Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
daca e bun calculatoru se pastreaza, nu trebuie programare
Skip ads

  • DBanica

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Ms Marcu! A ajuns pana la urma dar are o loviturã, în pozele de pana sa o trimita nu aparea, si mi-a zis vânzãtorul ca e de la curier...e posibil sa fie ceva atins in cutiuta aia?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Tocmai acea cutiuta este calculatorul. Protectia aceea nu se indoie la o lovitura mica, acolo a fost o busitura puternica. Vanzatorul are si e vina pentru ca nu a protejat corespunzator produsul.De atins nu cred sa fi atins , placa este mai departe de carcasa, numai daca un urma socului sa nu se fi desprins ceva.
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara, am demontat toata coloana volan cu reglaj pe verticala si am rotita albastra sparta. Daca gasesc doar axul cu rotita pe el, cum il dau jos pe cel vechi ca nu mai gasesc solutii poate cumva de la capatul unde e prins cu surub volanul?
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
daca ai citit paginile anterioare, se observa ca pinionul albastru este turnat pe ax si nu gasesti sa cumperi separat. poti scoate pinionul rupt, pui coloana la loc si poti merge cu masina fara servo
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Da, asa este, dar s-ar gasi axul cu tot cu pinionul albastru si nu stiu cum se demonteaza acel ax cu tot cu pinion, poate sal iau de la o coloana cu volan pe dreapta sau s-ar potrivi tot ansamblul de la o masina de anglia? Deci as vrea sa stiu daca se scoate axul cu pinionul albastru din coloana si cum se face.
Multumesc
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
nu ai citit deloc comentarile anteioare, vezi pe pagina anterioara am poza cu coloana, unde ai lini cu rosu sunt suruburi alea se desfac, scoti axul, dar efortu nu merita, cumpara de la dezmembrari pe stanga, nu dreapta ca nu ai unde sa o pui, pastrezi calculator de la coloana ta, faci echilibrare.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Probleme si la mine cu servodirectia la un Corsa C 1.4 benzina 2001.
Dupa inlocuirea casetei de directie cu una reconditionata nu mai functioneaza servodirectia. Ciudat e ca imediat dupa inlocuire a mers bine, a stat 2 zile masina si acum nu mai merge.

Simptome:
- NU are martor eps aprins - dealtfel nici o eroare/martor in bord. Martorul EPS se aprinde cand pui contact, se stinge dupa pornirea motorului.
- Pe loc servodirectia nu functioneaza/tragi foarte greu de volan. In mers pare ca functioneaza; dupa ce circul cu masina, la oprire functioneaza cateva secunde dupa care volanul redevine rigid.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
La tine, cam pare problema de incarcare cu probleme (alternator, borne destranse, contacte imperfecte in mufe sau papuci).
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc. Astazi a functionat ca intotdeauna, totul foarte ok. Ramane totusi dilema - de ce s-a comportat asa cu o zi in urma?

Am verificat , totusi, masa EPS-ului (totul ok), baterie, incarcare - totul in parametri.....
O tin sub observatie de-acuma.
  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara, mã confrunt cu o problema apãrutã în dupã amiaza asta, dupã o încercare de parcare foarte strâmtã am rãmas fãrã servodirectie si cu martor EPS aprins.
Eroare este C1507


Am verificat în mufa am 12V, ce as mai putea verifica sau înlocuii ?
Mașina este un COMBO 2005 1.7cdti
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut, verifica sigurantele astea doua (24 si 49)


  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut @gabimilo1, mulțumesc ptr sugestie, am verificat toate siguranțele, sunt bune.
Eroarea bineînțeles cã rãmâne permanent .

Când scot mufa din coloana volan și o bag la loc , nu ar trebui totuși sã se audã vreun sunet de la nenorocirea aia de motor ?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Poate trebuie recalibrati senzorii unghi volan.

