- taxi43edy
- ****
- 1,180 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Tomahawk
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,180 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,775 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Macar atat pentru efortul depus.
Acum ca l-ai dovedit, ar trebui sa treci la partea de optimizare a motorului 😊
Am urmarit absolut tot ce ai scris aici, deci astept o continuare. Pe masina asta, or else.
Tomahawk
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
o sa mai aduc amanunte aici cand mai lucrez cate ceva...
Acum trebuie sa pun o baterie noua si sa inlocuiesc rolele de ghidaj din distributie.
Inca nu am un laptop disponibil sa leg iar op-com-ul findca are mai nou tendinta de a lua nush ce eroare daca insist pe prima cheie la pornire. Daca nu insist si dau a doua cheie o ia sfert si fara nici o eroare. Parerea mea in orb asa e ca lipsesc niste amperi fiindca acum e cu o baterie de 55Ah veche si aia de vreo 5 ani ramasa de pe Kadett-ul dinaintea Zaf-ei.
- taxi43edy
- ****
- 1,180 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
NMiron
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2018
- Mesaj Privat
Tomahawk
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,180 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
un sfat ar fi binevenit.
Am schimbat cam tot la ia dar degeaba.
La doua "baipasuri" mai ai unul si moare 😃
Hristos a inviat
Schimba mecanicul, sau pune mana si baga ceva banuti in masina.
Tomahawk
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
NMiron
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2018
- Mesaj Privat
Tomahawk
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
- whitepowerneo
- **
- 69 mesaje
- din 17 Apr 2013
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
whitepowerneo
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu stiu exact la ce topic sã-mi postez problema, asa cã o voi face la acesta pentru cã este ceva mai ”proaspãt” si este vorba tot de un motor z18xe.
Am un Opel Vectra B, 1.8, 16V, 125 hp (din 2001).
De când am cumpãrat-o am aceleasi probleme cãrora nu am reusit sã le dau de cap:
- limitarea la 4000-4200 rot/min (nu mereu, dar de cele mai multe ori)
- motorul nu are putere, nu are demaraj (pentru 125hp se miscã ca si cum ar fi Dacia 1310, dacã nu si mai rãu).
Compresia este bunã (peste 16 la fiecare piston), injectoarele pulverizeazã în mod egal si nu ”pisã” niciunul, pe cauciucurile de la bobina de inductie nu am urme cum cã ar ”fura” curent, bujiile sunt schimbate, am schimbat senzorul de la axul cu came (Delphi) deoarece aia era eroarea datã pe tester, dar persistã aceeasi eroare si nu se vede nicio îmbunãtãtire, presiunea pompei de benzinã este ok.
Bateria are vreo 3 ani, dar la verificare mi-a iesit ok (cam 90%), deci alternatorul este bun.
Chiar nu stiu ce naiba sã-i mai fac, vã rog sã mã ajutati dacã ati mai întâlnit astfel de probleme!
Multumesc!
- gogosica
- **
- 208 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
gogosica
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
fara opcom pe masina este mai greu sa ne dam cu parerea, dar macar vom incerca sa te indrumam,
am avut si eu o singura data probleme la senzorul de rotatie de la axele cu came, si la fel ca tine am pus deplhi, si vreau sa iti zic ca si la tine la fel era limitat motorul.
am refacut firele la celalat vechi, SIEMENS, si masina merge si in ziua de astazi.
senzorul delphi il am si acum aruncat prin garaj, la un moment dat l-am montat din nou pe masina, si vreau sa iti zic ca desi nu a fost folosit decat 500 km maxim, nu a mai fost bun, coduri de eruare, l-am pastrat pt ca pe undeva mai am un senzor original si m-am gandit eu sa fac o incercare , sa iau firele de la delphi si sa montez la cel original, dar a ramas in faza de ..... am sa fac. ma gandeam ca si asa este stricat voi poliza sa vedem cam pana unde duce , si sa vedem cum este facuta imbinarea intre fire cu senzorul, si daca se poate reface celalalt vechi il voi repara.
un mare secret la aceasta motorizare, este sa cumperi doar senzori VDO- SIEMENS. inclusiv sondele lambda, de debimetru de aer nici nu mai vorbesc.
totata instalatia este pe marca aceasta.
cei drept eu masina nu o mai am, am vandut-o la socrul meu, dar experienta cu masina a fost lungaaaa , si am avut o zafira din 2001 aceiasi mototrizare.
sa stii ca poti pune si o salvare cu parametri de functionare ai motoruli, multi colegi cunosc acesti parametri , si mai mult ca sigur o sa ai si pareri mai concrete, dar op-comul nu alt tester, pt ca interpreteaza diferit.
si vezi ca in Bucuresti este EDS-ul, service care stie opel si noaptea prin somn, plus ca iti recomand sa iti faci programare si sa faci un UP-DATE de soft, o sa vezi diferenta, nu este scump deloc, si iti mai recomand bujii NGK IRIDIUM, eu am avut si gaz pe masina si chiar se vedea diferenta.
in ultimul timp intru foarte rar pe club, pt ca nu prea mai am timp, si pt ca am schimbat marca.
motorl tau daca este in mintile lui cu a3-a duce pana in 120-130km/h, se vezi putere la motor atunci......
- whitepowerneo
- **
- 69 mesaje
- din 17 Apr 2013
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
whitepowerneo
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2013
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,180 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat