- chupachabra
- OP
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut.
Mã poate ajuta cineva cu niste sfaturi despre cum se poate schimba un vaporizator Ac, la un Opel Astra H ?.
Care ar fi cea mai rapida cale?
Compresorul cupleazã, dar nu mai baga aer rece. Doar foarte putin . Scoate si un sunet asemãnãtor cu cel de flaut in interior când este cuplat .
MODEL: Astra 2006
MOTOR: dth
Mã poate ajuta cineva cu niste sfaturi despre cum se poate schimba un vaporizator Ac, la un Opel Astra H ?.
Care ar fi cea mai rapida cale?
Compresorul cupleazã, dar nu mai baga aer rece. Doar foarte putin . Scoate si un sunet asemãnãtor cu cel de flaut in interior când este cuplat .
MODEL: Astra 2006
MOTOR: dth
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- chupachabra
- OP
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Am fost in service și a pus un fel de pistol scaner. Avea mai multe beculete de culoare roșu și verde. Scanã cu el peste tot dupã scurgeri, iar în spatele motorului unde se mufeaza conductele de Ac-în vaporizator , se aprind mai multe beculete roșii.
El zise cã e stricat sau spart . Deși seara trecutã mergea perfect .
Ar putea fi din alta cauzã?
El zise cã e stricat sau spart . Deși seara trecutã mergea perfect .
Ar putea fi din alta cauzã?
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu am umblat pe acolo niciodata. Dar din ce imi aduc aminte, vizual, vaporizatorul are conductele la nivelul peretelui antifoc. Adica in compartimentul motor, se vad doar conductele instalatiei.
Daca este asa, atunci. prima data ar trebui verificate conductele de pe instalatie si oringurile acestora.
Este o parere ...
Operatiunea de inlocuire a vaporizatorului, nu este nici simpla deloc.
Daca este asa, atunci. prima data ar trebui verificate conductele de pe instalatie si oringurile acestora.
Este o parere ...
Operatiunea de inlocuire a vaporizatorului, nu este nici simpla deloc.
- chupachabra
- OP
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am vazut masini la care mai cupleaza compresorul si cand mai sunt in instalatie doar 20% de gaz.
In acest caz, este clar ca nu mai are nici o eficienta ...
De ce nu au pus statia de incarcat sa goleasca gazul, sa vezi macar cat mai ai in instalatie?
Asa stiai sigur daca ai pierdut sau nu...
Radiatorul la Astra H, se stie ca au de suferit, exact in spatele ventilatorului.
Dar depinde ce oringuri s-au schimbat, poate doar cele din fațã, acolo unde au lucrat.
Iar daca le-au schimbat si pe cele din spate, nu ar strica sa le mai schimbi odata, stim cu totii ce "meseriasi" avem
In acest caz, este clar ca nu mai are nici o eficienta ...
De ce nu au pus statia de incarcat sa goleasca gazul, sa vezi macar cat mai ai in instalatie?
Asa stiai sigur daca ai pierdut sau nu...
Radiatorul la Astra H, se stie ca au de suferit, exact in spatele ventilatorului.
Dar depinde ce oringuri s-au schimbat, poate doar cele din fațã, acolo unde au lucrat.
Iar daca le-au schimbat si pe cele din spate, nu ar strica sa le mai schimbi odata, stim cu totii ce "meseriasi" avem
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Va salut. Si eu ma "lupt" cu problema referitoare la aerul conditionat nefunctional. Inca nu am detectat cauza scurgerilor (la service). Pentru o functionare corecta a instalatiei, daca va este cunoscut, imi puteti spune:
1. Ce temperatura trebuie sa aiba conducta rece
2. Ce temperatura trebuie sa aiba conducta calda
3. Pe tester (Op-COm) cat trebuie sa indice presiunea AC in situtia on/off
4. Ce temperatura are aerul la iesirea prin fante in habitaclu cand afara sunt aprox. 30 grade
Sincere multumiri pentru intelegere.
1. Ce temperatura trebuie sa aiba conducta rece
2. Ce temperatura trebuie sa aiba conducta calda
3. Pe tester (Op-COm) cat trebuie sa indice presiunea AC in situtia on/off
4. Ce temperatura are aerul la iesirea prin fante in habitaclu cand afara sunt aprox. 30 grade
Sincere multumiri pentru intelegere.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
La acest model, cel mai frecvent, eu stiu ca pierderile sunt chiar pe la radiatorul de clima, exact in spatele ventilatorului. Se demonteaza cele doua piulite care sustin ventilatorul, se departeaza acesta de radiator si ... incepe sa se vada minunea ...
Dar, desigur ca pierderi pot sa apara pe oriunde. Colorant UV, incarcat instalatia, functionat, verificat tot traseul instalatiei cu lumina UV ... cam asa trebuie sa decurga treaba.
Dar, desigur ca pierderi pot sa apara pe oriunde. Colorant UV, incarcat instalatia, functionat, verificat tot traseul instalatiei cu lumina UV ... cam asa trebuie sa decurga treaba.