atunci cind probezi asa (pe direct) prima data te asiguri ca celelalte lucruri de care e nevoie pe circuit exista (plusurile, caci ele vin din sigurante) si apoi aduci ce lipseste - adica minusul.
uite schema (cred ca o ai si tu, depinde de echiparea masinii cu REC)
Ar trebui dupa mine sa verifici mai atent/ sa schimbi tremostatul, mai ales daca il banuiesti cu probleme, cred ca de acolo vine defectul (daca sonda de temperatura e pe el....)
ziva
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Sunt nou un discutii dar destul de activ pe partea de info privind opel vectra c an 2004, y20dth,.
Am verificat in ultimile 2-3 zile cat mai multe topicuri dar nu am gasit problema similara cu a mea, mai exact :
de cateva zile in trafic stationat la semafoare am observat o variatie mare la consumul de relantii l/h de la stabilizat 0.7 la varfuri de 1.1 sau 1.2 l/h dublat si de un trepidat subtil sau tremurat al motorului, aici am dedus ca cupleaza compresorul dar nu inteleg de ce asa des de ce nu merge ca inainte fara intreruperi?
ca si info si eventuale piste ma gandesc la urmatoarele situatii
1. presiune scazuta in instalatie si astfel intra in mod protectie si astfel decupleaza dar normal ar trebui sa nu mai recupleze ulterior.In acest caz ma gandesc totusi sa verific comutatorul de presiune daca are vreun contact imperfect si transmite eronat catre Ecu sau chiar sa il schimb.
2 Masina o am de 7 ani si nu am incarcat freon deloc, recunosc 6 ani nu am mers decat maxim 1000 km/an avand masina de la munca dar in rest am tinut din scurt filtre, ulei etc.. ma gandesc ca in timp avand pierderi a ajuns la un nivel minim al presiunii dar cum am scris si mai devreme nu cred ca mai trebuia sa cupleze.
3 ma mai gandesc la bobina/ ambreiajul electromagnetic sa nu faca treaba si sa cupleze/ decupleze cand are chef dar de unde isi ia totusi comanda?poate lucra independent de comutatorul de presiune?
incerc in weekend sa bag freon ca trebuia sa fac asta si daca se comporta la fel verific si acel comutator dar pozitia compresorului eate f dificila de abordat ca si info sunt curios unde anume este amplasat acel comutator, vad o mufa in zona compresorului dar nu imi dau seama ce anume alimenteaza.
Pana atunci merg pe modul Eco deoarece mi-e teama sa cedeze compresorul in modul descris mai sus
Im cer scuze daca exista info altundeva dar chiar nu am reusit sa gasesc problema asemanatoare cu a mea.
Multumesc
Sunt nou un discutii dar destul de activ pe partea de info privind opel vectra c an 2004, y20dth,.
Am verificat in ultimile 2-3 zile cat mai multe topicuri dar nu am gasit problema similara cu a mea, mai exact :
de cateva zile in trafic stationat la semafoare am observat o variatie mare la consumul de relantii l/h de la stabilizat 0.7 la varfuri de 1.1 sau 1.2 l/h dublat si de un trepidat subtil sau tremurat al motorului, aici am dedus ca cupleaza compresorul dar nu inteleg de ce asa des de ce nu merge ca inainte fara intreruperi?
ca si info si eventuale piste ma gandesc la urmatoarele situatii
1. presiune scazuta in instalatie si astfel intra in mod protectie si astfel decupleaza dar normal ar trebui sa nu mai recupleze ulterior.In acest caz ma gandesc totusi sa verific comutatorul de presiune daca are vreun contact imperfect si transmite eronat catre Ecu sau chiar sa il schimb.
2 Masina o am de 7 ani si nu am incarcat freon deloc, recunosc 6 ani nu am mers decat maxim 1000 km/an avand masina de la munca dar in rest am tinut din scurt filtre, ulei etc.. ma gandesc ca in timp avand pierderi a ajuns la un nivel minim al presiunii dar cum am scris si mai devreme nu cred ca mai trebuia sa cupleze.
3 ma mai gandesc la bobina/ ambreiajul electromagnetic sa nu faca treaba si sa cupleze/ decupleze cand are chef dar de unde isi ia totusi comanda?poate lucra independent de comutatorul de presiune?
incerc in weekend sa bag freon ca trebuia sa fac asta si daca se comporta la fel verific si acel comutator dar pozitia compresorului eate f dificila de abordat ca si info sunt curios unde anume este amplasat acel comutator, vad o mufa in zona compresorului dar nu imi dau seama ce anume alimenteaza.
Pana atunci merg pe modul Eco deoarece mi-e teama sa cedeze compresorul in modul descris mai sus
Im cer scuze daca exista info altundeva dar chiar nu am reusit sa gasesc problema asemanatoare cu a mea.
Multumesc