critix
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2019 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Eu folosesc și am folosit toate modelele de suporți. Toate își fac treaba, dar asta depinde doar de utilizator și modul CORECT de utilizare.
1. Suport pe cârlig=soluția idealã(ptr mine) ptr drumuri lungi și foarte lungi(deci cu viteze sporite)
Pro:
-siguranțã maximã, datoritã poziției mai ales[ATENȚIE! Asta nu exclude verificarea cu minuțiozitate a tuturor legãturilor și articulațiilor suporților înaintea fiecãrui drum și asigurarea suplimantarã cu o chingã de ancorat a tuturor bicicletelor: am pãțit sã se rupã o articulație dela un suport, bineînțeles la bicicleta dela margine, s-a rabatat spre înapoi rãmânând prinsã doar în suporții roților, și am târât-o dupã mașinã, suficient cât sã bãrbiereascã o parte a ghidonului și maneta de frânã și schimbãtor, pagubã de 150EUR, dar bicicleta nu a fost compromisã, asta era pagubã de EUR1300! Cu un suport Thule nou(da, incredibil!), la a 3-a utilizare!];
-nu ai limitãri(de vitezã, înãlțime, etc) pe autostrãzi, tuneluri, parcãri;
-se manevreazã foarte ușor, bicicletele stau foarte bine(nu se zgârie între ele) și sunt ușor de urcat/coborât, indiferent de înãlțimea utilizatorului și mașinii;
-consumul este afectat minimal(depinde de numãrul și mãrimea bicicletelor și vitezele practicate), dintre cele 3 variante.
Con:
-ai nevoie de cârlig(investiție suplimentarã);
-nr. bicicletelor este limitat, în general la 3, existã și de 4(rar), dar prețul de achiziție aproape face nerentabil sã te gândești mãcar;
-un suport bun e destul de scump, de nou, sh poate fi o alternativã convenabilã la bani, dacã nu te grãbești și te pricepi ce cumperi;
-în funcție de mãrimea bicicletelor și lãțimea mașinii, pot apãrea o diferențe sensibile de gabarit peambele pãrți, deci o grijã sporitã la conducerea în spații strâmte pe lãțime.
2. Suport pe bare(nu le-aș recomanda la drumuri foarte lungi și cu viteze sporite)
Pro:
-siguranțã bunã, dar poziția poate fi un dezavantaj [ATENȚIE! Asta nu exclude verificarea cu minuțiozitate a tuturor legãturilor și articulațiilor suporților înaintea fiecãrui drum și asigurarea suplimentarã cu o chingã de ancorat a tuturor bicicletelor: știu un caz în care s-a rupt o articulație dela un suport, din cauza vitezei excesive și a masei mari a bicicletelor(de downhill), din fericire s-au sesizat la timp, altfel consecințele/pagubele ar fi fost greu de intuit(gândește ce înseamnã sã zboare un obiect, relativ voluminos, de 20+kg la 140km/h, pe o autostradã aglomeratã!)];
-deși suporții aferenți(unii de calitate și nu aș face rabat) nu sunt (deloc) ieftini, ai avantajul cã poți sã-i cumperi pe rând și se pot configura în multe moduri ptr a cãra tot felul de forme de biciclete și, în funcție, de modelul și mãrimea bicicletelor, poți cãra și 5;
-bicicletele stau f.bine(nu se zgârie între ele).
Con:
-nu se manevreazã foarte ușor, bicicletele nu sunt ușor de urcat/coborât, mai ales dacã înãlțimea utilizatorului și/sau a mașinii sunt un dezavantaj sau utilizatorul prezintã o dizabilitate cât de micã;
-este cea mai limitativã dintre cele 3: vitezã și înãlțime(la parcãri, mai ales subterane, dar nu numai);
-consumul este afectat maximal(depinde de numãrul și mãrimea bicicletelor și vitezele practicate), dintre cele 3 variante.
3.Suport de hayon
Pro:
-ai nevoie de bãri longitudinale(din construcție sau suplimentare);
-siguranțã relativ bunã, dar poziția poate fi un dezavantaj [ATENȚIE! Asta nu exclude verificarea cu minuțiozitate a tuturor legãturilor și articulațiilor suporților înaintea fiecãrui drum și asigurarea suplimentarã cu o chingã de ancorat a tuturor bicicletelor: am parcurs peste 1000km, cu 3 biciclete, pe drumuri de România, fãrã absolut nicio problemã, dar prinderea și verificarea ei periodicã(ori de câte ori ai ocazia!) este de importanțã capitalã] ;
-sunt relativ ieftine, mai ales sh;
-se fixeazã relativ ușor dacã n-ai 2 mâini stângi și o gândire de primadonã;
-se manevreazã relativ ușor, bicicletele nu stau chiar foarte bine(se pot zgâria între ele, dacã ții la ele se impun mãsuri suplimentare de protecție) și sunt relativ ușor de urcat/coborât, indiferent de înãlțimea utilizatorului și mașinii.
Con:
-poți întâmpina limitãri(în funcție de modelul mașinii și caracterisiticile geometrice ale suportului): vitezã și înãlțime(la parcãri, mai ales subterane, dar nu numai);
-consumul este afectat destul de mult dacã suportul ridicã bicicletele cu mult deasupra liniei superioare a mașinii;
-în funcție de mãrimea bicicletelor și lãțimea mașinii, pot apãrea o diferențe sensibile de gabarit peambele pãrți, deci o grijã sporitã la conducerea în spații strâmte pe lãțime.
Sfatul meu: citește bine ce am scris, rumegã-le bine și opteazã ptr ce crezi tu cã te avantajeazã.
În cazul tãu(@critix), ia-ți suport de hayon, învațã sã-l fixezi bine(e foarte important ca legãturile sã fie întinse bine și tensionate cât mai egal) și sã verifici legãturile cât de des posibil, mai ales pe drumuri proaste.
@pantalon ai o idee f.”personalã” despre cestiunea în cauzã, ceea ce îmi dovedește cã experiența ta în domeniu este asimptoticã la 0.
1. Suport pe cârlig=soluția idealã(ptr mine) ptr drumuri lungi și foarte lungi(deci cu viteze sporite)
Pro:
-siguranțã maximã, datoritã poziției mai ales[ATENȚIE! Asta nu exclude verificarea cu minuțiozitate a tuturor legãturilor și articulațiilor suporților înaintea fiecãrui drum și asigurarea suplimantarã cu o chingã de ancorat a tuturor bicicletelor: am pãțit sã se rupã o articulație dela un suport, bineînțeles la bicicleta dela margine, s-a rabatat spre înapoi rãmânând prinsã doar în suporții roților, și am târât-o dupã mașinã, suficient cât sã bãrbiereascã o parte a ghidonului și maneta de frânã și schimbãtor, pagubã de 150EUR, dar bicicleta nu a fost compromisã, asta era pagubã de EUR1300! Cu un suport Thule nou(da, incredibil!), la a 3-a utilizare!];
-nu ai limitãri(de vitezã, înãlțime, etc) pe autostrãzi, tuneluri, parcãri;
-se manevreazã foarte ușor, bicicletele stau foarte bine(nu se zgârie între ele) și sunt ușor de urcat/coborât, indiferent de înãlțimea utilizatorului și mașinii;
-consumul este afectat minimal(depinde de numãrul și mãrimea bicicletelor și vitezele practicate), dintre cele 3 variante.
Con:
-ai nevoie de cârlig(investiție suplimentarã);
-nr. bicicletelor este limitat, în general la 3, existã și de 4(rar), dar prețul de achiziție aproape face nerentabil sã te gândești mãcar;
-un suport bun e destul de scump, de nou, sh poate fi o alternativã convenabilã la bani, dacã nu te grãbești și te pricepi ce cumperi;
-în funcție de mãrimea bicicletelor și lãțimea mașinii, pot apãrea o diferențe sensibile de gabarit peambele pãrți, deci o grijã sporitã la conducerea în spații strâmte pe lãțime.
2. Suport pe bare(nu le-aș recomanda la drumuri foarte lungi și cu viteze sporite)
Pro:
-siguranțã bunã, dar poziția poate fi un dezavantaj [ATENȚIE! Asta nu exclude verificarea cu minuțiozitate a tuturor legãturilor și articulațiilor suporților înaintea fiecãrui drum și asigurarea suplimentarã cu o chingã de ancorat a tuturor bicicletelor: știu un caz în care s-a rupt o articulație dela un suport, din cauza vitezei excesive și a masei mari a bicicletelor(de downhill), din fericire s-au sesizat la timp, altfel consecințele/pagubele ar fi fost greu de intuit(gândește ce înseamnã sã zboare un obiect, relativ voluminos, de 20+kg la 140km/h, pe o autostradã aglomeratã!)];
-deși suporții aferenți(unii de calitate și nu aș face rabat) nu sunt (deloc) ieftini, ai avantajul cã poți sã-i cumperi pe rând și se pot configura în multe moduri ptr a cãra tot felul de forme de biciclete și, în funcție, de modelul și mãrimea bicicletelor, poți cãra și 5;
-bicicletele stau f.bine(nu se zgârie între ele).
Con:
-nu se manevreazã foarte ușor, bicicletele nu sunt ușor de urcat/coborât, mai ales dacã înãlțimea utilizatorului și/sau a mașinii sunt un dezavantaj sau utilizatorul prezintã o dizabilitate cât de micã;
-este cea mai limitativã dintre cele 3: vitezã și înãlțime(la parcãri, mai ales subterane, dar nu numai);
-consumul este afectat maximal(depinde de numãrul și mãrimea bicicletelor și vitezele practicate), dintre cele 3 variante.
3.Suport de hayon
Pro:
-ai nevoie de bãri longitudinale(din construcție sau suplimentare);
-siguranțã relativ bunã, dar poziția poate fi un dezavantaj [ATENȚIE! Asta nu exclude verificarea cu minuțiozitate a tuturor legãturilor și articulațiilor suporților înaintea fiecãrui drum și asigurarea suplimentarã cu o chingã de ancorat a tuturor bicicletelor: am parcurs peste 1000km, cu 3 biciclete, pe drumuri de România, fãrã absolut nicio problemã, dar prinderea și verificarea ei periodicã(ori de câte ori ai ocazia!) este de importanțã capitalã] ;
-sunt relativ ieftine, mai ales sh;
-se fixeazã relativ ușor dacã n-ai 2 mâini stângi și o gândire de primadonã;
-se manevreazã relativ ușor, bicicletele nu stau chiar foarte bine(se pot zgâria între ele, dacã ții la ele se impun mãsuri suplimentare de protecție) și sunt relativ ușor de urcat/coborât, indiferent de înãlțimea utilizatorului și mașinii.
Con:
-poți întâmpina limitãri(în funcție de modelul mașinii și caracterisiticile geometrice ale suportului): vitezã și înãlțime(la parcãri, mai ales subterane, dar nu numai);
-consumul este afectat destul de mult dacã suportul ridicã bicicletele cu mult deasupra liniei superioare a mașinii;
-în funcție de mãrimea bicicletelor și lãțimea mașinii, pot apãrea o diferențe sensibile de gabarit peambele pãrți, deci o grijã sporitã la conducerea în spații strâmte pe lãțime.
Sfatul meu: citește bine ce am scris, rumegã-le bine și opteazã ptr ce crezi tu cã te avantajeazã.
În cazul tãu(@critix), ia-ți suport de hayon, învațã sã-l fixezi bine(e foarte important ca legãturile sã fie întinse bine și tensionate cât mai egal) și sã verifici legãturile cât de des posibil, mai ales pe drumuri proaste.
@pantalon ai o idee f.”personalã” despre cestiunea în cauzã, ceea ce îmi dovedește cã experiența ta în domeniu este asimptoticã la 0.
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
Bibule vezi ca esti murdar la gura de asimptote. I-am zis omului, crezi ca toti avem timp de scris romane? I-am zis clar, carlig sau bare plafon, nu fac teoria chibritului ,la o masina am carlig la alta am bare plafon, la 500 lei aparatul ala e o mizerie, nici pt oras nu as folosi asa ceva.
Observ ca ai prea mult timp si iti place sa scrii, da un semn cand iti scoti memoriile, te rog pe viitor vezi-ti de patratica ta si nu-ti mai da cu parerea despre alti useri ca de parerologi ca tine pute tara asta.
Observ ca ai prea mult timp si iti place sa scrii, da un semn cand iti scoti memoriile, te rog pe viitor vezi-ti de patratica ta si nu-ti mai da cu parerea despre alti useri ca de parerologi ca tine pute tara asta.
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Pentru o Corsa merge foarte bine un suport de hayon.
Am folosit eu la Astra H break si merge fara probleme.
Sigur ca cel mai fain este cel de carlig dar are rost sa dai 1000 de ron sau mai mult pentru cateva plimbari ?
La cele 2 masini la care am folosit suport de hayon stii de cate ori am mers cu bicicletele in total - am mers de 5 ori in 4 ani !
Am folosit eu la Astra H break si merge fara probleme.
Sigur ca cel mai fain este cel de carlig dar are rost sa dai 1000 de ron sau mai mult pentru cateva plimbari ?
La cele 2 masini la care am folosit suport de hayon stii de cate ori am mers cu bicicletele in total - am mers de 5 ori in 4 ani !
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat