Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am citit tot. Si din tot ce am citit cred ca problema e de la fire, contacté etc. Am facut o programare la ATP opel Baia Mare pentru teste. O caruta de bani. Sa vedem cat Is de profi. Off topic: un alternator de 140A se potriveste in locul celui de 105A? Merci
Skip ads

  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Va salut iar. In sfarsit dupa multa vreme am servo. Dupa verificari fire si contacté pe la electricieni am cumparat o pompa servo din dezmembrari care functioneaza perfect. Au curatat instalatia de doua ori cu ulei, au umplut-o a 3-à oara sa fie uleiul limpede si merge perfect. 350 lei pompa din dezm si 337 lei uleiul si manopera. Asa ca acuma, am o pompa servo pe care o desfac . Din cate am citit de pe forum se poate desface. O sa o duc la electronist sa vada care e treaba. Dar dupa toata aceasta operatiune, am ramas cu volanul si semnul ! in bord si eroare senzor unghi volan tensiune prea mare. Electricianul mi-a spus ca e intrerupt circuitul. O las deocamdata asa si mai incolo o sa incerc sa rezolv treaba asta. Unde e localizat senzorul asta ?
Multumesc
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu in CIM dar se poate recalibra senzorul cu opcom.
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Daca merge asa, deocamdata asa o las. Imi zicea pe interfata cu care mi-a sters erorile ca am tensiune prea mare si circuit e intrerupt. Nu mai am "rabdare", "nervi" etc sa mai cheltui cu ea acuma. Oare cei de la reprezentanta Opel ar putea face ceva sa il rezolve cu interfata lor ?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu mare lucru fara contra cost. Eventual scoti o borna de la baterie pentru 10 minute si vezi atunci daca se sterge eroarea sau nu.
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Problema mare! Azi, dupa ce ieri teoretic si practic am reparat servo, azi raman fara. Deschid capota si imi bag nasu pe la pompa si stupoare. Mufa mare era dezvelita, prinsa cu o chestie de plastic (cum se prind ghenele de curent). Nu imi mai facea contact ca lumea. Am miscat putin mufa - cu motoru pornit - si am simtit cum trece curentu prin fire iar servo a prins viata. Am legat mufa cu chestia aia si momentan am si servo. Am luat borna + de la batterie si acuma sa vedem dupa ce o pun inapoi. Luni is la service inapoi sa imi rezolve mufa. Aproximativ 90A "suge" pompa servo cand e invartit volanul la maxim. Am vazut in program cand mi-a sters erorile.
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna,
Exista vreo schéma electrica a pompei de servofrana ? Sau un manual unde gasesc informatii despre principiu de functionare? Vreau sa o desfac pe cea care am inlocuit-o.
Multumesc
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna,
Tot eu va deranjez cu cateva chestii legate de servo.
Dupa cum am postat si mai sus, din cauza "marilor electricieni" auto, am ramas cu o pompa servo buna. Problema mea concreta a fost si inca este mufa care da curent pompei. Am legat-o intr-o anumita pozitie si e ok acuma.
Pe cealalta "veche" m-am luat dupa un video de pe YouTube si am desfacut-o bucati. Trebuie multa rabdare. Am dus partea electrica la un electronist pentru a o verifica si toate componentele sunt bune. Acum trebuie doar sa o montez si sa o pastrez ca si rezerva. Daca este cineva interesat, pot sa fac un mic tutorial. Asta ar fi o chestie.
Tot pe YouTube intr-un vidéoclip legat de masini -as pune un link spre el da nu vreau sa fie reclama- un pasionat - de masini, nu de opel - zicea ca in Ramnicu Valcea este cineva cu o imprimanta 3D care poate sa faca cam orice piesa de motor. Cei din zona, il conoasteti ? Mai gasesc prin tara asa ceva ? Vreau sa fac partea de jos a pompei servo. E dintr-un material casant si de nu ai muuulllta rabdare il poti sparge sau crapa.
Se multumeste pt rabdarea de citi.
  • CPetec

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Salut ai rezolvat problema la mașinã ta și eu am aceleași simptome la a mea
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Da. De multa vreme. Problema mufa groasa de pe pompa în care întra alta mufa. Ei, scoate mufa, desfã izolația -se poate ridica ușor fãrã sa rupi nmk- curãța pinii, strânge bine clemele ce întra pe mufa de pe pompa servo, monteaza înapoi tot și verifica. Asta fa prima datã. Dacã nu merge dupã ce ai fãcut asta, scrie ca mai sunt încã câteva chestii de verificat. Trebuie sa ai alternator bun, cu încãrcare bunã.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR