Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mopel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1989 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce am urcat o panta si motorul s-a cam incalzit, am oprit de la cheie. Dupa 5 minute am incercat sa repornesc si nu a mai vrut nicicum. De atunci nu mai porneste si nici macar o data nu a mai "tusit". Au incercat mai multi "specialisti" sa descopere defectul dar nu au reusit. S-au verificat urmatoarele: compresie, distributie, injectoare, scantei la fiecare fisa. Totul e OK. Toti spun ca ar trebui sa porneasca....dar, nu porneste si nici nu da vreun semn ca ar vrea sa porneasca.
Va rog ajutati-ma cu o solutie! Cum se pot verifica senzorii care asigura semnalele necesare ECU ? Apreciez orice sfat de la voi. Multumesc.
Skip ads

  • Mishu05

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 2.5TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
In bord se aprinde becul ala galben ? Daca nu se aprinde nu va porni motorul, am avut si eu problema asta . Vezi ca e o piesa, un fel de releu negru .
Cum deschizi capota in dreapta sus de tot, sub un capac de plastic de 10X10cm . Piesa e de forma unui paralelipiped de 1.5X1.5X 7-8cm lungime si are 3-4 fise la capat. Inauntru sunt 2 mici bobine. Eu am dat pe ea cam 700 000 acum 3 ani , noua.
  • mopel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1989 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Inainte de a opri motorul nu era aprins becul galben. Acum, cand dau la cheie nu se aprinde deloc. Multumesc Mishu05 pt raspuns..o sa verific.
  • drestea

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Am reusit si eu sa-mi cumpar in cele din urma mult dorit-ul Omega A, dar multele intrebari care le am le voi posta intr-un alt thread.
Sambata am patit-o si eu. In timpul mersului am simtit un soc, ca si cum n-ar primi benzina, si-a revenit si a mai mers cam 1 km dupa care inca unul si inca unul, s-a aprins in bord un indicator galben cu un motor cu un fulger in mijloc si a murit motorul. Am incercat sa-l repornesc, mergea doua secunde, se aprindea iar becul galben si murea motorul. Fiindca nu-mi functioneaza litometrul (inca n-am avut timp sa ma ocup de el) am crezut ca e posibil sa fi ramas fara benzina. Am alimentat, dar tot degeaba. Am remorcat-o pana acasa, si intre timp am incercat sa o si pornesc, am reusit dar tot pentru cateva secunde doar. Acel bec, din cate am inteles, ar indica o defectiune la sistemul electric? Am schimbat bujiile, am verificat sigurantele... tot degeaba... Azi, daca vremea o sa-mi permita, o sa chem un electrician sa vada ce e.
Voi aveti careva vreo idee? Ati patit asa ceva?
  • drestea

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dregii mei, nu stiu care v-ati lovit de asa ceva sau care aveti vreo idee, insa la mine problema persista. A fost un electrician auto, s-a uitat a studiat problema si din punct de vedere electric este in regula, am incercat la un mecanic deoarece mi s-a sugerat ca ar fi din distributie... dar tot degeaba, nu era nici de acolo... acum am tractat-o pana la un alt atelier specializat pe probleme de injectie deoarece, coform unei alte sugestii, ar fi ori sistemul de injectie ori vreun senzor... Nici nu mai stiu unde sa o duc, sa aflu care e problema de nu mai vrea sa porneasca... Va rog... vreun SFAT !
  • Thunder_02

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2006

  • Mesaj Privat
contactul l-ai verificat? Ma refer chiar la partea unde bagi cheia.
  • mopel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1989 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat si contactul...logic ca e OK. Din pacate si eu astept sfaturi....sfaturi care sa conduca la rezolvarea misterului: "de ce nu porneste?" Pana acum toti mecanicii au dat din umeri. Raspunsul lor suna cam asa: ar trebui sa porneasca !
  • drestea

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca ati mai aruncat o privire pe celelalte discutii insa la mine s-a rezolvat dupa ce am tot fost la mai multi meseriasi. Imi fusese lovit rezervorul si indoitura imi infundase returul. Masina nu mai pornea deloc. Rezolvarea: scurtarea returului pana la schimbarea rezervorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR