sebage a scris:As incepe prin masurarea cu un ohmmetru a tuturor bujiilor. Cu fisele scoase, valorile masurate trebuie sa fie foarte apropiate. Undeva sub 1 ohm (nu stiu exact valoarea la motoarele voastre).
Daca aceste valori sunt corecte (0.7 - 0.9 Ohm) ... aici trebuie ca aparatul de masura folosit, trebuie sa fie precis. (sau sa ii determini eroarea afisata), atunci cum spuneam, cu o interfata de diagnoza si softul aferent, ar trebui sa comanzi alimentarea bujiilor (montezi fisele pe bujii si dai comanda de testare) si cu un voltmetru masori tensiunea pe fiecare bujie, daca apare.
Daca pe vreuna dintre bujii nu apare tensiune, verifici traseul pana in modulul de comanda bujii.
Acestea ar fi niste verificari simple si de inceput, mai departe, cred ca va trebui totusi sa apelezi la cineva care stie ...
P.S. simplul fapt ca a iesit fisa mai usor, nu inseamna nimic, fixarea mencanica a fisei pe bujie, se face cu doua aripioare de plastic. (daca una este rupta, este firesc sa nu mai aiba aceeasi eficienta). Trebuie urmarit contactul electric intre fiza si electrodul bujiei sa fie foarte bun.
Poi aripioarele ambele au fost rupte, am gãsit alta și un coleg m-a ajutat sa o înlocuiesc,voi șterge eroarea sa vad dacã reapare,bujiile mãsoarã 1,3 ohm cu o eroare de 0,5 a multimetrului deci 0,9 ohm, poate ceva asa banal a provocat problema, sa speram, dacã nu, atunci o voi duce unui specialist șa verifice pașii spusi de tine, nu vreau sa ma cred zmeu și da ma bag unde nu știu, multumesc mult, te voi tine la curent cu detalii