Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Cbarbu670

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am o problema cu Opel-ul meu cam ciudatã in sensul ca pare sa nu aiba nimic insa pierde puterea cand afara sunt mai mult de 24 de grade. Nu are absolut nici un simptom înafara de faptul ca parca trag o remorcã dupa mine de fiecare data cand afara sunt mai mult de 24 grade si nu mai spun daca pornesc si ac-ul. Daca este putin mai rece afara parca este alta mașinã(indiferent de temperatura motorului) . Nu am nici o eruare(am opcom) si am schimbat senzorul de temperatura aer de pe carcasa filtrului insa degeaba iar mecanicii spun ca nu are nimic.
Înafara de asta mai am o problema de stabilitate avand senzația ca fuge de spate in curbe sau la viraje bruște chiar si la viteze mici de 50 km/h si mai ales cand am ceva greutate in portbagaj. Pentru asta am înlocuit amortizoarele spate cu unele noi kyb insa nu este nici o schimbare. Daca s-a mai lovit cineva de vreuna din problemele de mai sus va rog sa ma ajutați finca nu stiu ce sa ii fac si nu as mai vrea sa schimb piese pe ghicite pana nimeresc defectul.
Mulțumesc anticipat!


MODEL: Astra g 1.6 16v
MOTOR: Z16 xep
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
1. "fugitul" de spate, foarte probabil este cauzat de bucsele puntii spate (altceva pe spate nici nu ai, doua arcuri, doua amortizoare si doua bucse) ... sau sa nu ai anvelopele de iarna sau sa fie mult prea moi.
2. Prima problema este mai dificila, la nivel de presupunere, asa de la mare departare ... aerul cald, este mai bogat in vapori de apa, sa nu ai probleme cu filtrul de aer (zic si eu)
Ar mai putea fi o chestie de compozitie a aerului aspirat si automat a amestecului, in sensul concentratiei de oxigen ... poate EGR-ul altereaza putin aceasta concentratie.
  • Cbarbu670

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Anvelopele sunt de vara Dunlop si sunt umflate corespunzator cred fiind umflate la vulcanizare iar de bucsi.. nu bate nimic si nu par uzate. Poate sa fie cumva de la amortizoarele fata sa imi dea senzația asta ca fuge de spate mai ales cand am greutate in portbagaj?
Iar despre cealaltã problema filtrul are vreo 3000 de km insa o sa il schimb din nou ca e destul de ieftin iar egr l-am demontat curatat si probat direct pe baterie. mai pot sa il verific in alt fel? Pe opcom arata sondele lambda in parametri.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bucsele pe spate nu trebuie neaparat sa bata. Le testezi vizual si cu levier stanga/dreapta.
Nu stiu cum ar putea o problema pe fațã sa dea senzatia de problema pe spate, chiar nu stiu, poate sunt colegi care au avut astfel de probleme.
  • Cbarbu670

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Vizual si cu levierul par bune. Pe fata nu am schimbat nimic de cand am luat mașina si din cauza asta întreb ca pe spate arcurile au 4-5 luni si amortizoarele 1 sãptãmânã toate noi kyb. Poate e vreun coleg care a avut problema asta si imi spune si mie cum a rezolvat.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si Astra G .17cdti a sotei fugea grav de spate pe drum denivelat, atunci cand am adus-o din Germania. S-a rezolvat partial cu schimbatul amortizoarelor pe spate, Kayaba Excel G (2 buc, noi). Insa problema s-a rezolvat complet atunci cand am schimbat si amortizoarele fata, cu altele noi.

Acum masina sta pe curbe absolut ,,okay,, iar mie chiar imi place asa cum e acum.
  • Cbarbu670

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Tocmai am fãcut un test de amortizoare si sunt 85% pe fata si 93 pe spate. Ce altceva sa fie? Sa schimb bucsele la punte chiar daca par bune?
Masina este combi.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Verifica arcurile, sa fie de caroserie break si sa nu ai spire rupte.

Se manifesta exact la fel, pe viraj la stanga si pe viraj la dreapta?

L.E:
EU am cumparat bucsile degeaba, nu le-am mai montat.
  • Cbarbu670

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Se manifesta la fel si in viraj stanga si dreapta. Arcurile nu sunt rupte . Pe fațã sunt cele cu care am cumpãrat mașina si atunci nu avea problema asta ,iar pe spate sunt noi au 4-5 luni si sunt de combi.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Atunci bucsile ar mai fi de schimbat, eu sunt deja in pana de idei pe situatia asta care e la masina ta. Sau are puntea spate ceva probleme structurale.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In astfel de situatii, este o vorba din batrani: trebuie sa stai stramb si sa gandesti drept Smile
Nu sunt in masura sa dau sfaturi, dar parerile, mi le pot face cunoscute ...
Am lucrat mult, dar mult de tot in identificare greseli/probleme. Si uneori, cand pleci pe o idee, nu prea mai poti sa vezi si alte "drumuri", decat cel pe care ai pornit si esti sigur ca este cel bun.
Asadar:
- Nu ar strica sa dai masina unui prieten, care stii ca are cateva masini conduse si sa ii ceri parerea, fara sa i-o spui pe a ta.
- O parere mai ciudata, dar in care eu cred... uneori nu strica sa reverifici tocmai componentele schimbate recent. Calitatea slaba a pieselor si calitatea foarte slaba a multor mecanici, face ca problemele sa apara, tocmai acolo unde tu gandesti ca totul este ok pentru ca ai pus totul nou (piese noi dar defecte, greseli de montare).
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu unul NU pun arcuri aftermarket pe masina, prefer sa astept pâna gasesc unele originale si in stare buna pe la dezmembrari. Si intotdeauna verific sa fie codul de piesa conform cu cel original al masinii, din manuale sau cataloage on-line, ca tot e plin inetrnetul de ele si informatia e la liber.

Arcurile aftermarket nu stii niciodata daca nu sunt in extrema cealalta, adica prea moi sau prea tari decat cele pe original.

L.E:
E chiar adevarata chestia asta cu ,,sa stai stramb si sa gandesti drept,, am auzit-o si eu de cateva ori de la un amic inginer de motoare in varsta de 78 ani cu care am uneori placerea sa impart idei si solutii.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pentru arcuri, treaba poate fi o loterie. Si cele state luni/ani de zile prin depozite de dezmembrari si cele state luni/ani de zile prin depozite la importatori, ar cam avea nevoie de un tratament de revenire.
Cuptoare de tratamente termice, cam greu de gasit, oameni care sa stie ce trebuie facut, sau specificatii ... si mai greu de gasit, asa ca "lasa ca merge si asa "fãrã" Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR