- ANelutuIacob
- OP
- 1 mesaje
- din 31 Oct 2020
ANelutuIacob
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua am un opel Astra G an fabr 1999 , uleiul si toate filtrele implicit cel de polen au fost schimbate in luna Mai anul curent si acum in anotimpul rece se aburesc foarte tare toate parbrizele , la fel se intampla si anul trecut , ma gandesc ca poate a mai patit cineva !?
MODEL: Opel astra G 1999
MOTOR: 1.6 75 cp
LOCATIE: Mures
MODEL: Opel astra G 1999
MOTOR: 1.6 75 cp
LOCATIE: Mures
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Off topic:
M-a amuzat faptul ca ai mai multe parbrize, la o singura masina.
Sa nu te superi, pur si simplu glumeam. Pe vremurile astea ... mai avem nevoie si de umor.
On topic:
Colegul @taxi43edy ti-a dat informatia corecta. Daca vrei mai multe detalii, foloseste functia de cautare (clapeta recirculare Astra G chiar si Astra H), s-a discutat acest subiect pe toate partile, aici pe forum.
M-a amuzat faptul ca ai mai multe parbrize, la o singura masina.
Sa nu te superi, pur si simplu glumeam. Pe vremurile astea ... mai avem nevoie si de umor.
On topic:
Colegul @taxi43edy ti-a dat informatia corecta. Daca vrei mai multe detalii, foloseste functia de cautare (clapeta recirculare Astra G chiar si Astra H), s-a discutat acest subiect pe toate partile, aici pe forum.
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
motivele ar putea fi:
- filtru de polen si /sau scurgerea de AC infundata - se schimba filtrul, se ventileaza cartusul prin punerea contactului si turatia maxima a ventilatorului, scurgerea condensului de AC se sufla pe sub masina
- O-ringuri calorifer imbatranite: verifica daca ai apa / antigel / condens sub presurile din fata. Se inlocuiesc O-ringurile daca pierd antigel. Odata cu ele, poti verifica si etanseitatea caloriferului de caldura.
Cel mai probabil, condensul este cauzat de umiditatea ridicata si diferentele mari de temperatura din aceasta perioada.
Ca sa scapi de el, porneste AC pe temperatura si ventilatia dorite. Pe langa functia de racire, AC dezumidifica si usuca instant parbrizul si lateralele fata.
- filtru de polen si /sau scurgerea de AC infundata - se schimba filtrul, se ventileaza cartusul prin punerea contactului si turatia maxima a ventilatorului, scurgerea condensului de AC se sufla pe sub masina
- O-ringuri calorifer imbatranite: verifica daca ai apa / antigel / condens sub presurile din fata. Se inlocuiesc O-ringurile daca pierd antigel. Odata cu ele, poti verifica si etanseitatea caloriferului de caldura.
Cel mai probabil, condensul este cauzat de umiditatea ridicata si diferentele mari de temperatura din aceasta perioada.
Ca sa scapi de el, porneste AC pe temperatura si ventilatia dorite. Pe langa functia de racire, AC dezumidifica si usuca instant parbrizul si lateralele fata.