- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salut , dupã câteva zile de mers cu AC .ul mi se pare ca baga cam slabut aer rece..
Eu il tin pe low dar simt ca totusi nu face fațã , nu mai am alta cunoștințã cu un astra h ca sa compar dar mie mi se pare cam slãbuț AC.ul . Pe low nu ar trebui sa "îngheț " in masina ?
Folosesc la munca un hyundai ix si ala pe low simt ca îngheț.. si mi se pare ciudat ..
Eu am inlocuit ventilatorul de AC ca aveam probleme cu el era gripat am luat unul din dezmembrari de pe un opel vectra( am luat doar partea electricã cu rulment si l
Am pus pe ventilatorul meu ) oare sa fie problema de aici ? Sa nu fie bun ventilatorul ? Desi porneste cand cuplez AC.ul .
Niste sfaturi ?
Eu il tin pe low dar simt ca totusi nu face fațã , nu mai am alta cunoștințã cu un astra h ca sa compar dar mie mi se pare cam slãbuț AC.ul . Pe low nu ar trebui sa "îngheț " in masina ?
Folosesc la munca un hyundai ix si ala pe low simt ca îngheț.. si mi se pare ciudat ..
Eu am inlocuit ventilatorul de AC ca aveam probleme cu el era gripat am luat unul din dezmembrari de pe un opel vectra( am luat doar partea electricã cu rulment si l
Am pus pe ventilatorul meu ) oare sa fie problema de aici ? Sa nu fie bun ventilatorul ? Desi porneste cand cuplez AC.ul .
Niste sfaturi ?
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
1. La astra H, partea de AC (cu reglare manuala sau automata a temperaturii) nu este "frigider", dar cand merge in parametri, este decenta, in sensul ca iti creaza o temperatura mai mult decat acceptabila. (am putea sa detaliem putin despre cantitatea relativ mica de agent refrigerant, acea "jumatate" de radiator de clima ... si altele, dar sa nu ne complicam)
2. Compresorul poate primi comanda de pornire si cand in instalatie mai ai undeva la 30% (poate chiar si mai putin) din cantitatea recomandata de agent refrigerant ... si ghici ce, chiar daca porneste compresorul, randamentul va fi mic, tinzând spre 0 (zero).
3. Este normal sa porneasca ambele ventilatoare.
4. "Filtrul de polen", se mai schimba si in functie de conditiile de exploatare, adica de zonele prin care circuli, oricum, in Romania, nu am prea vazut zone ferite de praf si pulberi in suspensie, asa ca eu il schimb la fiecare schimb de ulei (10000Km).
5. Vezi si cu "alimentatul cu freon" ... cine, cum, ce si cu ce ti-a facut acea "alimentare".
P.S. In concluzie, nu ar strica sa o pui pe o statie de incarcare, sa vezi cum se comporta.
2. Compresorul poate primi comanda de pornire si cand in instalatie mai ai undeva la 30% (poate chiar si mai putin) din cantitatea recomandata de agent refrigerant ... si ghici ce, chiar daca porneste compresorul, randamentul va fi mic, tinzând spre 0 (zero).
3. Este normal sa porneasca ambele ventilatoare.
4. "Filtrul de polen", se mai schimba si in functie de conditiile de exploatare, adica de zonele prin care circuli, oricum, in Romania, nu am prea vazut zone ferite de praf si pulberi in suspensie, asa ca eu il schimb la fiecare schimb de ulei (10000Km).
5. Vezi si cu "alimentatul cu freon" ... cine, cum, ce si cu ce ti-a facut acea "alimentare".
P.S. In concluzie, nu ar strica sa o pui pe o statie de incarcare, sa vezi cum se comporta.
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
Pierderi sigur are ca nu mai avea deloc .
Am masina de anul trecut din toamna si anul asta i.am bagat freon deci nu stiu cat tine si pe unde pierde.. cel puțin nu pierde pe la radiator ca a verificat cel care l.a bãgat..
Dupã ce am pus freon am vazut ca ventilatorul de AC nu merge dar tipul ala a facut proba cu apa gen a pus furtunul cu apa pe radiator si masina baga rece .Azi am observat ca nu mai sufla asa tare .. Am lãsat mașina toatã ziua în soare e neagrã și am mers cam 14 km pana acasa.. posibil sa nu rãceascã bn in intervalul asta de km ii trebuie mai mult timp sa rãceascã mai bn ?
Am masina de anul trecut din toamna si anul asta i.am bagat freon deci nu stiu cat tine si pe unde pierde.. cel puțin nu pierde pe la radiator ca a verificat cel care l.a bãgat..
Dupã ce am pus freon am vazut ca ventilatorul de AC nu merge dar tipul ala a facut proba cu apa gen a pus furtunul cu apa pe radiator si masina baga rece .Azi am observat ca nu mai sufla asa tare .. Am lãsat mașina toatã ziua în soare e neagrã și am mers cam 14 km pana acasa.. posibil sa nu rãceascã bn in intervalul asta de km ii trebuie mai mult timp sa rãceascã mai bn ?
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
Repet, a mea e neagra si daca sta in soare dureaza chiar si o ora pana se racesc toate plasticele, tablele etc. Spre comparatie mai am un megane alb, diferenta de culoare e uimitoare. In megane in 10 min se face rece.
Deci daca a stat in soare... e oarecum normal. Asa cum a scris si colegul mai sus pe Astra AC e decent, nu face minuni.
Apropo de filtrul de polen, in manual scrie ca se schimba la 60.000 km. Binenteles asta daca nu stai pe ulita la tara...
Experienta mea este trista cu filtrele de polen, doi mecanici diferiti la schimbul filtrului mi l-au facut evantai. Am scos un pumn de frunze si gunoaie de pe radiatorul din interior, cat am putut culege cu mana. Urmarea este ca am clapetele din interior varza.
De atunci imi schimb singur filtrele, atunci cand consider necesar. M-am saturat de dorei...
Deci daca a stat in soare... e oarecum normal. Asa cum a scris si colegul mai sus pe Astra AC e decent, nu face minuni.
Apropo de filtrul de polen, in manual scrie ca se schimba la 60.000 km. Binenteles asta daca nu stai pe ulita la tara...
Experienta mea este trista cu filtrele de polen, doi mecanici diferiti la schimbul filtrului mi l-au facut evantai. Am scos un pumn de frunze si gunoaie de pe radiatorul din interior, cat am putut culege cu mana. Urmarea este ca am clapetele din interior varza.
De atunci imi schimb singur filtrele, atunci cand consider necesar. M-am saturat de dorei...
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
sebage a scris:1. La astra H, partea de AC (cu reglare manuala sau automata a temperaturii) nu este "frigider", dar cand merge in parametri, este decenta, in sensul ca iti creaza o temperatura mai mult decat acceptabila. (am putea sa detaliem putin despre cantitatea relativ mica de agent refrigerant, acea "jumatate" de radiator de clima ... si altele, dar sa nu ne complicam)
2. Compresorul poate primi comanda de pornire si cand in instalatie mai ai undeva la 30% (poate chiar si mai putin) din cantitatea recomandata de agent refrigerant ... si ghici ce, chiar daca porneste compresorul, randamentul va fi mic, tinzând spre 0 (zero).
3. Este normal sa porneasca ambele ventilatoare.
4. "Filtrul de polen", se mai schimba si in functie de conditiile de exploatare, adica de zonele prin care circuli, oricum, in Romania, nu am prea vazut zone ferite de praf si pulberi in suspensie, asa ca eu il schimb la fiecare schimb de ulei (10000Km).
5. Vezi si cu "alimentatul cu freon" ... cine, cum, ce si cu ce ti-a facut acea "alimentare".
P.S. In concluzie, nu ar strica sa o pui pe o statie de incarcare, sa vezi cum se comporta.
2. Compresorul poate primi comanda de pornire si cand in instalatie mai ai undeva la 30% (poate chiar si mai putin) din cantitatea recomandata de agent refrigerant ... si ghici ce, chiar daca porneste compresorul, randamentul va fi mic, tinzând spre 0 (zero).
3. Este normal sa porneasca ambele ventilatoare.
4. "Filtrul de polen", se mai schimba si in functie de conditiile de exploatare, adica de zonele prin care circuli, oricum, in Romania, nu am prea vazut zone ferite de praf si pulberi in suspensie, asa ca eu il schimb la fiecare schimb de ulei (10000Km).
5. Vezi si cu "alimentatul cu freon" ... cine, cum, ce si cu ce ti-a facut acea "alimentare".
P.S. In concluzie, nu ar strica sa o pui pe o statie de incarcare, sa vezi cum se comporta.
Am sa o pun iar pe o stație de încãrcare sa vad daca a pierdut sau nu freonul presupun ca arata pe aparatul ala cat freon mai are.
Teoria mea e ca ventilatorul pe care l.am pus nu face fata Sau nu primeste comenzi bune.. adicã cand micșorez temperatura ventilatorul acela nu ar trebui sa plece pe o treaptã de viteza mai mare ca sa rãceascã freonul mai bine ?