Eu am luat-o de la vanzator cu GM 5w30, am avut incredere in om si am mers pana la sfarsitul schimbului (are acum 8.xxx km acum), iar acum nu stiu ce sa caut. GM clar nu mai bag, stiam dinainte ca e prost, si se vede in mersul motorului ca e tot mai mare taraboiul sub capota. Probleme cu consumul nu am, nu mi-a mancat.
Am avut experiente ok cu uleiul Mobil, dar nu am vazut nimic cu aprobarea GM LL 025, deci am renuntat la marca, am de ales intre Motul, Ravenol si Liqui, din cate am vazut. Aral am vazut ca se recomanda pe la inceputul topicului, personal nu m-am atins niciodata de uleiul ala, am o singura clienta care mergea exclusiv cu Aral, are un Logan de nou, si nu are probleme (merge frumos), dar e vorba de mpi-tanc, nu e relevant exemplul.
Astept experientele voastre, daca mai sunteti activi pe aici 😂
Ce parere aveti despre acest tip de ulei?
RAVENOL VMO SAE 5W-40 este special conceput pentru utilizare in motoarele diesel si pe benzina, prevazute cu injectie directa multipunct (motoarele pe benzina) si sistemul Pumpe Duse (motoare Diesel).
Personal am observat in general ca uleiurile sunt diferite in functie de motoarele carora li se adreseaza, adica sunt un fel de grupe cu specificatii diferite intre ele:
-Renault RN...
-Ford WSS...
-VAG - pompe-duse
De exemplu, uleiurile care au pe ele mentiunea pentru pompe-duse, au compozitia de asa natura incat evita conducerea curentului electric, pentru ca panaramele alea de VW au injectoarele complet scufundate in ulei, inclusiv partea cu instalatia electrica... Deci e un ulei chinuit sa scoata alte performante decat ceea ce se cere intr-un motor de Opel (Fiat 🙄 ).