- DFlorin441
- OP
- 1 mesaje
- din 10 Oct 2020
DFlorin441
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2020
- Mesaj Privat
Salut..am un opel astra g 2002 16 16 v...mi s a rupt distributia si a strambat cateva supape...am fost la mecanic,mi a schimbat distributia am schimbat toate supapele...le a slefuit ca sa inchida bine pe chiuloasa si le a dat cu nu stiu ce pasta de etansare...a inlocuit si prezoanele de la chiuloasa si garnitura....acum dupa ce s a facut reparatia masina porneste perfect trage foarte bine se aude ca un motor electric dar scoate fum alb albastrui la rece foarte mult cand o turez...dupa ce se incalzeste mai scoate doar foarte putin...care ar fi cauza tinand cont ca inainte nu scotea nici gram de fum...asa face la inceput pana se aseaza supapele?sau asa va face mereu de acum in colo?mentionez ca nu stiu daca s au schimbat si semeringurile de la supape
MODEL: Opel astra g
MOTOR: 1.6 16v motor z16xe
MODEL: Opel astra g
MOTOR: 1.6 16v motor z16xe
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cand se umbla la supape se schimba obligatoriu si simeringurile pentru ca sunt vechi si intarite coapte ,se deformeaza cand bagi coada la supapa prin ele si raman asa de acolo fum albastru la pornire si dupa ,banuiesc si ceva consum de ulei.La chiulasele astea se lucreaza cu mare grija altfel dupa reparatie nu te mai intelegi cu fumaraia si consumul de ulei.Fa-i o intrebare totusi,chestia cu verificat si erau inca moi nu tine trebuie schimbate cu ceva bun de preferat Elring prim montaj pentru marcile germane de top si se vede calitatea.Capacu de la tacheti si valva pcv era ok? in rest pasuite supapele goliti tachetii si cam atat sa mearga ceas.