Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • RDragoi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am comandat o corsa d la licitatii si mi-a ajuns.
Am urmatoarele probleme cu ea - 1) dupa ce am incalzit-o, am vrut sa merg turat cu ea, 2/3 accelerari in a2a,a3a, pe la 3500 ture se plafoneaza si apare martorul cu cheie. Sa pun pe seama dpf-ului? Dupa ce asta se intampla, imi sta turata la 1000 ture, iar daca apas frana, turatia scade la 800.
2) sunetul motorului mi se pare extrem de ciudat, lucru care nu cred ca s-a mai intamplat cuiva. Se aude dupa 2000ture ca o masina teleghidata, fix acest sunet il are motorul.
3) motorul nu se aude rotund, are un fel de bataie ca si cand turatia ar creste si ar scade, insa turatia ramane constanta..

Pana merg la service, imi puteti da niste idei? Multumesc


MODEL: Corsa d,2007
MOTOR: 1.7cdti
CP: 125cp
Skip ads

  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salut ceva asemanator am avut si eu , cand apesi frana scade turatia odata cu eliberarea pedalei creste un pic peste limita normala ,motorul se aude turat si mai infundat ,sa ne dam seama mai bine fa un test agrafa si vezi ce ecn iti da in proportie de 75% ai dpf infundat si nu isi mai face regenarari ,mai poti pati aceasta probleme si din cauza egr,sau electrovalve turbo , la mine era vorba de dpf daia facea chestia de mai sus
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
per total nu te speria sunt motoare foarte fiabile ,au cateva bubite dar rezolvabile a mea este 1.7 110 cp astra h 2009
apropo vezi ca motoarele astea au o problema generala la valva scv ,cand o sa ai probleme o sa iti fluctueze ralantiul si zgomotul motorul poate sa difere la ralanti chiar ca ,si o bataie de injector ,recomandat in viitor daca ai probleme gen sa il schimbi (regulator de presiune se numeste, 480 lei denso original nu pune chinezarii) se mai poate rectifica sunt si tutoriale pe net dar nu tine decat vreo 4000de km maxim ,revenind la dpf tot o sa mai ai probleme cu el depinde ce saturatie are si cati km ,vechime daca nu renteaza sa il mai ti curata-l inm masina pe romania si fa dpf off fizic-soft o sa traga mai bine si nu o sa mai probleme deloc cu el
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
pt test numai da bani la service apasa pe frana si acceleratie in acelasi timp la maxim iar apoi sucesti cheia in pozitia de contact pe displayul din bord apar erorile ecn...... stocate daca nu ai apare ecn 000000 mai cauta test erori corsa d poate difera putin de h ,daca ai ecn cauti codul sigur se disuta deja pe forum
  • RDragoi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.
O sa o pun si pe tester si revin cu codurile de eroare.
Eu o banuiesc si de o bujie stricata, dimineata porneste si se opreste, o rezolv daca pun contactu de 2-3ori sau o accelerez dupa pornire, insa scoate niste fum alb.

Dpf off m-am gandit cu soft, insa temerea mea este sa nu iau rar-ul cu dpf off. Voiam sa o fac dupa rar sa fiu sigur.
Insa, se poate sa mi creasca noxele atat de tare cu el off?
  • RDragoi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Florin V a scris:pt test numai da bani la service apasa pe frana si acceleratie in acelasi timp la maxim iar apoi sucesti cheia in pozitia de contact pe displayul din bord apar erorile ecn...... stocate daca nu ai apare ecn 000000 mai cauta test erori corsa d poate difera putin de h ,daca ai ecn cauti codul sigur se disuta deja pe forum


Iti multumesc, incerc si revin cu raspuns.


O alta intrebare: exista vreo siguranta in panou pentru aeroterma din habitaclu? Mi-a mers, am oprit ventilatia din buton si nu mai baga. O sa desfac sa vrrific aeroterma, insa voiam sa verific si posibilitatea unei sigurante din moment ce a mers o perioada.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

siguranta FU 5 (incercuita cu rosu)


  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Daca faci dpf off sigur nu treci rarul ,daca masina este in stare buna de functionare o sa iti dea fum ca una euro 4 fara dpf de fabrica gen 1.7 dth ,dtl 80,101cp de la opel ,deci nu te speria ca nu face urlarie la mine cel putin nu face , ce este important sa faci treaba asta numai dupa ce faci rarul ,la butelia de sub masina unde este dpf vezi neaparat sa o tai-sudezei astfel incat sa nu iasa aproape deloc in evidenta vorbim de itp care mai trece cu vederea 10-15gr de co in plus , Mare atentie la soft daca nu este cu garantie si facut de cineva care stie nenorocesti masina nu o sa iti mai mearga deloc ,am patit cu un h adus si numai avea dpf n-am stiut la taiat cu flexu acasa la scos si ia bagat nush ce soft dupa net..... nici motorina numai o arata ok era varza tot la ea, neaparat soft bun 75 conteaza softul
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
in legatura cu aeroterma ,vezi siguranta zisa de colegul
daca nu merge desfa acolo si vezi ce se intampla ,posibil motoras gripat este vreo 3-4 sute de lei una noua dar poate reusesti sa rezolvi la asta a ta ,ai acces prin spatele la torpedou
  • RDragoi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Da, am verificat siguranta, a pornit. Momentan functioneaza ok(pun pe seama si unor fire care s ar putea sa faca masa)
Dpf o sa i fac o regenerare fortata ori din obd ori in mers, insa in mers nu stiu cat ajuta tinand cont ca s ar putea sa fie cam 75% infundat
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Atentie la cine iti face regenerare fortata in mers circula aerul pe sub masina si raceste cat de cat ok ,dar pe loc la o regenerare dupa laptop iti poate lua foc si masina acel filtru se regenereaza la temperaturi foarte mari ,cauta pe net sunt mult cazuri chiar si pe situri nu se recomanda regenerarea fortata pe loc , dupa ce o sa iti scoti filtru o sa scapi de multe belele


Ultima modificare făcută de Florin V la Sam 24 Oct, 2020 9:38 am
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
cam asa arata la mine chiar daca il regeneram el era topit ceramica de la prea multe regenerari fortate dasta zic ai grija se incinge tare ,
ps am trecut rarul cu el a iesit bine la noxe
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR