- pantalon
- OP
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
Stateam deunazi si ma gandeam unde e opel acum, opel care acum 20+ ani se batea cu vw de la egal la egal, la un moment dat astra h era mai bine cotat ca golful, opel care era cotat cu cea mai buna calitate - pret.
Skoda era vai mama ei, am gasit in casa niste oferte auto din 2002-2003, skoda,seat,hyundai nici nu se ridicau la "rangul" marcii opel, imi amintesc si acum interiorul unui seat ibiza 2002 fata de opel corsa, din acelasi an erau diferente, desi seatul arata mai ok, dpmdv. Cum a ajuns opel sa fie intrecut de skoda, de hyundai? De kia? Cine ar fi prevazut. Chiar am avut un vecin, prima masina a fost un kia rio sedan, nou, 2005,nu mai stiu ce motor, kia? Bai esti nebun, nici n-auzisem de asa ceva, in plaja de opeluri si vw care erau in fata blocului si totusi, cat misto a indurat baiatul ala si totusi, kia traieste si acum a ingropat toate masinile care erau in parcare, cu exceptia unei dacii 1310, pe care o banuiesc ca fiind nemuritoare, sincer.
De prin 2006 s-a imputit treaba pt opel, concurenta a devenit acerba si chiar daca a avut cateva modele de succes de atunci, stau si ma gandesc cine mai cumpara opel acum? Pt ca pret bun nu mai au, cam toate masinile sunt la acelasi pret, reduceri nu mai au, mi-e lene sa mai scriu lol.
Ideea e ca am fost sa cer o oferta si am plecat cam desumflat, ma asteptam la ceva reduceri, dar slab, slab tare, nu vor sa vanda, cand in aceeasi suma de bani gasesti mai multe dotari la firma mama sau chiar vw e pacat, pacat mare, oricum am ales altceva, care nici nu se compara, e din alta gama.
Skoda era vai mama ei, am gasit in casa niste oferte auto din 2002-2003, skoda,seat,hyundai nici nu se ridicau la "rangul" marcii opel, imi amintesc si acum interiorul unui seat ibiza 2002 fata de opel corsa, din acelasi an erau diferente, desi seatul arata mai ok, dpmdv. Cum a ajuns opel sa fie intrecut de skoda, de hyundai? De kia? Cine ar fi prevazut. Chiar am avut un vecin, prima masina a fost un kia rio sedan, nou, 2005,nu mai stiu ce motor, kia? Bai esti nebun, nici n-auzisem de asa ceva, in plaja de opeluri si vw care erau in fata blocului si totusi, cat misto a indurat baiatul ala si totusi, kia traieste si acum a ingropat toate masinile care erau in parcare, cu exceptia unei dacii 1310, pe care o banuiesc ca fiind nemuritoare, sincer.
De prin 2006 s-a imputit treaba pt opel, concurenta a devenit acerba si chiar daca a avut cateva modele de succes de atunci, stau si ma gandesc cine mai cumpara opel acum? Pt ca pret bun nu mai au, cam toate masinile sunt la acelasi pret, reduceri nu mai au, mi-e lene sa mai scriu lol.
Ideea e ca am fost sa cer o oferta si am plecat cam desumflat, ma asteptam la ceva reduceri, dar slab, slab tare, nu vor sa vanda, cand in aceeasi suma de bani gasesti mai multe dotari la firma mama sau chiar vw e pacat, pacat mare, oricum am ales altceva, care nici nu se compara, e din alta gama.
PNation
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2020
- Mesaj Privat
- pantalon
- OP
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- sicka
- **
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2018
- Astra 2018 B16DTH
- Bucuresti
sicka
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2018
- Mesaj Privat
PNation a scris:Adu un exemplu. Un astra k nou cat este? Si ce vw bun gasesti la banii aia ?
Astra K - dec 2018:
- 1.6 136CP - diesel
- echipare Innovation
- peste echiparea standard: pachet iarna 2, incalzire in scaunele din spate (490E), vopsea (450E) si geamuri fumurii spate (120E), pachet scaune ergonomice (420E)
Pret total: 24220E, achizitionat cu 20000 dupa reduceri.
Nicio alta marca, la momentul ala nu imi oferea aceleasi dotari, aceeasi motorizare, acelasi confort ca Opel-ul la pretul asta. Da, poate VW era 25 000, dar nu dadea reducerea pe care am primit-o la opel. Dupa aproape 25 000 km sunt la fel de indragostit de masina ca atunci cand am luat-o si abia astept sa ies s-o mai alerg pe undeva.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- pantalon
- OP
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
Cam la toate marcile tendinta e aceeasi;motoare mici cu puteri mari si atat!Asta ca sa dea bine la taxe,(am masina puternica si platesc putin)dar sunt tari unde taxarea unei masini se face in functie de puterea motorului si nu dupa capacitatea cilindrica!Daca se va face si la noi chestia asta atunci te-ai ales cu o conserva de masina cu un mascarici de motor...dupa mintea mea masinile cu motoare in trei cilindrii sau sub 1600cmc ar trebui trecute la versiunea demo.Ce naiba, sunt motociclete cu motoare adevarate in patru cilindrii si o masina nu merita un motor adevarat?Asta se intampla cand prea multi ingineri se plictisesc...dupa ce or facut lucruri bune si durabile incep so dea din fanta-n cola...nasoale vremuri!
Sido
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2020 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2020
- Mesaj Privat
pantalon a scris:Gasesti si golf si leon, ca vor sa vanda si au reduceri de inceput de serie, vad ca octavia a ajuns scumpa tare. Daca vrei gasesti.
Sunt cu ochii dupa Octavia de mai bine de un an. Insa am decis sa achizitionez Insignia cu 21k euro. Varianta de baza cu faruri led matrix, volan/parbriz/scaune fata incalzite, geamuri spate fumurii, clima doua zone, toate geamurile electrice, navigatie si senzori de parcare. Mi-as mai fi dorit keyless entry si priza portbagaj... dar e masina de pe stoc asa ca nu am mai putut adauga nimic. Pret de lista 28k euro. Exact ce-mi trebuia la o benzinara automata.
Nu stiu ce masina as fi gasit la acesti bani cu acest spatiu si cu aceste dotari (minime). Dar te las pe tine sa ma faci sa-mi para rau.
lazarb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2020 F12SHR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Eu am luat Astra K facelift, fabricatie 2020, echiparea Elegance, motor 1.2 145 cp cu scaun sofer reglabil manual pe inaltime si reglaje electrice pentru lombar si sezut, parbriz-volan-scaune fata incalzite, navigatie 7 inchi actualizata in 2020, faruri faza scurta si lunga led basic. Consum pe autostrada la 120-130 sub 6, mers constant in treapta 6 la 2200-2500 rpm. Insonorizare foarte buna, destul de confortabila chiar si peste liniile de tramvai sau delimitatoarele mici albe de pe sosea. 16500 euro, fara sa scad tichetul remat. Ce-mi pare rau e ca dupa ce am luat-o am primit oferta pt un alt K care avea in plus faruri-stopuri led si keyless entry cu 2-300 euro mai ieftin, dar de la un dealer din Craiova (stau in Bucuresti). Ce nu-mi place e plastic dur pe partile inferioare ale bordului si usile spate, lipsa lumini la picioare, puddle-lights, lumini ambientale spate, cotiera cu guri ventilatie spate ca standard. Si garantie inclusa doar 2 ani.
In banii astia mai gaseam Kia Ceed, 1.4 140, echiparea de baza + cateva optionale. Am facut test drive cu echiparea superioara si mi s-a parut ca e zgomotoasa la rulare, chiar la viteze de oras, dar la fel de confortabila. Un mare plus ar fi garantia de 7 ani.
Nu vad de ce inca exista cramponarea in diferentele dintre motoarele cu 3 cilindri si 4 sau mai multi. Motoarele in 3 cilindri care au si turbina sunt considerabil mai usoare, mai ieftin de intretinut, mai simple si au consum mai mic. Nu mai exista vibratiile, merg foarte silentios iar la turatie sunetul nu e rau, ba chiar mai placut decat la 4 cilindri (peste 4 nu discutam). Dar na, aceeasi reticenta a fost si cand injectia a inlocuit carburatorul si delcoul.
In banii astia mai gaseam Kia Ceed, 1.4 140, echiparea de baza + cateva optionale. Am facut test drive cu echiparea superioara si mi s-a parut ca e zgomotoasa la rulare, chiar la viteze de oras, dar la fel de confortabila. Un mare plus ar fi garantia de 7 ani.
Nu vad de ce inca exista cramponarea in diferentele dintre motoarele cu 3 cilindri si 4 sau mai multi. Motoarele in 3 cilindri care au si turbina sunt considerabil mai usoare, mai ieftin de intretinut, mai simple si au consum mai mic. Nu mai exista vibratiile, merg foarte silentios iar la turatie sunetul nu e rau, ba chiar mai placut decat la 4 cilindri (peste 4 nu discutam). Dar na, aceeasi reticenta a fost si cand injectia a inlocuit carburatorul si delcoul.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Motoarele in 3 cilindri nu au decat o calitate....pretul ,in rest pentru cine asculta de ani de zile motoare e o zdranganitoare orice i-ai face,mai usor nu cu mult pentru ca toate au arbori de echilibraj destul de grei, nici fiabilitatea nu e cine stie ce iar zgomotul ....e cireasa de pe tort.Noul trend de motoare cu capacitati de 1.0 este o porcarie atat timp cat 50.000 km e media lor de viata la cam toti producatorii ,daca iei in calcul 10 ani de folosire a masinii abia atunci vezi adevaratul pret platit pe toata durata exploatarii.
Nu fac parte dintre cei cu pretentii sportive de la o masina ,dar repar moristi din astea de multe ori merg direct la gunoi ca nu mai e nimic de facut cu ele,primesti prea putin de banii pe care i-ai dat pentru 10 ani de stres.Atata timp cat au fost puse pe caroseriile de max 650-750 kg au mers rezonabil,cand au ajuns la cele de 1200-1300 kg au sarit calu cu prea mult ,impinse la 140-150 cp e moarte curata,mai ales ca multe sunt made in china cu totu sau anumite piese cum e distributia de la VW 1.4 tfsi care cedeaza la 45.000 km max si exemple exista cu duiumu.
La caroseriile de 1300 kg nu ai ce cauta cu motoare sub 1.6 ca nu e ce trebuie oricat ne-am imbata cu apa rece.
Nu fac parte dintre cei cu pretentii sportive de la o masina ,dar repar moristi din astea de multe ori merg direct la gunoi ca nu mai e nimic de facut cu ele,primesti prea putin de banii pe care i-ai dat pentru 10 ani de stres.Atata timp cat au fost puse pe caroseriile de max 650-750 kg au mers rezonabil,cand au ajuns la cele de 1200-1300 kg au sarit calu cu prea mult ,impinse la 140-150 cp e moarte curata,mai ales ca multe sunt made in china cu totu sau anumite piese cum e distributia de la VW 1.4 tfsi care cedeaza la 45.000 km max si exemple exista cu duiumu.
La caroseriile de 1300 kg nu ai ce cauta cu motoare sub 1.6 ca nu e ce trebuie oricat ne-am imbata cu apa rece.
lazarb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2020 F12SHR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
"La caroseriile de 1300 kg nu ai ce cauta cu motoare sub 1.6 ca nu e ce trebuie oricat ne-am imbata cu apa rece"
Propozitia asta nu are sens. De ce conteaza capacitatea motorului? Daca aceeasi greutate o poti duce de la 0 la 100 km/h in 9 secunde cu un motor de 1.2 turbo de 140 cp sau 1.8 aspirat tot 140 cp?
Acum as vrea niste argumente pro si contra, nu doar pareri subiective. Ford are al lor 1.0 120+ cp de 10 ani si l-au pus inclusiv pe mondeo, focus. De-ai naibii? De fraieri?
BMW are pe i8 1.5 in 3 cilindri care scoate 228 cp. N-am auzit de recall-uri sau sa fie dati in judecata pentru probleme la motor.
Si inclusiv cu arborele echilibrat cu greutati mai mari, un 3 cilindri e considerabil mai usor decat 4 cilindri.
Motoarele noi in 3 cilindri au imbunatatiri pe care multe din cele cu 4 cilindri de putere similara nu le au.
In aglomeratia de zi cu zi din bucuresti chiar vrei un motor mai economic. Si la drum intins e cel putin la fel de economic ca orice alt 4 cilindri de putere echivalenta.
E cel putin comic sa ne plangem de evolutie. Motoarele au scazut in capacitate, greutate si au devenit chiar mai fiabile si economice. Si cand se strica, chiar nu cred ca e mai usor sa desfaci si sa schimbi ceva intr-un 4 cilindri sau mai mult fata de un 3 cilindri. Ai cu cel putin 25% mai putine piese care se pot f*te.
Propozitia asta nu are sens. De ce conteaza capacitatea motorului? Daca aceeasi greutate o poti duce de la 0 la 100 km/h in 9 secunde cu un motor de 1.2 turbo de 140 cp sau 1.8 aspirat tot 140 cp?
Acum as vrea niste argumente pro si contra, nu doar pareri subiective. Ford are al lor 1.0 120+ cp de 10 ani si l-au pus inclusiv pe mondeo, focus. De-ai naibii? De fraieri?
BMW are pe i8 1.5 in 3 cilindri care scoate 228 cp. N-am auzit de recall-uri sau sa fie dati in judecata pentru probleme la motor.
Si inclusiv cu arborele echilibrat cu greutati mai mari, un 3 cilindri e considerabil mai usor decat 4 cilindri.
Motoarele noi in 3 cilindri au imbunatatiri pe care multe din cele cu 4 cilindri de putere similara nu le au.
In aglomeratia de zi cu zi din bucuresti chiar vrei un motor mai economic. Si la drum intins e cel putin la fel de economic ca orice alt 4 cilindri de putere echivalenta.
E cel putin comic sa ne plangem de evolutie. Motoarele au scazut in capacitate, greutate si au devenit chiar mai fiabile si economice. Si cand se strica, chiar nu cred ca e mai usor sa desfaci si sa schimbi ceva intr-un 4 cilindri sau mai mult fata de un 3 cilindri. Ai cu cel putin 25% mai putine piese care se pot f*te.
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
Pareri si pareri...viata e prea scurta sa umbli cu motoare mici!Motoarele mari si aspirate(benzina sau diesel)traiesc cel mai mult...sa le spunem motoare adevarate;restul sunt niste compromisuri comerciale...raman la clasamentul meu:1600~1800cmc,motoare bunicele,2000~2800cmc motoare normale si mai sus de 3000cmc intram in zona motoarelor adevarate.Un motor mare iti raspunde altfel im orice regim de functionare,e o adevarata simfonie,pe cand unul mic e o tragedie...Cu ceva timp in urma la masini erau considerate ca consumabile placutele de frana(ca exemplu doar);astazi masina in sine a devenit o chestie consumabila...e bine asa?
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Despre filozofia motor mic,turatii mari,solicitare maxima ,motor mare turatii mici solicitari mici se convinsesera proiectantii din anii 80 atunci Daihatsu ca sa arate ce poate facuse un motoras de 1.2 de vreo 220 cp se poate asta..... problema e ca bubuie imediat ce nu-i convine ceva plus ca merge la niste turatii de la un moment dat devine stresant ,asa ca cei care n-au auzit inca de alimentarea stratificata sau scoaterea din uz a unor pistoane in functie de regimul de functionare se pot incanta la un experiment de marketing mai usor decat cei care stiu motoarele si pe dinauntru nu numai din carti.Motoarele mari nu vor muri asa de usor si cand se va intampla nu va fi din cauza celor cu 3 pistoane mai mult ca sigur pentru ca ele nu sunt in acelasi segment de exploatare si nici nu vor fi niciodata.
Daca revenim la Opel el este in acelasi loc in care se afla concurenta din segmentul sau,produse mediocre ,design impresionant sa ia ochii si gadget-uri interesante sa incante dar toti atenti ca nu care cumva sa te tina masina mai mult de 8-10 ani poate va prindeti si de ce.
Evolutia sau revolutia celor 3 ciocanele se va dovedi un alt fas, ca multe altele ceva epocal a fost incercare lui BMW sa puna in volanta un electromotor si pe repriza motorul de 2.0 distrugea tot pana la 3 litri si peste dar l-au ascuns la timp ca atunci ce faceau cu productia de multe pistoane ?
Daca revenim la Opel el este in acelasi loc in care se afla concurenta din segmentul sau,produse mediocre ,design impresionant sa ia ochii si gadget-uri interesante sa incante dar toti atenti ca nu care cumva sa te tina masina mai mult de 8-10 ani poate va prindeti si de ce.
Evolutia sau revolutia celor 3 ciocanele se va dovedi un alt fas, ca multe altele ceva epocal a fost incercare lui BMW sa puna in volanta un electromotor si pe repriza motorul de 2.0 distrugea tot pana la 3 litri si peste dar l-au ascuns la timp ca atunci ce faceau cu productia de multe pistoane ?
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
E ca si in moda;prospectarea pietei...uite oamenii se orienteaza spre motoare mici,economice si alte;pai ce facem atunci?le dam motoare mici si economice...aha STOP!Economicitatea unui motor nu sta doar in consum(similar cu fobia pentru motorul diesel care consuma putin dar te rupe la piese de schimb,aka intretinere).Degeaba consuma(ca ideee)doar 2litirii/100km daca dupa doi trei ani duc masina la schrott...ia se gandim un pic cine iese castigator din toata treaba?Ca de obicei,producatorul!Mai intervin si alte variabile,chestii legate de terotehnica,care nu sunt de neglijat!
LE:cu mult timp in urma,undeva in anii 1970 din 1600cmc benzina s-au extras peste 1000cp...asa ca fapt divers,nimic nou sub soare.
LE:cu mult timp in urma,undeva in anii 1970 din 1600cmc benzina s-au extras peste 1000cp...asa ca fapt divers,nimic nou sub soare.
lazarb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2020 F12SHR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Viata e prea scurta sa purtam ochelari de cal. Daca as avea cont bancar fara limita as fi preferat de departe un boxer, l5, l6, v6, v8 chiar un v10. Poate chiar cate unul din fiecare. Dar traiesc si muncesc in romania. In lume au curs rauri de lacrimi dupa becurile incandescente, aspiratoarele de 2000w si vor curge si dupa motoarele mari si ineficente. Masina nu e chiar consumabil, dar e o unealta, sa ma duca confortabil si in siguranta unde am nevoie. Nu ma insor cu masina sa ma gandesc sa ma tina zeci de ani. 5 ani e suficient.
Daca din 1.6 aspirat s-a scos 1000, eu sunt dezamagit ca din 1.2 turbo n-au scos macar 500. Pana una alta eu ma bucur de masina macar in astia 2 ani de garantie. Dupa... Vedem. Poate electric.
Revenind la subiect, Opel o va mai duce macar 4-5 ani. Faptul ca GM i-a vandut francezilor e neplacut, masinile isi vor pierde caracterul german si vor deveni niste frantuzesti tot de nivel mediu. Nu cred ca pejo i-a luat ca sa-si faca concurenta. Si nici sa-i arunce in faliment.
Cu ocazia asta, PSA ajunge aproape de VAG ca marime.
Am condus vreo 500 km un crossland x si mi-a placut, sincer sa fiu. Motorul 1.2 110 al PSA e fasnet, trage bine de pe la 1500 rpm, masina usoara, dar se simte influenta francezilor: ambreiajul si frana foarte moi. Masina o fi platforma PSA, dar interiorul inca e Opel.
Daca din 1.6 aspirat s-a scos 1000, eu sunt dezamagit ca din 1.2 turbo n-au scos macar 500. Pana una alta eu ma bucur de masina macar in astia 2 ani de garantie. Dupa... Vedem. Poate electric.
Revenind la subiect, Opel o va mai duce macar 4-5 ani. Faptul ca GM i-a vandut francezilor e neplacut, masinile isi vor pierde caracterul german si vor deveni niste frantuzesti tot de nivel mediu. Nu cred ca pejo i-a luat ca sa-si faca concurenta. Si nici sa-i arunce in faliment.
Cu ocazia asta, PSA ajunge aproape de VAG ca marime.
Am condus vreo 500 km un crossland x si mi-a placut, sincer sa fiu. Motorul 1.2 110 al PSA e fasnet, trage bine de pe la 1500 rpm, masina usoara, dar se simte influenta francezilor: ambreiajul si frana foarte moi. Masina o fi platforma PSA, dar interiorul inca e Opel.
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
Aici ai dreptate cu frana si ambreiajul foarte moi(mie nu imi plac,dau senzatia de functionare imprecisa)...sunt cateva chestii bune si la francezi,dar nimic mai mult!Usurel,usurel o sa apara mai multe chestii "moi"la masinile ce vor fi fabricate de aici inainte...acuma e doar inceputul.Cat au fost impreuna cu GM au facut masini bune;de exemplu instalatia electrica a fost impartita pe zone de management separate,fiecare cu treaba ei!
- pantalon
- OP
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
Pt mine, cel putin, opel si-a demonstrat inca o data lipsa de fiabilitate, s-au facut 5 ani de cand o am si deja am de schimbat piese(care nu sunt consumabile uzuale), nu intru in detalii, insa la o masina de oras si ocazional ce iese din oras (90%autostrada)mi se pare inadmisibil, macar la suspensii sta bine ca in rest... Din nefericire cunosc si alte marci care stau la fel sau chiar mai rau, la acest capitol. Banuiesc ca daca faceam sub 7-10 mii pe an n-aveam stress, asta e... Opel...
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Cine a condus motoare de la 2.5 l in sus, poate spune ca cele de 1l sunt doar ca sa iti faci treaba. Alta gasca, in alta traista.
La fel, cu cât e mai mare un motor, va fi mai fiabil. Dar și mai scump.
Insa, toatã lumea vrea mertan la preț de Logan. Iar producãtorii s-au conformat. Cum sa fie și ieftin și de calitate? Producãtorii nu mai fac profit? Nu se poate.
Asa ca scot 150 hp din 1 l ca sa ne scoatã ochii: masina puternica.
Cine vrea senzații si calitate, trebuie sa plãteascã. Cine nu, se mulțumește cu un produs mediu. La fel ca în orice domeniu.
La fel, cu cât e mai mare un motor, va fi mai fiabil. Dar și mai scump.
Insa, toatã lumea vrea mertan la preț de Logan. Iar producãtorii s-au conformat. Cum sa fie și ieftin și de calitate? Producãtorii nu mai fac profit? Nu se poate.
Asa ca scot 150 hp din 1 l ca sa ne scoatã ochii: masina puternica.
Cine vrea senzații si calitate, trebuie sa plãteascã. Cine nu, se mulțumește cu un produs mediu. La fel ca în orice domeniu.
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
Ai punctat foarte bine cum sta treaba cu masinutele astea.La noi inca este prezenta cutuma asta ...uau ce ditamai motoru...pai asta e saracie la casa omului.Un motor mare vine intotdeauna montat pe o caroserie corespunzatoare...prin constructie primesti un plus de comfort si siguranta la pachet cu un motor mare...nu-i dracul chiar asa negru,mai sunt si alte nuante!Personal ma incadrez in clasa saracilor la 1,8 benzina aspirat clasic,dar in curand o sa trec un pic mai sus la 2,0 sau 2,5benzina aspirat.Daca voi gasi ceva din gama Opel este perfect,daca nu voi cauta si la altii...
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat