- MRadulescu883
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Jun 2020
MRadulescu883
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2020
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
ai scurgerea condensului de AC infundata.
daca vrei sa faci o treaba, fara sa dai bordul jos, scoti filtrul de polen, pornesti ventilatia pe turatie maxima si cureti bine cutiuta si condensatorul (cu mana).
dupa asa, ridici masina pe elevator si o sa vezi o scurgere de cauciuc deasupra casetei de directie. bagi aer cu presiune cat incape, pana auzi ca trece inspre interiorul masinii.
in final, nu mai parca sub copaci
daca vrei sa faci o treaba, fara sa dai bordul jos, scoti filtrul de polen, pornesti ventilatia pe turatie maxima si cureti bine cutiuta si condensatorul (cu mana).
dupa asa, ridici masina pe elevator si o sa vezi o scurgere de cauciuc deasupra casetei de directie. bagi aer cu presiune cat incape, pana auzi ca trece inspre interiorul masinii.
in final, nu mai parca sub copaci
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Evacuarea ape reziduale de la ac . infundata .Am avut si eu aceeasi problema , la acceasi masina , nu e de la frunze , nu trec de filtru , este praf foarte fin care se aduna si se uda , astfel duce la infundarea tubulaturii de evacuare .Tubulatura aceea pleaca in jos de sub tavita si apoi are un unghi de 90° si sub masina mai este la iesire un furtunas de cauciuc .Nu prea ai cum baga ceva din cauza unghiului acela de 90° , o sarma ceva , am incercat eu si nu am rezolvat, cateodata evacua apa afara , dar de cele mai multe ori , o evacua in masina .
Ori demontezi totata cuva aceea de sub calorifere de sub bord si cureti , ori cu aer comprimat pe sub masina , boala lor.Eu nu am mai apucat sa rezolv , pt. ca am vandut-o asa.
Ori demontezi totata cuva aceea de sub calorifere de sub bord si cureti , ori cu aer comprimat pe sub masina , boala lor.Eu nu am mai apucat sa rezolv , pt. ca am vandut-o asa.
- MRadulescu883
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Jun 2020
MRadulescu883
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2020
- Mesaj Privat
alex_arhire a scris:ai scurgerea condensului de AC infundata.
daca vrei sa faci o treaba, fara sa dai bordul jos, scoti filtrul de polen, pornesti ventilatia pe turatie maxima si cureti bine cutiuta si condensatorul (cu mana).
dupa asa, ridici masina pe elevator si o sa vezi o scurgere de cauciuc deasupra casetei de directie. bagi aer cu presiune cat incape, pana auzi ca trece inspre interiorul masinii.
in final, nu mai parca sub copaci
daca vrei sa faci o treaba, fara sa dai bordul jos, scoti filtrul de polen, pornesti ventilatia pe turatie maxima si cureti bine cutiuta si condensatorul (cu mana).
dupa asa, ridici masina pe elevator si o sa vezi o scurgere de cauciuc deasupra casetei de directie. bagi aer cu presiune cat incape, pana auzi ca trece inspre interiorul masinii.
in final, nu mai parca sub copaci
Am dat tot bordul jos are o tavita in care se scurge apa de la aer si nu era montata bine. A fixat-o. Atunci i-a facut proba la aer si nu mai curgea. Am desfundat tot ce se putea desfunda.Am vb cu mecanicul si a zis ca s-ar putea sa fie ventilatorul spart daca am inteles eu bine. Si ce nu pricep e ca ala daca era spart se vedea atunci. Se sparge singur de nebun fara sa-l atinga nimeni. Am facut operatiunea asta acum 2 luni.
- MRadulescu883
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Jun 2020
MRadulescu883
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2020
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
@ Radu Florian, scot frunzulite la fiecare revizie, o data am gasit si un bondar
@MRadulescu883, incearca sa cureti cartusul filtrului de polen si condensatorul, dupa care sufli bine scurgerea. obligatoriu filtru de polen nou.
ventilatorul se poate inspecta vizual dand jos steragatoarele si chederul dintre protectia de plastic si motor. ridici chederul si o sa-l vezi in partea stanga. daca tot ajungi acolo (iti spun ce am facut eu), pune plasa de tantari in 3-4 straturi si scapi de griji
Apa ramane in tavita colectoare pentru ca nu are pe unde sa se scurga.
In mod normal, suflarea scurgerii si curatarea cartusului filtrului de polen rezolva problema.
@MRadulescu883, incearca sa cureti cartusul filtrului de polen si condensatorul, dupa care sufli bine scurgerea. obligatoriu filtru de polen nou.
ventilatorul se poate inspecta vizual dand jos steragatoarele si chederul dintre protectia de plastic si motor. ridici chederul si o sa-l vezi in partea stanga. daca tot ajungi acolo (iti spun ce am facut eu), pune plasa de tantari in 3-4 straturi si scapi de griji
Apa ramane in tavita colectoare pentru ca nu are pe unde sa se scurga.
In mod normal, suflarea scurgerii si curatarea cartusului filtrului de polen rezolva problema.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- MRadulescu883
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Jun 2020
MRadulescu883
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2020
- Mesaj Privat
Am dat tot bordul jos.,am curatat scurgerile din aripile fata, am schimbat filtru de polen, am fixat tavita in furtunas si nu mai curgea. Am dat drumul la aer atunci si nu curgea pe nicaieri. Culmea ca si ploua atunci. Asta am facut acum 2 luni. Am schimbat mocheta si scaunele din fata. Mocheta era uda si mirosea a mucegai. (normal de la atata apa). Nu mai stiu ce sa fac. Mecanicul a zis ca s-ar putea sa se fi spart aeroterma si din cauza aia curge in masina.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Este apa ,sau antigel , antigelul este dulce , daca e antigel , iti curge pe la oringurile unde se cupleaza caloriferul de caldura din bord , cu tevile de tur si retur ce intra in habitaclu de la motor.
Ce treaba are aeroterma , daca e sparta , desi nu vad cum ar fi sparta cu apa reziduala de la ac , pt. ca aeroterma este mai sus si mai indreapta bordului ,decat tavita colectoare de apa reziduala de la ac si nu are nici o legatura.Singura legatura a aerotermei ,este ce ti-am zis mai sus , daca scurgerile din aripi sunt infundate , creste nivelul de apa in zona motorasului stergatoarelor si intra pe la aeroterma in masina .Altceva nu vad sa fie , daca zici ca ai scurgerea de la tavita sub masina a apei de la ac, desfundata, atunci este antigel , pune degetul pe umezeala aia si gusta si daca e dulce , e antigel .......nu iti scade nivelul de antigel din vas?
Stai.linistit cu aeroterma sparta , nu are cum sa fie , poate s-a referit la caloriferul de caldura din bord si atunci sunt de vina oringurile , cum am zis mai sus , defect clasic la masina asta.
Fa un test , cum zic eu acum .......da torpedoul jos si la filtru de polen , ai o usita mai mica pe unde scoti filtrul , dar ai si niste cleme si poti scoate o portiune mai mare la filtru , ca un capac , dar mai mare si asa ai acces la filtru mai mult , scoti filtru si cu o sticla de jumate cu apa pui in tavita aia apa si trebuie sa se duca sub masina imediat , daca se umple si da pe langa , evacuarea apei de la ac , este infundata.
Spor la treaba si verifica tot ce ti-am spus , gusta si apa aia sa nu fie antigel.
Ce treaba are aeroterma , daca e sparta , desi nu vad cum ar fi sparta cu apa reziduala de la ac , pt. ca aeroterma este mai sus si mai indreapta bordului ,decat tavita colectoare de apa reziduala de la ac si nu are nici o legatura.Singura legatura a aerotermei ,este ce ti-am zis mai sus , daca scurgerile din aripi sunt infundate , creste nivelul de apa in zona motorasului stergatoarelor si intra pe la aeroterma in masina .Altceva nu vad sa fie , daca zici ca ai scurgerea de la tavita sub masina a apei de la ac, desfundata, atunci este antigel , pune degetul pe umezeala aia si gusta si daca e dulce , e antigel .......nu iti scade nivelul de antigel din vas?
Stai.linistit cu aeroterma sparta , nu are cum sa fie , poate s-a referit la caloriferul de caldura din bord si atunci sunt de vina oringurile , cum am zis mai sus , defect clasic la masina asta.
Fa un test , cum zic eu acum .......da torpedoul jos si la filtru de polen , ai o usita mai mica pe unde scoti filtrul , dar ai si niste cleme si poti scoate o portiune mai mare la filtru , ca un capac , dar mai mare si asa ai acces la filtru mai mult , scoti filtru si cu o sticla de jumate cu apa pui in tavita aia apa si trebuie sa se duca sub masina imediat , daca se umple si da pe langa , evacuarea apei de la ac , este infundata.
Spor la treaba si verifica tot ce ti-am spus , gusta si apa aia sa nu fie antigel.
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
Hm...interesant mod de testare ,torn apa in cutia filtrului polen?ma confrunt cu aceeasi problema cu a dl.radulescu anul acesta insa la mine curge si-si ,adica si exterior si pe mocheta .la service au bagat si o sarmulita subtire, au suflat cu pistolul cu aer....,,Merge dom'le"" ...dar nu prea... la virare stanga sau urcare bordura se aude...baldabac si se scurge in masina ! 😀Umblu cu carpa sub macheta momentan cei de la service mi-au sugerat sa dea bordul jos...insa astazi,dupa in drum bz-b si retur nu a curs gram im habitaclu! oare ploile puternice de zilele acestea au facut treaba mecanicilor?
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am spus mai sus , am patit si eu , tot aceeasi masina , apa de la aer ,era toata in masina in dreapta , putea mocheta ca un sobolan mort , aceeasi chestie , aci o dadea afara , aci in masina , evacuarea apei ac-ului infundata , treaba e ca nu ajunge direct afara , ci teava aia are un cot de 90° si nu prea ai cum baga ceva , am i cercat si de sus in jos , pana in cot si de sub masina pana in cot , mergea un timp , verificam cu am zis cu sticla , se ducea glont , apoi cand i se punea pe chelie , iar imi umple madina cu apa.Nu am apucat sa o rezolv ca am maritat-o , dar nu are ce sa fie decat teava aia pana sub masina , eu am gasit acolo in tavita mal, praf fin ud .
- MRadulescu883
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Jun 2020
MRadulescu883
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2020
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ha, pai nu te intrebai daca umezeala aia este dulce , este antigel , ai oringurile de la calorifer uzate. Te-am intrebat daca iti scade nivelul de antigel din vas , dar de abia acu spui , schimbale , sunt la inbinarea caloriferului de caldura din bord , cu tevile de tur si retur , care vin de la motor.
- MRadulescu883
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Jun 2020
MRadulescu883
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2020
- Mesaj Privat