Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Liviu46

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2015

  • Mesaj Privat
am si eu o roblema cu opelsu meu,plec cu masina si dupa 200,300m cad ceasurile si isi revin si se repeta chestia asta de mai mule ori se manifesta ca si cand ai lua contactul,si lai porni dar in timpul asta motorul functioneaza ,va rog un sfat.
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

verifica sigurantele f13 si f22 sa fie bine fixate in locasul lor si sa nu fie cumva intrerupte sau sa aiba piciorusele oxidate.

scoate-le din locasuri si inspecteaza-la vizual. Daca sint in regula trebuie sa vezi mufa care vine la ceasuri, sa fie ok (poate nu e bine infipta, poate are oxid pe pini).

mai poate fi si din multitimer (este o placa electronica in tabloul de sigurante, cea in care se infig releele si sigurantele).

poate poti sa faci rost de unul de proba.
  • Liviu46

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2015

  • Mesaj Privat
ok o sa verific sper sa fie de acolo.
  • Liviu46

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2015

  • Mesaj Privat
am verificat sigurantele f13,f22 sint bune
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
probeaza cu aparat de masura sau lampa de control functionalitatea (nu vizual). Pot sa fie intrerupte si sa nu se vada, si uneori iti face contact sau nu.

doar la piciorusele lor faci inspectie vizuala (sa vezi daca nu sint ruginite).

incarcarea (alternatorul) e ok?.

daca totul e ok pina aici trebuie vazuta mufa, verificat sa vina cele doua plusuri din sigurantele de mai sus si masa (pe un fir maro).
  • Liviu46

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2015

  • Mesaj Privat
am schimbat carbuni la alternator doua luni .
ancarca
  • Liviu46

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2015

  • Mesaj Privat
am verificat toate rezistențele cu multimetru și sînt bune ,alternatorul âncarcã 14,14 dar când pornesc cad ceasurile ca atunci când ei și pui contactul care dupã un timp de mers âși revine dar pâlpâie lumina ân bord la aprinderea fazei scurte ,știe cineva care ar fi cauza?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La aerul sarat apar coroziuni contacte. Le iei pe rand pana gasesti.
  • Liviu46

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2015

  • Mesaj Privat
nu am gãsit nimic oxidat sau siguranțe arse sau ântrerupte ,mai nou când cad ceasurile ca și când ei și pui contactul mai rãmâi și fãrã servo și tot așa âși revine dar pîlpîie usor lumina în bord dacã ați pãțit așa și ați rezolvat aștept rezolvãri .
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Verifica bine alternatorul, este un fir alb cu albastru la el, sa faca si acela bine contact, sa nu fie ciupit pe undeva.

Daca nu e de acolo eu unul nu mai am idei. Poate mai intervine altcineva.

Ce motor ai la masina?
  • Liviu46

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2015

  • Mesaj Privat
14,16v
  • floris90

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca e cazul tau, dar la mine a fost ceva ce nu a avut treaba cu ceasul sau cel putin nici pe aproape. Cand am cumparat masina casetofonul original (CDR500) fusese schimbat si se umblase la mufa ( unele fire au fost rupte si lipite gresit inapoi ) si acum avea un CAR400 . Din cauza mufei casetofonului sau chiar a casetofunului imi ramaneu ceasurile fara curent cand treceam de o anumita viteza, acum nu stiu daca casetofonul sau mufa era vinovata, dar dupa ce l am schimbat nu am mai avut problema asta.
  • Liviu46

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Wolotgf35y80214
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2015

  • Mesaj Privat
azi am rezolvat treaba am luat alt alternator și lam montat și gata merge ceas ,nu erau contacte imperfecte sau de la aerul sãrat cum spunea cineva
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR