- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Rog posesorii de 1.6 turbo sã revinã cu niste pãreri legate de fiabilitate, costuri întreținere, consum, etc. Dupã 10 ani in care am avut un J 1.6 115 cai, a venit vremea pentru o schimbare. As dori un benzinar turbo. Golf pica din start cu eșecurile alea de tsi-uri, Civic face timid cu ochiul iar Focusul a trecut la 3 cilindri, deci pas. Restul nu mã intereseaza.
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Eu am 22.500 km cu 1.6 Turbo AT6 si nu am avut nicio problema. Am facut revizia la fiecare 12 luni, fara completari de ulei, iar costul a fost undeva pe la 700 ron. Am avut o rechemare in service venita pe aplicatia MyOpel, confirmata de dealer, rezolvata in 45 min - s-a schimbat ceva valva pe la admisie, insa nu aveam nicio problema inainte. Am consum 9,1 ca medie, dar cu trafic lejer si aproape fara iesit la drum lung, unde folosesc alta masina. In oras consuma intre 10-12, iar afara intre 6,5 si 7,5 in functie de stil. In rest, motorul este superb, iar cutia vine ca o manusa pentru masina asta pentru ca nu bruscheaza niciodata, nici macar in trafic bara la bara cum fac DSG-urile, iar afara e suficient de rapida incat sa nu simti intarzieri la schimbare. Pana la urma masina face 7,1 secunde 0-100, un timp mai bun decat alte masini cu automate cu dublu ambreiaj si 200 CP (vezi Megane GT, Kia Ceed 1.6 T).
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
victormarius a scris:Rog posesorii de 1.6 turbo sã revinã cu niste pãreri legate de fiabilitate, costuri întreținere, consum, etc. Dupã 10 ani in care am avut un J 1.6 115 cai, a venit vremea pentru o schimbare. As dori un benzinar turbo. Golf pica din start cu eșecurile alea de tsi-uri, Civic face timid cu ochiul iar Focusul a trecut la 3 cilindri, deci pas. Restul nu mã intereseaza.
Acum 1,4 si 1,6 turbo, doar sh ! Pacat !
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
gryph
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2017
- Mesaj Privat
Din pacate din cauza normelor de poluare nu mai exista 1.6T pe Astra , si la alti producatori e la fel, modele mai sportive ca GTl, RS, ST GT au fost puse in asteptare pe termen nedefinit (norme poluare + criza) sincer nu stiu cand o sa mai vedem vreo versiune noua Astra OPC
In 2019 dat au scos un 1.6T updatat la norma de poluare dar cu performante mai scazute 7.6s 0-100 , banuiesc ca nu s-a vandut prea bine.
Consumul mediu la mine s-a stabilizat la 8.7 pentru manuala, revizii reprezentanta undeva la 650 - 800ron (daca e inclus filtru de polen cu carbon) am facut si un schimb de placute spate / fata la care a fost in jur de 1200 ron cu manopera (placute originale + reprezentanta) - La placute am un oarece regret ca nu mi-am facut un upgrade cu tot cu discuri la EBC brakes sloted + yellowstuff pe fata si greenstuff pe spate.
In afara de asta mi-am pus si un scut metalic dupa ce am luat o piatra pe sub masina care mi-a rupt un plastic si mi-am dat seama cat de aproape a fost de baia de ulei (oricat ai avea grija tot ajungi la un moment data intr-o situatie de genul asta) si mi-am schimbat parbrizul dupa ce o furtuna a rupt niste crengi iar una mi-a aterizat pe parbriz
In 2019 dat au scos un 1.6T updatat la norma de poluare dar cu performante mai scazute 7.6s 0-100 , banuiesc ca nu s-a vandut prea bine.
Consumul mediu la mine s-a stabilizat la 8.7 pentru manuala, revizii reprezentanta undeva la 650 - 800ron (daca e inclus filtru de polen cu carbon) am facut si un schimb de placute spate / fata la care a fost in jur de 1200 ron cu manopera (placute originale + reprezentanta) - La placute am un oarece regret ca nu mi-am facut un upgrade cu tot cu discuri la EBC brakes sloted + yellowstuff pe fata si greenstuff pe spate.
In afara de asta mi-am pus si un scut metalic dupa ce am luat o piatra pe sub masina care mi-a rupt un plastic si mi-am dat seama cat de aproape a fost de baia de ulei (oricat ai avea grija tot ajungi la un moment data intr-o situatie de genul asta) si mi-am schimbat parbrizul dupa ce o furtuna a rupt niste crengi iar una mi-a aterizat pe parbriz
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
@gryph
cat a ajuns parbrizul cu manopera cu tot ? Si eu l-am schimbat ( e cel cu camera- cod 39024730) dupa ce am luat o piatra pe autostrada si am pus original cu sigla GM...pret parbriz + manopera :1100 lei +200 lei.....oricum, e slab parbrizul facut de Pilkington, dar am vrut sa pun original cu sigla GM, ca am masina in garantie ( fara sigla, acelasi producator, costa 800 lei)....am aflat dupa ca mai bun este AGC Automotive Belgia, dar la asta folia de senzor vine separat .
cat a ajuns parbrizul cu manopera cu tot ? Si eu l-am schimbat ( e cel cu camera- cod 39024730) dupa ce am luat o piatra pe autostrada si am pus original cu sigla GM...pret parbriz + manopera :1100 lei +200 lei.....oricum, e slab parbrizul facut de Pilkington, dar am vrut sa pun original cu sigla GM, ca am masina in garantie ( fara sigla, acelasi producator, costa 800 lei)....am aflat dupa ca mai bun este AGC Automotive Belgia, dar la asta folia de senzor vine separat .
gryph
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2017
- Mesaj Privat
Nu stiu exact cat a costat ca l-am facut pe casco (impreuna cu revopsit capota care a fost si ea zgariata de creanga) , partea nasoala e ca am asteptat destul de mult (serviceul autorizat opel in Iasi e impreuna cu o gramada de alte marci), masina parcata langa mine a avut ghinion si mai mare a cazut o bucata mai mare de copac si i-a indoit stalpul spate dreapta