Vin 02 Oct, 2020 10:17 pm
Pare ca bataia e un zgomot mecanic, care se amplifica odata cu turatia. Cam asa batea motorul meu avand doua supape de evacuare strambe. Nu lovite grav, lovite doar usor dar care nu mai inchideau corect pe scaun (compresie 10, in loc de minim 18 ).
Eu sa fi fost in situatie, as fi facut rapid un test de compresie. Daca compresia e ok, atunci bataia e in bolt sau in cuzinet.
L.E:
Mai poate fi garnitura de chiulasa prea ingusta in grosime, (mai rar...) dar nu e exclus.
Colegul de forum @mecaNIK mi-a scris in topic cand am inchis eu motorul meu, ulterior avand aceiasi bataie... cum ca a avut ocazia sa constate ca, dintr-un motiv neelucidat, la motoarele astea 1.7cdti e bine sa pui o garnitura de chiulasa unpic mai groasa, altfel dupa ce remontezi totul e posibil sa ai surpriza ,,sa-ti bata motorul,,. Nu mai stiu exact postarea, insa imi amintesc ca aproximativ asa mi-a scris in topic la momentul respectiv. Valorile privind grosimea garniturii de chiulasa, cele prezente in manualul de reparatii sunt una, realitatea care se regaseste la garniturile de chiulasa aftermarket (privind grosimea) am observat ca este alta. Diferenta asta se amplifica atunci cand se rectifica chiulasa, si nu stii cat s-a luat din ea inainte de catre cel ce-a rectificat-o înaintea ta (aici poti doar sa estimezi).