AlexRRR
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2020
- Mesaj Privat
Salut am un opel vectra C 2005 Z19DTH care imi intra in limp mode la turatii mari si cand ies din oras. Pe tester este prezenta eroare P1901-75.
Dupa mai multe google searchuri am gasit gasit ca ar fi dansul:
pe care de altfel l-am si schimbat, am curatat eroare cu OP-COM si dai la drum lung. Dupa ce am iesit in oras la 2km, direct limp mode. Am gasit in functiile testerului ceva cu replace diferential press senzor. Trebuie sa configurez ceva?
Va las mai jos si o poza cu eroarea prezenta.
MODEL: Vectra 2005
MOTOR: Z19DTH
Dupa mai multe google searchuri am gasit gasit ca ar fi dansul:
pe care de altfel l-am si schimbat, am curatat eroare cu OP-COM si dai la drum lung. Dupa ce am iesit in oras la 2km, direct limp mode. Am gasit in functiile testerului ceva cu replace diferential press senzor. Trebuie sa configurez ceva?
Va las mai jos si o poza cu eroarea prezenta.
MODEL: Vectra 2005
MOTOR: Z19DTH
- Arnold1111
- *
- 1 mesaje
- din 26 Mai 2021
- Astra 2004 Z16XE
- Cluj
Arnold1111
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2021
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Da-i replace diff pressure sensor in OPCOM, dupa ce l-ai pus pe ala nou. Mie imi spune eroarea aia ca ai DPF-ul cam infundat, deci "high differential pressure". Daca iti da eroarea si dupa ce reinitializezi senzorul din OPCOM, atunci e clar. Un DPF de fabrica are 55 mbar in sarcina intre intrare si iesire, senzorul ala e legat la intrare si iesire, calculeaza flow-ul care intra si ala care iese, apoi face diferenta, ca sa stie cat de "incarcat" e DPF-ul, pt a sti cand sa regenereze. Ca fapt divers, am aceeasi masina ca a ta , cu Z19DT iar senzorul respectiv e la fel de batran ca masina, n-am umblat la el vreodata.
Cauze DPF infundat:
- turbina scapa ulei pe evacuare
- ulei neschimbat la timp, si ulei prost
- EGR infundat / partial functional
- injectoare care curg (masina merge rich, mai multa motorina nearsa ajunge in DPF)
Cauze DPF infundat:
- turbina scapa ulei pe evacuare
- ulei neschimbat la timp, si ulei prost
- EGR infundat / partial functional
- injectoare care curg (masina merge rich, mai multa motorina nearsa ajunge in DPF)