La cei 1200 lei plus manopera se mai adaugau alti bani pt rectificare cilindri,gresesc?asta daca gaseam pe cineva sa o faca
Erorile pe care le am postat nu stiu daca sunt concludente pt ca am folosit un tester chinezesc cu bluetooth si o versiune demo a aplicatiei Car scanner.adica dupa ce am pus totul la punct si am scanat iar imi da aceleasi erori chiar si cu bluetooth oprit 😊
Oricum schimband motorul am rezolvat mare parte din probleme care ma fac sa zicem 90 la suta multumit.
Nu mai scoate pic de fum
Masina trage ca intotdeauna(o am de 7 ani)
Despre consumul de ulei nu ppt zice nimic pt ca am mers doar 20 km si oriccum consuma de cand am luat o sa zic cam 1l la 2000 km(in manualul masinii zice ca consuma 1l la 1000 km)
Ce ma supara ,adica restul de 10 la suta e acel tremurat al motorului la relanti.si eroarea din bord
Inainte sa schimb motorul am mers la tester la service si aparea ceva la senzor detonatie.apoi am vazut ca nu era cuplata mufa ca mesterul care mi a facut "reparatia "nu a cuplat o
O sa fac un test profesional cat de curand si va tin la curent
Poate unii care citesc isi zic ceva de genul de ce se mai chinuie cu o masina de 20 de ani ca masinile synt mai ieftine acum de ce nu isi ia alta.insa fiecare are prioritatile lui
Consumul de 1 litru de ulei la fiecare 2000 km este foarte mare, enorm as zice.
Consumul de 1 litru de ulei la fiecare 1000 km este ceva de neimaginat pentru un motor care circula pe drumurile publice.
Consumul de 0,6 - 1 litru de ulei la 1000 de km, prevazut de producator in manualul utilizatorului, nu trebuie extrapolat.
Acela este un consum teoretic maxim pentru o perioada scurta/limitata, atunci cand fantele segmentilor sunt (aproape) aliniate.
In timpul functionarii motorului segmentii au o miscare de rotatie in jurul pistoanelor daca motorul este in mintile lui. Adica nu a ajuns in situatia ca segmentii sa fie blocati de mizerie.