dany7590
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2020
- Mesaj Privat
Salut, deþin un opel astra f, model din 1998. Tip motor ecotec x18xe. Cred cã am fãcut o prostie ºi nu îmi dau seama care ar fi problema. Puteþi sã mã rîdeþi dar se poate întîmpla oricui. Am spãlat motorul cu furtunul, acasã în curte, de cînd l- am spãlat , îmi fîlfîie motorul ( ca ºi cum ar întrerupe ), înainte de al spãla funcþiona perfect. Nici dau dau sã plec de pe loc nu are destulã putere. Ce anume am combinat, are cineva vreo idee.
MODEL: Astra 1998
MOTOR: X18XE
MODEL: Astra 1998
MOTOR: X18XE
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
dany7590
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2020
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
in cazu asta ,trebuie sa iei un pistol cu aer comprimat altfel o sa sufli pana te iau ametelile, si sa desfaci fiecare mufa,contact etc si sa-l verifici,sufli si sa te asiguri ca e si uscat ,de preferat era o diagnoza da daca nu e la indemana merge si pe bajbaite.
In cazul aprinderii este foarte important sa fie uscat pe circuitul de inalta tensiune ca altfel strapunge scanteia izolatia si o sa ai nevoie de alte fise,daca esti atent se aude descarcarea in afara si daca nu se aude se vede albit acolo unde bate.Daca a strapuns cat a fost apa acolo intre bobina si suport si dupa uscare tot la fel face, 90% din cazuri era apa in locasul bujiilor,sau se strapung lulelele fiselor se intrerupe fisa sau se arde un element doua din bobina.
Daca e doar apa in mufe dupa mai multe incalziri se evapora si poate scapi de stres.
In cazul aprinderii este foarte important sa fie uscat pe circuitul de inalta tensiune ca altfel strapunge scanteia izolatia si o sa ai nevoie de alte fise,daca esti atent se aude descarcarea in afara si daca nu se aude se vede albit acolo unde bate.Daca a strapuns cat a fost apa acolo intre bobina si suport si dupa uscare tot la fel face, 90% din cazuri era apa in locasul bujiilor,sau se strapung lulelele fiselor se intrerupe fisa sau se arde un element doua din bobina.
Daca e doar apa in mufe dupa mai multe incalziri se evapora si poate scapi de stres.
dany7590
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2020
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
dany7590 a scris:Mulþumesc pentru informaþii, cred voi schimba ºi fiºele. Dar nu am idee care e circuitul de înaltä tensiune.
Fisele sunt circuitul de inalta tensiune pentru ca pe ele vin impulsuri de la bobina cu tensiuni intre 7.000-14.000 v se zice in carte ,eu m-am convins de multe ori ca poate n-or fi chiar atatia da te cam zdruncina daca umbli prin zona cand functioneaza motoru.