- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am schimbat si eu bujiile la Astra mea. Desi pozitia lor pare total aiurea se schimba foarte simplu daca ai scule potrivite. Inafara de capacul de plastic al motorului si mufele bujiilor, nu am demontat nimic
Toata operatiunea a durat 30 de minute (fara graba), acum sunt convins ca as face-o in jumatate din timp.
Am aplicat WD40 cu 2 zile inainte de demontare si au iesit fara probleme, doar cea dinspre baterie a iesit putin mai greu si a trebuit sa o desfiletez si sa o infiletez in mod repetat pana a iesit de tot, avea un prag cand incepea sa scartaie si mi-a fost frica sa nu o rup, nu aveau urme de rugina sau calamina pe ele.
La montaj am folosit vaselina ceramica pe filet. Nu folositit vaselina obisnuita sau pe baza de cupru, grafit, silicon pentru ca riscati sa se intareasca pe filet si sa nu le mai puteti scoate data viitoare.
La mine, cele vechi nu au avut nimic aplicat pe filet si tind sa cred ca nu au fost schimbate niciodata (224k km).Eu le-am schimbat pentru ca uneori cand motorul era rece si frig afara pornea ceva mai greu. Deocamdata nu stiu daca bujiile au fost cauza pentru ca au doar cateva ore de cand le-am montat si nici frig nu este ca sa pot proba. De pe masina am demontat Bosch 0250202036 (toate functionale conform aparatului de masura) si le-am inlocuit cu Denso DG-122.
Toata operatiunea a durat 30 de minute (fara graba), acum sunt convins ca as face-o in jumatate din timp.
Am aplicat WD40 cu 2 zile inainte de demontare si au iesit fara probleme, doar cea dinspre baterie a iesit putin mai greu si a trebuit sa o desfiletez si sa o infiletez in mod repetat pana a iesit de tot, avea un prag cand incepea sa scartaie si mi-a fost frica sa nu o rup, nu aveau urme de rugina sau calamina pe ele.
La montaj am folosit vaselina ceramica pe filet. Nu folositit vaselina obisnuita sau pe baza de cupru, grafit, silicon pentru ca riscati sa se intareasca pe filet si sa nu le mai puteti scoate data viitoare.
La mine, cele vechi nu au avut nimic aplicat pe filet si tind sa cred ca nu au fost schimbate niciodata (224k km).Eu le-am schimbat pentru ca uneori cand motorul era rece si frig afara pornea ceva mai greu. Deocamdata nu stiu daca bujiile au fost cauza pentru ca au doar cateva ore de cand le-am montat si nici frig nu este ca sa pot proba. De pe masina am demontat Bosch 0250202036 (toate functionale conform aparatului de masura) si le-am inlocuit cu Denso DG-122.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- andrei_jr80
- **
- 122 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Astra 2009
- Sibiu
andrei_jr80
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- andrei_jr80
- **
- 122 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Astra 2009
- Sibiu
andrei_jr80
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
D9108
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2019
- Mesaj Privat
Salutare! am si eu o problema cu astra h1.9 120cp. daca las masina mai mult de 6-7 ore nepornita, porneste foarte greu. daca las contactul cel putin 10 secunde pus, porneste bine. (probabil se umple filtrul cu motorina). unii zic sa schimb bujiile incandescente.sa fie asta problema. face asa si la 20 grade si la 30 grade. ce sa fie sau cum sa verific pe unde se dezamorseaza? multumesc
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Se tine contactul , pana dispar martorii/spira la bujii , si apoi cheie.Daca nu porneste ,undeva este o problema.La mine asta ar fi circuitul , si porneste ok.Vara pornesc fara sa astept martorii , si pleaca sfert.Motorul fiind cald , nu ar trebui sa fie probleme.Nu ar trebui sa , se dezamorseze in mod normal.Dupa cum am spus , vezi capacul filtrului de motorina sa nu piarda pe acolo la garnitura , ori sa fie crapata carcasa(sa fi strans vreun cioban , ciobaneste).O verificare la presiunea in rampa cu un tester , nu ar strica.Ma gandesc ca daca iti face asa si la 20/30 de grade nu ar fi de vina bujiile , pentru ca ele nu lucreaza atuncia.Sper sa revii cu o rezolvare.
- claudiu_ss
- **
- 74 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Astra 2007 1.9dt
- Alba
claudiu_ss
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2007 1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat