raz40
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat
raz40
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat
- yeti
- **
- 400 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
Eu am pus Brembo, dupa ce am facut singur putina cercetare pe internet si n-am gresit deloc. Am inlocuit mai intai pe fata, ca venise vremea. Cand am vazut cat de bine franeaza am inlocuit si pe spate, cu toate ca placutele erau uzate doar la jumate. Mentionez ca aveam pe masina placutele de origine de la cumpararea masinii.
Vorbind de Brembo, dar valabil si pentru ATE, TRW si inca cateva branduri "bune", acestia au cam trei categorii de produse:
- standard - de inlocuire a placutelor de origine, dar de obicei putin mai bune decat acestea.
- extra performanta - acestea le-am pus eu pe fata si pe acestea le recomand. Pentru spate, in functie de modelul de masina, s-ar putea sa nu fie disponibile decat versiunile standard. La Brembo, cele extra au X la coada codului.
- super perfomanta - facute din materiale speciale (carbon, ceramica, etc) si care de obicei lucreaza numai cu discuri din aceiasi categorie. O masina "normala", condusa de un sofer "normal" cu disponibilitate fianciara "normala", NU are nevoie de aceste placute.
Am primit si comentarii negative ca am pus Brembo pe masina. Ba ca "mananca" mai repede discurile, ba ca fac mult praf care se depune pe "frumusetea" de jante de aliaj, ba ca doar placutele "de origine" sunt cele mai bune (singurele acceptate) si cu astea risc sa mi se strice franele. Pentru mine a contat siguranta data de o frana mai eficace, restul sunt povesti.
Si inca o chestie, apropo de ATE. Daca vreti ATE, luati ATE, nu Galfer by ATE.
Ultima modificare făcută de yeti la Mie 17 Jun, 2020 7:32 pm
Vorbind de Brembo, dar valabil si pentru ATE, TRW si inca cateva branduri "bune", acestia au cam trei categorii de produse:
- standard - de inlocuire a placutelor de origine, dar de obicei putin mai bune decat acestea.
- extra performanta - acestea le-am pus eu pe fata si pe acestea le recomand. Pentru spate, in functie de modelul de masina, s-ar putea sa nu fie disponibile decat versiunile standard. La Brembo, cele extra au X la coada codului.
- super perfomanta - facute din materiale speciale (carbon, ceramica, etc) si care de obicei lucreaza numai cu discuri din aceiasi categorie. O masina "normala", condusa de un sofer "normal" cu disponibilitate fianciara "normala", NU are nevoie de aceste placute.
Am primit si comentarii negative ca am pus Brembo pe masina. Ba ca "mananca" mai repede discurile, ba ca fac mult praf care se depune pe "frumusetea" de jante de aliaj, ba ca doar placutele "de origine" sunt cele mai bune (singurele acceptate) si cu astea risc sa mi se strice franele. Pentru mine a contat siguranta data de o frana mai eficace, restul sunt povesti.
Si inca o chestie, apropo de ATE. Daca vreti ATE, luati ATE, nu Galfer by ATE.
Ultima modificare făcută de yeti la Mie 17 Jun, 2020 7:32 pm
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am inteles ca in ultimii ani, s-ar fi cam prostit cei de la TRW, naiba stie.
Recomandari bunicele au ATE si BREMBO, desi si aici sunt si pareri negative.
Acum vezi si diferentele de pret, totusi nu cred ca se justifica preturi prea mari ...
Drumuri bune!
(Personal, pe spate am pus ATE si sunt ok aproximativ de 20.000km)
Recomandari bunicele au ATE si BREMBO, desi si aici sunt si pareri negative.
Acum vezi si diferentele de pret, totusi nu cred ca se justifica preturi prea mari ...
Drumuri bune!
(Personal, pe spate am pus ATE si sunt ok aproximativ de 20.000km)
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Eu cer mereu variantele mai moi ,se uzeaza mai repede in.schimb franarea e o placere ,evitati sa faceti uz de prea multa vaselina la montaj,pe spatele placutei,prin glisiere,pe racul etrierului,pe butuc roata pe prezoane .
In timp apa spala toate piesele enumerate si transporta unsoarea exact pe materialul de frictiune si sa nu va mirati de ce incep sa scartaie si apar dungi pe disc.
In timp apa spala toate piesele enumerate si transporta unsoarea exact pe materialul de frictiune si sa nu va mirati de ce incep sa scartaie si apar dungi pe disc.
- cosminc2009
- **
- 354 mesaje
- din 09 Mar 2009
- Vectra 1997 X16XEL
- Dolj
cosminc2009
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat