black_soulwhite a scris:Ai fost la spovedanie cu ea?Pe la moldova am vazut ca se cam sfintesc masinile , precum animalele.Urat obicei , si in acelasi timp pagan , si barbar.La 107 grade cam sperie a motor fiert , si termostat blocat pe inchis.Electromotorul a cazut bronzat cred , ajutat si de caldura din compartimentul motor , ori poate o fi coincidenta.Eu am patit cu termostat no name pe alte marci sa fiarba motorul , nu este de joaca.Cauta furtunele sa nu fie tari , ca poate crapa vreunul , si faci dezastru apoi.
Termostatul deschide, se vede cum bagã lichid în vas pe furtunul de la radiator. Totuși unde dispare lichidul dacã ar fi termostatul?
Am dat electromotorul jos și era blocat rotorul din cauza unui mic șpan la siguranța care ține platoul de cãrbuni, nu știu de unde a ajuns acolo. Și siguranța aceea era uzatã, avea un șanț de la ax, am întors-o invers și e ok. Dacã tot a fost dat jos i-am spãlat și uns tot angrenajul. Am fost la un mecanic și concluzia lui a fost cã e garnitura de chiulasã cã scãpa presiune motorul și bagã pe circuitul de rãcire. O sã mai caut o pãrere la alt mecanic. Totuși ce presupune schimbatul garniturii? Doar garnitura sau mai trebuiesc schimbate și altele?