- BAlexandru62
- OP
- 1 mesaje
- din 02 Sep 2020
BAlexandru62
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2020
- Mesaj Privat
Am o problema cu AC. Am fost la un service intrucat cand mergea AC cu aer rece cand se oprea din mers.Sa schimbat radiatorul .A mers o perioada scurta iar problemele au aparut din nou.Sa testat pe laptop si nu sa identificat nici o eroare.Nu se pune problema de scurgere de freon .Am adus la cunostiinta lucratorilor ca aceasta problema apare cand este foarte cald afara ,dar nu tot timpul .Nu au putut sa identifice cauza. Autoturismul este in stare foarte buna, nu am decat 84.000 de km .Am consultat un specialist in reparatii calaculator ecu si mia spus ca putin probabil sa fie de la calculator. Sugestia lui a fost verificarea instalatiei electrice a aerului conditionat pentru a depista ce nu functioneaza in parametri normali.Va rog daca aveti vreun sfat .Multumesc anticipat
MODEL: OPEL ASTRA CLASIC II twinport 2006
MOTOR: 1,4 XEP
MODEL: OPEL ASTRA CLASIC II twinport 2006
MOTOR: 1,4 XEP
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
aceeasi problema am avut-o si eu la o masina ca a ta, doar cu motor 1.6 XEP. fluctua relantiul si avea momente cand se oprea.
am rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie si inlocuire EGR. nu dadea erori, dar nici nu lucra cum tb.
alte verificari pe care le-ai putea face: presiunea de benzina in rampa si compresorul de AC (dai jos cureaua de accesorii si il invarti la mana, el tb sa mearga usor). daca are uzura sau e gripat, opune rezistenta mare si ECU nu stie sa dozeze aer+benzina ca sa compenseze
cand ECU e dus, stocheaza erori aiurea care nu au acoperire in realitate. daca nu ai erori stocate, l-as elimina din ecuatie.
iarasi, daca AC functioneaza (cupleaza compresorul, baga aer rece, merge usor), nu l-as lua deocamdata in considerare.
am rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie si inlocuire EGR. nu dadea erori, dar nici nu lucra cum tb.
alte verificari pe care le-ai putea face: presiunea de benzina in rampa si compresorul de AC (dai jos cureaua de accesorii si il invarti la mana, el tb sa mearga usor). daca are uzura sau e gripat, opune rezistenta mare si ECU nu stie sa dozeze aer+benzina ca sa compenseze
cand ECU e dus, stocheaza erori aiurea care nu au acoperire in realitate. daca nu ai erori stocate, l-as elimina din ecuatie.
iarasi, daca AC functioneaza (cupleaza compresorul, baga aer rece, merge usor), nu l-as lua deocamdata in considerare.