- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- aiftimieilucian
- **
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare
Opel Astra j 2010 1.4 xer, de doi ani a inceput xu trepidatii la pornire indiferent ca e cald sau rece afara, se manifesta cand masina avea motorul rece, cel putin 6 7 ore de stat.
In ultima perioada la prima cheie pornea motorul si murea imediat.
La a doua cheie murea din nou dar dupa cateva secunde.
La a treia pornire nu mai murea, dar era xiudat cum relantiul se ducea direct la 800 si consumul instantaneu era f mic, exact ca atunci cand motorul este cald.
Am fost la un servuce bun, pe tester nu dadea nimik.
Am schimbat bujii, bobina, baterie.
Nimic.
Le-am spus ca sigur e ceva, o piesa, care citeste temperatura motorului, pt ca se intampla doar cand motorul e rece. La cald nu face nici sa o bati.
In cele din urma, au inceput sa puna piese prin eliminare.
La mine a fost senzorul de la lichidul de racire, avea si conevtorul si senzorul probleme. Nu arata nimic pe tester, iar nici macar reprezentanta nu poate veeifica temperatura sau valoarea acelui senzor.
Acum dupa ce au schimbat acel senzor motorul se comporta ca la inceput, are turatii mai mari pt inceput si la fel si consumul.
Porneste la sfert de cheie, nu se mai balbaie, nu moare, exact ca de noua.
Deci nu zic ca toti aveti aceeași problema, dar poate cei care au aceste simptome sa incerce direct acel senzor de la antigel si conectorul.
Numai bine.
Opel Astra j 2010 1.4 xer, de doi ani a inceput xu trepidatii la pornire indiferent ca e cald sau rece afara, se manifesta cand masina avea motorul rece, cel putin 6 7 ore de stat.
In ultima perioada la prima cheie pornea motorul si murea imediat.
La a doua cheie murea din nou dar dupa cateva secunde.
La a treia pornire nu mai murea, dar era xiudat cum relantiul se ducea direct la 800 si consumul instantaneu era f mic, exact ca atunci cand motorul este cald.
Am fost la un servuce bun, pe tester nu dadea nimik.
Am schimbat bujii, bobina, baterie.
Nimic.
Le-am spus ca sigur e ceva, o piesa, care citeste temperatura motorului, pt ca se intampla doar cand motorul e rece. La cald nu face nici sa o bati.
In cele din urma, au inceput sa puna piese prin eliminare.
La mine a fost senzorul de la lichidul de racire, avea si conevtorul si senzorul probleme. Nu arata nimic pe tester, iar nici macar reprezentanta nu poate veeifica temperatura sau valoarea acelui senzor.
Acum dupa ce au schimbat acel senzor motorul se comporta ca la inceput, are turatii mai mari pt inceput si la fel si consumul.
Porneste la sfert de cheie, nu se mai balbaie, nu moare, exact ca de noua.
Deci nu zic ca toti aveti aceeași problema, dar poate cei care au aceste simptome sa incerce direct acel senzor de la antigel si conectorul.
Numai bine.