Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Da la ele ma refer..costa ceva si dupa cum am spus nu sunt efecte adverse...atata timp cat motorul functioneaza normal totul e ok..pentru linistea ta..fa un test sa te convingi ca de acolo vine..rogi pe cineva sa iti porneasca motorul si tu asculti cu capota ridicata..poti folosi pe post de stetoscop o surubelnita..daca o poti tine ca va vibra la pornire
Skip ads

  • TDevice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Un mecanic la care am fost ca sa schimb distributia si inclusiv variatoarele ca sa scap de acel zgomot mi-a indicat ca mai intai sa fac un tratament cu un flush si apoi sa schimb uleiul si filtrul si ma gandeam sa incerc lucrul acesta cu Liqui Moly Engine Flush poate reusesc sa scap fara sa mai schimb toata treaba.....Voi ce parere aveti? Eu sunt cam sceptic mai ales ca trebuie sa arunc uleiul care abia l-am schimbat adica nu are nici 1000 km. El tot sustine ca ar fi lantul dar tind sa cred ca ar fi aceste variatoare unul sau ambele asta nu mai stiu asa cum colegul bezart mia specificat aici pe forum un pic mai sus. Daca as da capacul de sus de la axele cu came as putea sa observ ceva in neregula? as putea curata aceste variatore in vreun fel?
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu recomand tratament cu flush. Sunt doua feluri de flush...unele care nu fac nimic, doar utilizatorii vad uleiul mai negru, mai murdar si altele care fac, dar cu efecte. Ala contine solventi care nu fac bine chiar daca motorul merge doar 10 minute in ralanti plus oricum mai ramane pe partea superioara a chiulasei. Daca vrei sa speli motorul fa doua schimburi de ulei (cu tot cu filtru) la kilometraje mici de sa zicem 2000 km. Zgomotul vine de la un bolt de blocare care aproape elibereaza variatorul pana sa vina presiunea la ulei. Va dispare daca le schimbi, dar foarte posibil sa reapara dupa 20-30 k km. Din cate stiu nu sunt efecte adverse, doar zgomotul. Acum e la latitudinea ta daca schimbi variatoarele simultan cu distributia.
De curatat se curata actuatorii hidraulici, dar astia nu au legatura cu zgomotul. Daca sunt murdari apare o eroare de raspuns lent a variatorului si se aprinde check engine.

http://www.youtube.com/watch?v=5Udpj41tNsg
  • TDevice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2020

  • Mesaj Privat
La mine zgomotul (3sec la pornire) vad ca il face foarte des chiar si la cald dupa 1 ora de la ultima oprire si am observat uneori si un mers al motorului zgomotos si neuniform chiar la cald dupa pornire ca si cand ceva nu se învarte normal si apoi dupa îsi revine, asta ma sperie deoarece imi da senzația unui angrenaj care pare ca se blocheze. Zilele astea am cumparat setul de lant distributie BGA TCO237FK dar fara variatoare mecanicul fiind sceptic cu privire la variatoare sustinand ca ar trebui sa dea si eroare in bord... Asta ma pune in dificultate deoarece daca schimb setul lanț distributie fara variatoare si problema ramane? sau risc ori dau un ban in plus si comand variatorele pe ebay in Germania am gasit noi amandoua la 160€. La demontat se vede daca sunt uzate aceste variatoare? Se pot schimba variatorele fara sa mai dai toata distributia jos?
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pentru inlocuirea variatoarelor este necesara demontarea lantului...logic nu ? doar le antreneaza. Daca sa le schimbi sau nu depinde de tine..e decizia ta. Daca ai de gand sa mai tii masina ceva timp..si vad ca da din moment ce investesti in distributie...eu zic sa le schimbi..dar cum am spus anterior..nimeni nu garanteaza ca dupa 30 k km zgomotul revine. Oricum 160 euro e un pret ok...la focusul meu cand vroiam sa le schimb..asta acum vreo 8 ani..erau 2500 lei...nu stiu cat sunt acum..dar am turnat 100 k km cu ele asa, fara efecte secundare.
  • TDevice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Salut! am reusit sa schimb distributia toata, adica cele doua role variatoare, setul de lant distributie si pompa de apa!
Variatoarele le-am luat de pe eBay marca Hajus (de la Meyers Autoteile) pret150 euro perechea din Germania iar setul de distributie de pe Amazon marca BGA, 60 euro si pompa de apa 36 euro. Lantul avea putina uzura era slab dar nu pot granta de unde era zgomotul acela la rece.Ca sa elimin orice suspiciune am optat sa schimb si acele role ca manopera este aceiasi.
Pe manopera am mai dat 250 euro dar acum e alta treaba, motorul merge mai bine, trage mai bine si nu mai se aude zgomotul acela enervant la pornire.
Sper sa dureze mai mult timp:))

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
TDevice a scris:La mine zgomotul (3sec la pornire) vad ca il face foarte des chiar si la cald dupa 1 ora de la ultima oprire si am observat uneori si un mers al motorului zgomotos si neuniform chiar la cald dupa pornire ca si cand ceva nu se învarte normal si apoi dupa îsi revine, asta ma sperie deoarece imi da senzația unui angrenaj care pare ca se blocheze. Zilele astea am cumparat setul de lant distributie BGA TCO237FK dar fara variatoare mecanicul fiind sceptic cu privire la variatoare sustinand ca ar trebui sa dea si eroare in bord... Asta ma pune in dificultate deoarece daca schimb setul lanț distributie fara variatoare si problema ramane? sau risc ori dau un ban in plus si comand variatorele pe ebay in Germania am gasit noi amandoua la 160€. La demontat se vede daca sunt uzate aceste variatoare? Se pot schimba variatorele fara sa mai dai toata distributia jos?

Zgomotul variatoarelor este fara alte urmari,nu se blocheaza nu se rupe nimic doar din cauza asta,incepe cu zdranganela pana vine ulei la inceput dupa care in timp incep sa faca zgomot si la cald cand uleiul devine mai fluid si scade presiunea.Daca este vreo consolare toti producatorii care folosesc asemenea pinioane de distributie au probleme cu zgomotul mai devreme ori mai tarziu, Ford,Mazda,Renault,Peugeot.....chiar si inventatorul VVT -ului Honda zdrangane dupa un timp.
Ca masura de 'lungit boala' se curata sitele electrovalvelor, se schimba uleiul la timp si filtrul,oricum cand ajung sa nu mai fie facut avansul conform cerintelor ECU apar erorile si atunci vrei nu vrei tot le inlocuiesti.
  • GAndreiBejan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2021

  • Mesaj Privat
salut. tocmai am achizitionat corsa 2012, 130.000 , a12xer. la fel face zgomotul, in principiu la pornirea la rece.

de ce nu pot adauga video ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR