- CAlexandru334
- OP
- 2 mesaje
- din 15 Oct 2020
CAlexandru334
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2020
- Mesaj Privat
Salut
Opel-ul meu consuma ulei foarte mult in 60de km din 3 lini raman cu 1 asta daca ii dau 100km+.......
Si in al doilea rand nu trage cum ar trebui in a intaia ma rog de ea sa plece de pe loc .....Cum ar spune altii nu are "Svac" cand pleaca de pe loc.
Se ingatuie in a 2 la 2000 2100 de turatii si are un sunet ca si cum ar fii diesel cand e pusa in sarcina de accelerare
Aveti idee ce ar putea fii ?
Am auzit ca despre prob cu uleiul ca s-ar putea sa fie capacul de culbutori sau ceva de genu.
Iar chestia cu sunetul ca si cum ar fii diesel cand e pusa in sarcina mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie tacheti sau segmenti ?
MODEL: Astra H Twinport 2005
MOTOR: 1.6 105CP
Opel-ul meu consuma ulei foarte mult in 60de km din 3 lini raman cu 1 asta daca ii dau 100km+.......
Si in al doilea rand nu trage cum ar trebui in a intaia ma rog de ea sa plece de pe loc .....Cum ar spune altii nu are "Svac" cand pleaca de pe loc.
Se ingatuie in a 2 la 2000 2100 de turatii si are un sunet ca si cum ar fii diesel cand e pusa in sarcina de accelerare
Aveti idee ce ar putea fii ?
Am auzit ca despre prob cu uleiul ca s-ar putea sa fie capacul de culbutori sau ceva de genu.
Iar chestia cu sunetul ca si cum ar fii diesel cand e pusa in sarcina mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie tacheti sau segmenti ?
MODEL: Astra H Twinport 2005
MOTOR: 1.6 105CP
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
PROBABIL la tine codul de motor este Z16XEP .... nu ? (vezi in cartea de identitate)
Masina scoate mult fum albastru sau negru cand o accelerezi ?
In primul rand verifici sa nu piarda pe undeva uleiul ala, apoi faci o diagnoza sa vezi daca ai coduri de eroare.
In al doilea rand, este posibil sa fie sparta supapa PCV din capacul culbutorilor. Fie schimbi capacul cu totul, fie schimbi doar supapa.
Acuma uleiul ala recirculat din capacul culbutorilor a ajuns in clapeta de admisie, galerie, camera de ardere, galeria de evacuare, catalizator, sonde lambda ... etc ... samd ...
Daca nu se rezolva dupa schimbarea supapei PCV poti sa faci inca o diagnoza sa verifici codurile de eroare, cine stie ce a mai afectat uleiul ala plimbat pe unde nu trebuie.
Masina scoate mult fum albastru sau negru cand o accelerezi ?
In primul rand verifici sa nu piarda pe undeva uleiul ala, apoi faci o diagnoza sa vezi daca ai coduri de eroare.
In al doilea rand, este posibil sa fie sparta supapa PCV din capacul culbutorilor. Fie schimbi capacul cu totul, fie schimbi doar supapa.
Acuma uleiul ala recirculat din capacul culbutorilor a ajuns in clapeta de admisie, galerie, camera de ardere, galeria de evacuare, catalizator, sonde lambda ... etc ... samd ...
Daca nu se rezolva dupa schimbarea supapei PCV poti sa faci inca o diagnoza sa verifici codurile de eroare, cine stie ce a mai afectat uleiul ala plimbat pe unde nu trebuie.
- CAlexandru334
- OP
- 2 mesaje
- din 15 Oct 2020
CAlexandru334
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2020
- Mesaj Privat