Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Buna seara! Ma puteti ajuta si pe mine sa mi spuneti unde se afla modulul inchideri centralizate la astra j motor 1.6 110 cp 2015. La mufa alimentare brosca usa spate stanga imi ajunge tensiunea de 10 v la prima apasare a butonului deschis/ inchis dupa mai multe apasari ajunge la 1 v. Vreau sa verific iesirea la mufa modulului . Multumesc!


MODEL: Opel astra j
MOTOR: 1.6 110cp euro 6

LOCATIE: Craiova
Skip ads

  • Shade89

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salut. Daca afli solutia te rog sa postezi aici. Si eu am probleme identice, tot la usa spate stanga.

MODEL: Opel astra J
MOTOR: 1.4T 140cp euro 6
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
De cand am masina nu se inchidea tot timpil usa st spate si acum am umblat la brosca , am demontatoti de tot ,curatat si gresat apoi inainte de montaj am verificat tensiunea la mufa si prima apasare are 10 v dupa scade la 8 si tot asa din 2 in 2. Daca o las 10 min aceasi poveste. Trebuie sa aflu unde e modulul si sa verific tensiunea la iesire pe usa respectiva iar daca e buna problema e intre modul si broasca, mufe sau cabluri. Stie cineva daca cablurile din modul pentru usa fata dreapta si cele dun spate se duc si la usa sofer pentru a atunci cand apas pe siguranta usa sofer inchide toate usile. Ms
  • Shade89

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Usa de la pasager face probleme? Acum aprox 1 an, fix dupa ce mi-a expirat garantia, mi-a aparut problema la usa de la pasager si usa stanga spate. Initial am crezut ca e din cauza ca nu prea am circulat cu ea si s-a mai descarcat bateria. Problema a disparut de la sine dupa 2 saptamani. Acum imi face din nou probleme, insa doar usa stanga spate. Am gresat broasca, dar nu am desfacut usa sa verific tensiunea. Daca apas pe inchis sau deschis de mai multe ori, boltul de la broasca se misca din ce in ce mai greu, cate putin, pana cand nu mai vrea deloc. O las 5 min, merge prima data si apoi se misca doar pe jumatate, un sfert si apoi doar se misca putin si nu mai are forta sa inchida/deschida.
Usa se incuie/descuie, doar ca trebuie sa apas pe buton de 2-3ori.
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
asa face si a mea, am masina de 3 luni si... cand am observat ca face stanga spate asa le am verificat oe toate si de vreo 3 ori am gasito deschisa si pe cea din spate drepta, dar nu am analizat ca la asta daca din prima vrea si dupa nu mai vrea, intre timp dreapta sia revenit nu mai face de vreo 2 luni. Eu cred ca e modulul ala, dar unde o fi montat.
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Nu mai vrea nici sa apas de 2 ,3 ori ii ia puterea detot.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Firele dintre usa si caroserie sunt bune?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

din cite inteleg functia de inchidere centralizata o face "multifunction control module", localizat unde se vede in poza de mai jos.

Din pacate nu am schema (doar atit am gasit).


  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat

Asta am facut mai acum ceva timp
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La picioare pasager dreapta fata , sub caloriferul din bord , scoti plasticul lateral de acolo si o sa il vezi.
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc! Stie cineca care mufa e pentru inchidere acolo sunt 7 mufe...
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Ney ai facut asta pentru ca au fost probleme sau preventiv? Cu ce spray ai dat pe placa? Multumeac!
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cu ocazia multiplelor erori cauzate de masa proasta a bateriei pe borna de minus am curatat toate sigurantele si releele masinii
Am ajuns si la acest modul preventiv, avand in vedere faptul ca e pus sub cuva radiatoarelor de caldura si aer conditionat si scurgerea se afla chiar acolo + ca pe net sun o gramada cu ele oxidate din cauza scurgerilor de condens sau de antigel
Sprayul se afla in videoclip
Practic este un plastic lichid care devine cauciuc
Sunt o gramada de sigurante in panouri pentru BCM
Toate sunt inegrite de oxid, le cureti cel mai bine cu buretel de vase sau de slefuit teava de cupru
Am pus si o masa suplimentare pe motor si caroserie din borna de minus trecuta binenteles prin modulul de incarcare( pe unde trece cablul de masa normal)
Toate problemele au disparut de atunci
Problemele si reparatiile se regasesc pe chevrolet cruze
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Salut! Am revenit astazi la problema mea si am alimentat de la mufa stalp dreapta broasca de pe stanga spate si tot asa merge apoi am alimentat de la stalpul stanga broasca drepta spate si e ok aceia. Apoi am desfacut broasca si am pus acolo motorasul alimentandul cu 2 fire din mufa stalp si am observat ca acel dispozitiv trebuie sa faca o tura completa ca sa se incuie si la mine la prima apasare face jumate de tura si la urmatoarea apasare termina tura si e ok. Deci motorul ni are putere, am degresat sj uns totul.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca exista un arc de forma circulara cu doua capete in broasca , acesta este cel care definitiveaza pozitia inchis/ deschis.
Acesta este comprimat putin de mecanism in timpul inchiderii sau deschiderii; daca mai strangi putin acest arc cat sa nu cada sau sa stea singur in locasul lui , motorul nu va mai trage din greu sa inchida broasca
Daca totusi motorul merge greu sau deloc si fara acest arc ...trebuie inlocuit motorul sau incuietoarea cu totul.
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Are 2 astfel de arcuri, unul lam scos cu totul dar unul e pe un ax nituit. Ma gandesc sai cumpar de la chinezi un capac plastuc la motoras care cuprinde carbuni si lamele..!mai incerc asa .
  • BIonutz21

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Cand lam incercat astazi doar un arc era in functiune.dar nu miam dat seama sal mai strang putin...
  • fratie

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ney a scris:Cu ocazia multiplelor erori cauzate de masa proasta a bateriei pe borna de minus am curatat toate sigurantele si releele masinii
Am ajuns si la acest modul preventiv, avand in vedere faptul ca e pus sub cuva radiatoarelor de caldura si aer conditionat si scurgerea se afla chiar acolo + ca pe net sun o gramada cu ele oxidate din cauza scurgerilor de condens sau de antigel
Sprayul se afla in videoclip
Practic este un plastic lichid care devine cauciuc
Sunt o gramada de sigurante in panouri pentru BCM
Toate sunt inegrite de oxid, le cureti cel mai bine cu buretel de vase sau de slefuit teava de cupru
Am pus si o masa suplimentare pe motor si caroserie din borna de minus trecuta binenteles prin modulul de incarcare( pe unde trece cablul de masa normal)
Toate problemele au disparut de atunci
Problemele si reparatiile se regasesc pe chevrolet cruze


Salut.
Legat de masã (minus), am suplimentat minusul de la motor la caroserie cu un conductor. Dupã aceastã modificare masina si-a schimbat total mersul, porneste mai usor, trepidatiile s-au redus, parcã merge mai rotund''. Este clar cã o masã (minus) în plus peste cea de fabricã poate sã ajute mult.


  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pune o masa suplimentara de pe borna de minus pe caroserie sau capseaza borna originala mai tare sau schimba borna de minus
Eu am pus din borna pe caroserie si in prelungire pe motor
In capsarea bornei e problema
  • fratie

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Da, așa este, urmeazã și cel de la borna minus la caroserie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR