Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • MaFia01

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!

Ieri dimineata a pornit ceva mai greu decat de obicei masina, am mers 5 minute cu ea si am parcat-o. Dupa o ora, cand am incercat sa plec cu ea, nu mai pornea. M-am gandit ca e bateria, pentru ca motorul nu dadea nici un semn ca ar vrea sa porneasca si toti indicatorii din bord se stingeau. Am gasit pe cineva cu cabluri si le-am conectat la baterie, dar se comporta exact la fel. Am dat jos bateria si am pus-o pe un redresor, imi arata ca mai avea o liniuta (din 4 cate arata redresorul) si 12.7V. Am lasat-o pana s-a incarcat complet si am incercat iar sa pornesc masina, dar nimic. Cand am pus contactul prima oara in dimineata asta, mi-a aparut mesajul cu "Service battery charging system" si am primit mesaje sa cobor si sa ridic toate geamurile din masina, pe rand, iar acum mesajul cu "service battery" a si disparut. Cand incerc sa o pornesc se aude un mic click de la motor si atat, in rest nu scoate nici un sunet, nu da nici un semn ca ar vrea macar sa porneasca. Am verificat cureaua si e la loc ei si intinsa cum trebuie din ce imi dau eu seama.

Orice parere m-ar ajuta enorm! Multumesc.
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Borna de minus a bateriei , mai precis capsarea cablului in borna are probleme din fabrica
Pe acest cablu se afla si senzorul de incarcare inteligenta, mai precis in jurul lui.
Eu am demontat cablul care are vre o 30 cm si am strans capsarea in menghina
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã ai contact imperfect în borna, ar trebui sa se încãlzeascã. Încearcã sa masori tensiunea pe baterie apoi dupã borne când dai la automat: dacã pica tensiunea pe borne, e dusa bateria, dacã pica mai jos pe fire, probabil bornele trebuie înlocuite.

Daca în ambele cazuri tensiunea rãmâne în parametri, verifica electromotorul.
  • MaFia01

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Problema e ca nu am cu ce sa masor tensiunea.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Schimba bateria si va porni.
  • MaFia01

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Dar dacã e bateria problema, nu ar fi trebuit sa porneascã când am încercat cu cablurile?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Acum suna a problema de electromotor
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã nu sunt niște cabluri de calitate, nu.
  • MaFia01

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am incercat si cu baterie noua si face exact la fel. Un singur click se aude si cam atat.
Ar putea fi ceva de la cheie sau schimbator (am uitat sa precizez ca e modelul cu cutie automata)?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Bate cu un ciocanel in electromotor si dai la automat dupa
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR