CVeselin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2018
- Mesaj Privat
Buna.
Imi cer scuze daca mai este acest topic nu l-am gasit.
Am o problema cu opelul meu.
Am schimbat la el Turbo Egr senzorl de presiune si am anulat DPF.
Acum problema este ca merge perfect si in momentul in care reduc la o trecere de pietoni/semafor ..... petru o dinstanta de 3 4 km nu se tureaza mai mult de 2000 de ture. dupa aceea in revine si merge normal.
Tin sa precizez ca pe test nu imi da nici o eroare.
Oare a mai patit cineva asta si ma poate ajuta cu un sfat..
Am fost la n mecanici si nime nu stie ce are.
MODEL: Astra 2006
MOTOR: z19dt
Imi cer scuze daca mai este acest topic nu l-am gasit.
Am o problema cu opelul meu.
Am schimbat la el Turbo Egr senzorl de presiune si am anulat DPF.
Acum problema este ca merge perfect si in momentul in care reduc la o trecere de pietoni/semafor ..... petru o dinstanta de 3 4 km nu se tureaza mai mult de 2000 de ture. dupa aceea in revine si merge normal.
Tin sa precizez ca pe test nu imi da nici o eroare.
Oare a mai patit cineva asta si ma poate ajuta cu un sfat..
Am fost la n mecanici si nime nu stie ce are.
MODEL: Astra 2006
MOTOR: z19dt
CVeselin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2018
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ce probleme avea masina, inainte de a schimbea turbocompresorul, EGR, senzori si de a "anula" DPF? Presupun ca avea probleme, ca de asta ai schimbat atatea si ai anulat DPF.
Interesant ar fi de stiut, daca aceasta problema se manifesta si inainte de toate acestea.
La fel de interesant este cum a fost "anulat" DPF-ul, pentru ca ar fi fost corect sa fie anulat si fizic si din soft, iar aici apare problema celui care a umblat prin soft ... sa nu fi anulat mai multe erori decat era cazul.
Si totusi, desi nu cunosc manifestarile unui Z19DT in limp home mode, mi se pare cam jos pragul acela de 2000 RPM.
Ce test ai facut de nu iti da nici o eroare? Si nici martor aprins nu ai pe perioada cat este limitata la 2000 RPM?
Vrem ceva mai multe detalii ...
Interesant ar fi de stiut, daca aceasta problema se manifesta si inainte de toate acestea.
La fel de interesant este cum a fost "anulat" DPF-ul, pentru ca ar fi fost corect sa fie anulat si fizic si din soft, iar aici apare problema celui care a umblat prin soft ... sa nu fi anulat mai multe erori decat era cazul.
Si totusi, desi nu cunosc manifestarile unui Z19DT in limp home mode, mi se pare cam jos pragul acela de 2000 RPM.
Ce test ai facut de nu iti da nici o eroare? Si nici martor aprins nu ai pe perioada cat este limitata la 2000 RPM?
Vrem ceva mai multe detalii ...
CVeselin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2018
- Mesaj Privat
Am anulat DPF pentru ca nu își mai fãcea regenerare și înainte de a-l anula sa îmbâcsit maxim în 500m cât mai aveam pana acasã nu a mai vrut sa tragã... Pedala era în podea și mai mult de 5 la ora nu mergea... Practic 0 putere.. Turbo l-am schimbat pentru ca a plecat pe ulei din cauza DPF-ului șiEGR a rãmas blocat pe deschis... Cine mi-a anulat DPF la anulat și din soft....si la 500km dupã ce am pus tot nou a început sa facã asa.. Și mie mi se pare puțin cam jos 2000rtm dar dupã cum am spus, și în momentul în care este în limp mode nu apare nici o eroare....... Diagnoza a fost fãcutã cu tester anume de Opel...și îmi da niște erori dar nici de um care sa afecteze mersul mașinii.... E vb de boxe și becurile de la nr...
beche39
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arges
- Masina: Combo 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
CVeselin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
CVeselin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2018
- Mesaj Privat
CVeselin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2018
- Mesaj Privat
beche39 a scris:Cititi din nou erorile! Daca apare cumva p1901 sau P1902 , Ecu nu a fost resoftat cum trebuie.Am intalnit un caz de acest tip:la pornire se tura normal si dupa cateva minute ramanea limitata la 2000 rot.Eu, neocupandu-ma cu tuning ,am rezolvat cu alt Ecu.
Am refãcut un test cu câteva minute înainte și da apare p1902.. Ce ma sfãtuiești sa fac?la testul de acuma mi-a dat mai multe erori care pana acuma nu mi le-a dat
Ultima modificare făcută de CVeselin la Vin 10 Jul, 2020 10:01 pm
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Probabil soft "curãțat" prost. Cum spuneam si la inceput, sterse mai multe erori decat trebuia.
Acum, probleme de functionare exista, sunt luate in seama de ECU, dar nu sunt declarate nici la tester si nici prin MIL (martor).
Probabil persista problema initiala, problema din cauza careia s-a colmatat si DPF si EGR ...
Esti sigur pe persoana care ti-a facut DPF OFF din soft?
O alta posibilitate ar fi ca fizic, sa se fi eliminat DPF prin spargere si golire pe teava (nu prin taiere pe "pe burta") ... si sa fi ramas vreo bucata mai mare de ceramica, care, la turatii mari, sa obtureze evacuarea...
Ne-ai cam indus in eroare
Acum, probleme de functionare exista, sunt luate in seama de ECU, dar nu sunt declarate nici la tester si nici prin MIL (martor).
Probabil persista problema initiala, problema din cauza careia s-a colmatat si DPF si EGR ...
Esti sigur pe persoana care ti-a facut DPF OFF din soft?
O alta posibilitate ar fi ca fizic, sa se fi eliminat DPF prin spargere si golire pe teava (nu prin taiere pe "pe burta") ... si sa fi ramas vreo bucata mai mare de ceramica, care, la turatii mari, sa obtureze evacuarea...
Ne-ai cam indus in eroare
beche39
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arges
- Masina: Combo 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
Caz tipic saptamana trecuta.Zafira z19dt cu turbina terminata, masina nu trage.Ajunsa la " meseriasi" , acestia nu se prind si dau diagnostic Dpf terminat si Egr." Inginerii" incearca anulare din soft Dpf si Egr ( Dpf e spart si Egr cu tablita),masina merge un timp bine , dupa care se limiteaza la 2000 rot.La scanare, hop P1901 si P1902 si clientul este nerezolvat.Ajunsa la alt mecanic, acesta schimba turbina, curata intercooler, scoate tabla de la egr, schimba pompa din rezervor , debitmetru , senzor Map si pompa de injectie.Rezultat zero: masina face la fel.Neavand " scule" potrivite s-a inlocuit si programat alt Ecu luat din dezmembrari.
Masina trage acum de rupe,ca-n zilele ei bune.
Sper sa va ajute aceasta patanie si sa ne spuneti cum ati rezolvat!
Masina trage acum de rupe,ca-n zilele ei bune.
Sper sa va ajute aceasta patanie si sa ne spuneti cum ati rezolvat!
beche39
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arges
- Masina: Combo 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
Caz tipic saptamana trecuta.Zafira z19dt cu turbina terminata, masina nu trage.Ajunsa la " meseriasi" , acestia nu se prind si dau diagnostic Dpf terminat si Egr." Inginerii" incearca anulare din soft Dpf si Egr ( Dpf e spart si Egr cu tablita),masina merge un timp bine , dupa care se limiteaza la 2000 rot.La scanare, hop P1901 si P1902 si clientul este nerezolvat.Ajunsa la alt mecanic, acesta schimba turbina, curata intercooler, scoate tabla de la egr, schimba pompa din rezervor , debitmetru , senzor Map si pompa de injectie.Rezultat zero: masina face la fel.Neavand " scule" potrivite s-a inlocuit si programat alt Ecu luat din dezmembrari.
Masina trage acum de rupe,ca-n zilele ei bune.
Sper sa va ajute aceasta patanie si sa ne spuneti cum ati rezolvat!
Masina trage acum de rupe,ca-n zilele ei bune.
Sper sa va ajute aceasta patanie si sa ne spuneti cum ati rezolvat!
CVeselin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2018
- Mesaj Privat
beche39 a scris:Caz tipic saptamana trecuta.Zafira z19dt cu turbina terminata, masina nu trage.Ajunsa la " meseriasi" , acestia nu se prind si dau diagnostic Dpf terminat si Egr." Inginerii" incearca anulare din soft Dpf si Egr ( Dpf e spart si Egr cu tablita),masina merge un timp bine , dupa care se limiteaza la 2000 rot.La scanare, hop P1901 si P1902 si clientul este nerezolvat.Ajunsa la alt mecanic, acesta schimba turbina, curata intercooler, scoate tabla de la egr, schimba pompa din rezervor , debitmetru , senzor Map si pompa de injectie.Rezultat zero: masina face la fel.Neavand " scule" potrivite s-a inlocuit si programat alt Ecu luat din dezmembrari.
Masina trage acum de rupe,ca-n zilele ei bune.
Sper sa va ajute aceasta patanie si sa ne spuneti cum ati rezolvat!
Masina trage acum de rupe,ca-n zilele ei bune.
Sper sa va ajute aceasta patanie si sa ne spuneti cum ati rezolvat!
Am vb cu un mecanic.. Luni marți va încerca sã rescrie softul pe Ecu meu dacã. Nu alta sansa nu am decât sa încerc sa cumpãr alt Ecu second. Sper sa reuseasca sa îl rescrie pe al meu investiția deja mai mare ca și valoarea mașinii😭😭
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
beche39
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arges
- Masina: Combo 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
CVeselin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2018
- Mesaj Privat