Nu stiu daca trebuie sa se auda ceva. Poate s-a dus ceva in unitatea de control sau motorasul. Teoretic nu ar trebui caci sint sigurantele.

uite o schema


  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nicio alta sugestie ?

Vreo metoda de a testa motorașul ? Sau calculatorul ?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...426&start=500
  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Azi am alimentat direct motorașul direct pe coloana care funcționeazã foarte bine , învârte cursiv stânga dreapta , când îl bag inapoi în mufa nimic.
Posibil sa fie calculatorul ? Sau .....
Din asta deduc cã pinionul de care se vorbea (cel albastru) nu e rupt sau dantura uzatã , corect ?

As mai putea verifica ceva ? Înainte totuși sã demontez ... și sã înlocuiesc toatã coloana , sper .
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Va salut si am intrat doar sã va spun, la mine s-a aprins martorul EPS ( din senin ) ºi volanul a devenit greu de
invartit ,manevrat , ca si cum , maºina a rãmas fãrã servo .... Pe tester îmi arãta cod erroare C 1507 - ( 0 ) Tensiune falsã de motor - Prezent[/b]. Rezolvarea a fost, modulul de comanda EPS schimbat , cel patratos cu patru mufe in el. Eu am cumpãrat dupa codul de pe el ( binenþeles SH ), dar am înþeles ca merge si alte coduri de la opel corsa, combo c , aceeasi marca Mitsubiºi. E destul de simplu de schimbat. Se desface cele doua plastice de sub volan , prinse de douã ºuruburi torx de 20 cred.... Se scot c ele 4 mufe din modul...2 buc de pe stanga ..2 buc de pe dreapta modulului. Modulul e prins cu 2 buc ºuruburi cu cap de 10 , se desface ºi se pune toate la loc în ordine inversa. Se ºterge erroarea cu un tester. Daca nu e , porneste ...se stinge martorul la pornirea motorului ºi revine uºurinþa manevrãrii volanului. Poate aceasta postare va ajuta pe careva dintre voi.[b]
  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos @zistok pentru sfat , apreciez sfatul dvs, voi verifica și acest lucru , poate totuși reușesc sã o refac mai simplu decât prin înlocuirea completa a coloanei .
Momentan mașina am tras-o pe dreapta din cauza acestei probleme , dar am mare nevoie de ea.
  • aauto

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
zistok a scris:Va salut si am intrat doar sã va spun, la mine s-a aprins martorul EPS ( din senin ) ºi volanul a devenit greu de
invartit ,manevrat , ca si cum , maºina a rãmas fãrã servo .... Pe tester îmi arãta cod erroare C 1507 - ( 0 ) Tensiune falsã de motor - Prezent[/b]. Rezolvarea a fost, modulul de comanda EPS schimbat , cel patratos cu patru mufe in el. Eu am cumpãrat dupa codul de pe el ( binenþeles SH ), dar am înþeles ca merge si alte coduri de la opel corsa, combo c , aceeasi marca Mitsubiºi. E destul de simplu de schimbat. Se desface cele doua plastice de sub volan , prinse de douã ºuruburi torx de 20 cred.... Se scot c ele 4 mufe din modul...2 buc de pe stanga ..2 buc de pe dreapta modulului. Modulul e prins cu 2 buc ºuruburi cu cap de 10 , se desface ºi se pune toate la loc în ordine inversa. Se ºterge erroarea cu un tester. Daca nu e , porneste ...se stinge martorul la pornirea motorului ºi revine uºurinþa manevrãrii volanului. Poate aceasta postare va ajuta pe careva dintre voi.[b]


Salut, si încã odatã multumesc ptr sfat !
Întradevãr calculatorul este ars , nu îmi explic totusi cum a ajuns in halul asta
pare cã a intrat cândva (cumva )apa , cã si pe carcasa se vad ceva urme de rugina , dacã aveti ceva ideii , sunt binevenite.
Acum sunt în cãutarea unui calculator bun si preferabil din Bucuresti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR