Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • LIlieValentin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu un opel astra g 1.7 dti . Acum cateva zile rulam pe autostrada cu 130km -140km si dintr-o data masina da un sut si se aprinde martoru cu cheita in bord si nu mai trage bine nu mai are putere . Am tras pe dreapta si am oprit motoru am asteptam vre-o 5 minute am pornit motoru si a pornit mai greu dar nu mai avea martoru inn bord . Am citit eroare cu fazele cu pedalele si am optinit p1125 am cautat pe net eroarea si P1125 Throttle position sensor intermittent . Ce inseamna ? Care e defectiunea ? Cine ma poate ajuta va rog frumos . Multumesc .
Skip ads

  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Elecrovalva de la turbosuflanta aplasata sub pompa de injectie. Verifica traseul furtunaselor de vacuum
  • LIlieValentin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Am verificat zic eu ca totu ii in regula . Dar p1125 Senzorul de poziție a clapetei de accelerație intermitentã. unde ii pozitionata clapeta asta cum pot sa ajung la ea va o desfac sau sa o curat ca o fi jale acolo . Mat ajuta sa stiu unde ii pozitonata ? Multumesc
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Poti sa cauti 100 de ani clapeta de acceleratie la 1.7dti si n o sa gasesti.Pedala de acceleratie da semnal catre ecu,care da mai multa motorina pe injectoare si asa se accelereaza motorul.
  • LIlieValentin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Si atunci ce sa fac de ce in treapta a 5 pe la 140km imi fa un sut si apare cheita in bord si nu mai are putere motoru . Am citit eroarea si p1125 Senzorul de poziție a clapetei de accelerație intermitentã . Ce sa fac cum sa rezolv problema va rog ajutatima cu orice sfat . Multumesc .
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Este de la electrovalva de sub pompa de injectie unde intra furtunasul cu vacuum si iese altul care duce la turbosuflanta. Fa proba cu alta electrovalva de la cineva
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La Astra G 1,7 TDI nu exista acest cod de eroare...
  • LIlieValentin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Poi am facut testu cu pedale si codu asta mio dat p1125 eu ce sa zic acuma si habar nu am ce parere sa imi dau si cum sa o rezolv . O sa ma uit si la electrovalva .
  • LIlieValentin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Am schimbat si senzoru de arbore cotit acuma 2 saptamani cand se incalzea motoru imi dadea un sut si se aprindea martoru . Aia am rezolvato dar nu am aflat un senzore original Mitsubishi si am pus unu asemanator cu cel original . Am facut bine dar ? Dar nu am mai avut probleme in privinta aia .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage High C-019
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage Low C-019
P1125 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) B-020
P1125 Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description) B-020
Imi cer scuze ca am dat o informatie eronata...,revin si corectez...! Se masoara valoarea tensiunii in cupla electrovalvei si a 2 etapa se verifica functionarea electrovalvei si valoarea vacuumului folosind o pompa de vacuum...
  • LIlieValentin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos o sa ma duc cu masina la un mecanic sa rezolv problema . Revin dupa cu detali . Multumesc :
  • astra g sto

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2016

  • Mesaj Privat
salut ai srezolvat problema ?
  • LIlieValentin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Am curatat senzor map si am sters eroarea acum merge blana 170km 👍
  • george stan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Ce este senzorul map?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu stiu cat intelegi,dar asta este senzorul map
http://e-automobile.ro/cate...ne-aer-motor.html
  • george stan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc ,ramane sa il caut .
Problema la masina mea e ca nu se mai tureaza uneori mai mult de 3100-3200 , unii m.au sfatuit sa verific clapeta de acceleratie ,egr.ul l.am curatat ca aveam o eroare 4004 sau ceva de genu acum o am pe asta si nu prea stiu de ce sa ma leg
  • george stan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema prin curatare egr si admisie , totodata si clapeta acceleratie si refacut lipituri circuit electric clapeta pentru ca aveam cateva depuneri si imi parea ca sunt cateva lipituri reci
  • YFlorin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu un Opel astra g si am avut aceeasi problema mergem cu masina pe autostrada si la 130 se aprindea masina cu cheita si nu mai tragea deloc.ia m curatat egr ul am schimbat electrovalva de la turbo sendoru din admisie etc..Ieri am duso la service la reprezentanta si baietii au descoperit ca era toba intermediara infundata.Sper sa va fii ajutat postarea mea.







Opel Astra g 1.7dti 2001 Y17DT
  • dasguzu2003

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2019

  • Mesaj Privat
LIlieValentin a scris:Am curatat senzor map si am sters eroarea acum merge blana 170km 👍

Salut, cum ai curãțat senzorul cu spray de frane, sau ce ai folosit?
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am curățat senzorul MAP, de-abia l-am găsit, este chiar pe galeria de admisie, dar neapărat trebuie sa dai jos tubulatura de admisie aer și senzorul de presiune barometrica( este fixat în 2 șuruburi cu cap torx 20 sau 30).
Mizerie multă, l-am curățat cu spray Contact cleaner.
Simptome: accelera și decelera la relanti, apoi pe timp rece apărea martorul Motor și cheița, și numai aveam control asupra accelerației., in plus nu "trăgea" cum trebuie, acum văd că are forță .
Daca tot m-am apucat de curățat,am curățat și MAF( debitmetrul de aer).
Poze doar curățare MAP.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR