hornaru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Spania
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2020
- Mesaj Privat
Buena ziua...sunt nou PE acest forum,asa ca inainte de a expune problema mea vreau sa va salut pe toti..
Am un opel zafira b /2006.cumparat de la un client.problema e ca nu se mai inchid usile din telecomanda...dupa o noapte f ploioasa,dimineata am gasito cu un bazait la usa spate sofer....spun asta,pt ca practic de atunci a venit problema(poate fi si o coincidenta)
Locuiesc in spania,si nu o pot lasa deschisa,in parcare in fiecare noapte...
Bun...va spun ce am facut,si sper din tot suletul,poate e cineva pe-aici,sa-mi dea o mana de ajutor-sfat....
1. Am scos mufa de la usa spate,de frica sa nu se produca alte incidente.
2. Dupa o zi,am reconectato,dar nu mai se inchidea nici o usa,din telecomanda.telecomanda nu are nici un led.cand actionez butonul de inchis,de pe ea,se invhide doar portbagajul si capacul rezervor,facand un mic zgomot.inainte se auzea destul de tare acel clik ,cand se inchideau toate usile.mentionez ca se putea inchide doar cea de la sofer,binenteles cu cheia.masina primea semnal,pt ca se aprindeau intermitentele ext. Si int,in momentul actionarii telecomanda.am incercat sa inchid celelalte usi din butonul din interior ,blocaj....dar nimic
2.am schimbat bateria de la telecomanta,am resintonizato,nimic(desi semnal ajungea la masina)
3.am verificat toate sigurantele de nenumarate ori cu tester...totul ok
4.am fost la un servis pt o diagnosticare....miau zis ca e un rele,din cutia fata de sub capota....ok l-am schimbat...nimic...am schimbat toate releele,noi...din nou resintonizare a telecomenzii,si nimic....(scuzati daca folosesc termenul resintonizare! Nustiu cum se cheama recodarea telecomenzii)
4.am incercat,deconectarea bornei de la baterie,timp de 30-60sec...nimic
5.pana la urma am fost nevoit sa desfac capacul tapitat,de la portiere,si sa deconectez acea tija care actioneaza deschiderea pe dinafara,tragand de maner.....in felul acesta,le deschid eu manual,cand sunt in masina.....credetima ca este foarte incomod,chiar cateodata uit,pana imi bate sotia in geam sai deschid.....
6.am cumparat un op-com,pt opel...sincer nu prea stiu sal utilizez,sa nu fac alta prostie....am inteles ca cere un cod pt cheie....dar nul am,pt cae de la un client...nu stiu nimic de acesta
7.mai ramane doar varianta caburilor,pe care am vazuto aici,in acest forum....
Cum pot rezolva aceasta problema?
Sa fie motorasul de vina?dar toate 3 odata?
Cum pot verifica,daca ajunge curent la motoras portiera?
Sa fie centralizarea cim?dar semnal ajunge,prin aprinderea semnalizarilor!
Nu stiu...sunt doar unele din supozitiile mele! Va rog ajutatima...orice parere este bi evenita....va multumesc,si zi buna sa aveti
Am un opel zafira b /2006.cumparat de la un client.problema e ca nu se mai inchid usile din telecomanda...dupa o noapte f ploioasa,dimineata am gasito cu un bazait la usa spate sofer....spun asta,pt ca practic de atunci a venit problema(poate fi si o coincidenta)
Locuiesc in spania,si nu o pot lasa deschisa,in parcare in fiecare noapte...
Bun...va spun ce am facut,si sper din tot suletul,poate e cineva pe-aici,sa-mi dea o mana de ajutor-sfat....
1. Am scos mufa de la usa spate,de frica sa nu se produca alte incidente.
2. Dupa o zi,am reconectato,dar nu mai se inchidea nici o usa,din telecomanda.telecomanda nu are nici un led.cand actionez butonul de inchis,de pe ea,se invhide doar portbagajul si capacul rezervor,facand un mic zgomot.inainte se auzea destul de tare acel clik ,cand se inchideau toate usile.mentionez ca se putea inchide doar cea de la sofer,binenteles cu cheia.masina primea semnal,pt ca se aprindeau intermitentele ext. Si int,in momentul actionarii telecomanda.am incercat sa inchid celelalte usi din butonul din interior ,blocaj....dar nimic
2.am schimbat bateria de la telecomanta,am resintonizato,nimic(desi semnal ajungea la masina)
3.am verificat toate sigurantele de nenumarate ori cu tester...totul ok
4.am fost la un servis pt o diagnosticare....miau zis ca e un rele,din cutia fata de sub capota....ok l-am schimbat...nimic...am schimbat toate releele,noi...din nou resintonizare a telecomenzii,si nimic....(scuzati daca folosesc termenul resintonizare! Nustiu cum se cheama recodarea telecomenzii)
4.am incercat,deconectarea bornei de la baterie,timp de 30-60sec...nimic
5.pana la urma am fost nevoit sa desfac capacul tapitat,de la portiere,si sa deconectez acea tija care actioneaza deschiderea pe dinafara,tragand de maner.....in felul acesta,le deschid eu manual,cand sunt in masina.....credetima ca este foarte incomod,chiar cateodata uit,pana imi bate sotia in geam sai deschid.....
6.am cumparat un op-com,pt opel...sincer nu prea stiu sal utilizez,sa nu fac alta prostie....am inteles ca cere un cod pt cheie....dar nul am,pt cae de la un client...nu stiu nimic de acesta
7.mai ramane doar varianta caburilor,pe care am vazuto aici,in acest forum....
Cum pot rezolva aceasta problema?
Sa fie motorasul de vina?dar toate 3 odata?
Cum pot verifica,daca ajunge curent la motoras portiera?
Sa fie centralizarea cim?dar semnal ajunge,prin aprinderea semnalizarilor!
Nu stiu...sunt doar unele din supozitiile mele! Va rog ajutatima...orice parere este bi evenita....va multumesc,si zi buna sa aveti
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
spune in primul rind ce tip de zafira este:
- zafira b,
- motor .......(de exemplu z19dth)?,
- daca este cu start/stop?,
- daca are modul electronic spate?,
- anul 2006.
daca zici ca ti-au zis la service de niste relee cred ca schema este urmatoarea
stiu ca ai verificat dar ar trebui sa mai verifici odata ce iti spun:
1. verifica siguranta FE 10, se vede mai jos, incercuita cu rosu ( sa vina plus si sa plece plus de la ea)
2. daca pleaca plus de la ea trebuie sa vezi daca plusul acela ajunge la cele doua relee, k82.1 si k82.2 pe piciorusul notat cu 86 (la fiecare)
toate cele 4 usi sint comandate de aceste relee, rezervorul si haionul au alt circuit.
releele imi arata ca se afla aici
deci nu sint in tabloul de sigurante, dupa schema asta.
atentie ca sint relee cu 5 picioruse nu cu 4!
apoi trebuie vazut daca bobina acestora este comandata de calculator - adica daca vine minus la piciorul 85 al releelor cind actionezi deschiderea/inchiderea.
ti-am facut cu verde unde trebuie sa vina minus cind actionezi
releu din stinga este deblocare iar cel din dreapta este blocare.
nu te grabi, fa verificarile bine si posteaza pe rind daca vrei (adica verifici ceva si ne spui, apoi altceva si ne spui si tot asa)
spune in primul rind ce tip de zafira este:
- zafira b,
- motor .......(de exemplu z19dth)?,
- daca este cu start/stop?,
- daca are modul electronic spate?,
- anul 2006.
daca zici ca ti-au zis la service de niste relee cred ca schema este urmatoarea
stiu ca ai verificat dar ar trebui sa mai verifici odata ce iti spun:
1. verifica siguranta FE 10, se vede mai jos, incercuita cu rosu ( sa vina plus si sa plece plus de la ea)
2. daca pleaca plus de la ea trebuie sa vezi daca plusul acela ajunge la cele doua relee, k82.1 si k82.2 pe piciorusul notat cu 86 (la fiecare)
toate cele 4 usi sint comandate de aceste relee, rezervorul si haionul au alt circuit.
releele imi arata ca se afla aici
deci nu sint in tabloul de sigurante, dupa schema asta.
atentie ca sint relee cu 5 picioruse nu cu 4!
apoi trebuie vazut daca bobina acestora este comandata de calculator - adica daca vine minus la piciorul 85 al releelor cind actionezi deschiderea/inchiderea.
ti-am facut cu verde unde trebuie sa vina minus cind actionezi
releu din stinga este deblocare iar cel din dreapta este blocare.
nu te grabi, fa verificarile bine si posteaza pe rind daca vrei (adica verifici ceva si ne spui, apoi altceva si ne spui si tot asa)
hornaru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Spania
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2020
- Mesaj Privat
Salut gabimilo... Multumesc din suflet pt rapiditatea si colaborarea de a raspunde...
Intradevar, am omis anumite date...
-opel zafira b, 1.9 cdti
-anul 2005, nu are start/stop
-despre modul electronic spate, nu am nici o idee... Daca are sau nu...stiu ca sunt 2 panouri de sigurante fata spate
Oricum, maine ma uit si o sa revin... Pt ca situatia noastra aici in spania, e foarte stricta cu covidul asta... Si abia maine iesim din restrictiile astea dure... Inca odata multam mult... Oseara frumoasa
Ultima modificare făcută de hornaru la Dum 24 Mai, 2020 8:26 pm
Intradevar, am omis anumite date...
-opel zafira b, 1.9 cdti
-anul 2005, nu are start/stop
-despre modul electronic spate, nu am nici o idee... Daca are sau nu...stiu ca sunt 2 panouri de sigurante fata spate
Oricum, maine ma uit si o sa revin... Pt ca situatia noastra aici in spania, e foarte stricta cu covidul asta... Si abia maine iesim din restrictiile astea dure... Inca odata multam mult... Oseara frumoasa
Ultima modificare făcută de hornaru la Dum 24 Mai, 2020 8:26 pm
hornaru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Spania
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
hai sa vedem prima data daca f10 este buna (sa verifici daca vine curent si pleaca curent de la ea) si apoi sa vedem daca gasim cele doua relee de care ti-am zis.
sa incercam sa le gasim cam pe unde arata schema pe care am pus-o eu, se pare ca sint cumva pe cablaj, NU sint in tabloul din spate, sint cam pe deasupra rotii.
sa incercam sa le gasim cam pe unde arata schema pe care am pus-o eu, se pare ca sint cumva pe cablaj, NU sint in tabloul din spate, sint cam pe deasupra rotii.
hornaru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Spania
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2020
- Mesaj Privat
Buna seara.. Gabimilo... Scuze pt. Intarziere... Stii cum e, munca si lipsa de timp.. In fine...
Inainte sa verific, ceea ce tu miai indicat, am verificat inca odata mufele din usi.... Chiar daca prima data, nu am vrut sa tai acel furtun de protectie, acum am fost decis sa o fac... Am inceput cu usa cu pricina, spate sofer.. Si surpriza: multe din cabluri erau decojite, prezentand uzura sub forma de coacere, dure, casante... Unele, cred ca chiar faceau atingere intre ele. Spun asta, pt ca intro alta zi am ramas fara baterie peste noapte, crezand ca sa dus... Am reincarcato si totul ok... Acum stiu de ce am ramas fara baterie... Bun! Am pus mana la treaba si am remediat tot ce am putut, aseguranduma ca nu mai e nici un scurt intre cabluri, izoland si verificand yragand usor de cabluri... Stiu ca nu e ok, dar in viitor o sa scot masca de la praguri, si o sa le fac corect.. Problema e ca, dupa ce am verificat toate cablurile, functioneaza doar usa din spate sofer prin inchidere din telrcomanda.... Celalalte sunt moarte.... CE PARERE AI?
Am verificat siguranta FE 10,..intra si iese curent... Releele cu cinci picioruse, sunt doar 2,in zona din fata, sub capota... Sincer, nu am mai verificat, daca ajunge curentul la piciorusul 86....vazand de unde e buba, am crezut ca se poate rezolva de la acele fire... Acum nu stiu cum sa procedez... Telecomanda functioneaza, dar deschide-inchide doar usa spate sofer... Orice idee, parere pt mine e binevenita, si apreciata.... Iti multumesc mult.. Salutari
Inainte sa verific, ceea ce tu miai indicat, am verificat inca odata mufele din usi.... Chiar daca prima data, nu am vrut sa tai acel furtun de protectie, acum am fost decis sa o fac... Am inceput cu usa cu pricina, spate sofer.. Si surpriza: multe din cabluri erau decojite, prezentand uzura sub forma de coacere, dure, casante... Unele, cred ca chiar faceau atingere intre ele. Spun asta, pt ca intro alta zi am ramas fara baterie peste noapte, crezand ca sa dus... Am reincarcato si totul ok... Acum stiu de ce am ramas fara baterie... Bun! Am pus mana la treaba si am remediat tot ce am putut, aseguranduma ca nu mai e nici un scurt intre cabluri, izoland si verificand yragand usor de cabluri... Stiu ca nu e ok, dar in viitor o sa scot masca de la praguri, si o sa le fac corect.. Problema e ca, dupa ce am verificat toate cablurile, functioneaza doar usa din spate sofer prin inchidere din telrcomanda.... Celalalte sunt moarte.... CE PARERE AI?
Am verificat siguranta FE 10,..intra si iese curent... Releele cu cinci picioruse, sunt doar 2,in zona din fata, sub capota... Sincer, nu am mai verificat, daca ajunge curentul la piciorusul 86....vazand de unde e buba, am crezut ca se poate rezolva de la acele fire... Acum nu stiu cum sa procedez... Telecomanda functioneaza, dar deschide-inchide doar usa spate sofer... Orice idee, parere pt mine e binevenita, si apreciata.... Iti multumesc mult.. Salutari
hornaru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Spania
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
daca se inchide si se deschide una din usi (spate sofer) inseamna ca releele si siguranta sint bune.
acum ai o problema cu cablurile care merg la celelalte usi, toate usile sint legate in paralel pe releele acelea de care ti-am zis.
deci trebuie sa mergi pe cabluri sa vezi unde sint cu probleme (poate tot in burdufuri dar mi se pare ciudat sa crape toate deodata in locuri diferite).
Releele nu sint cele doua pe care le-ai pus tu in poza (asa cred), mie mi le arata pe schema ca sint undeva deasupra rotii din spate sofer, uite-te pe pozele de la mine de mai sus.
Eu nu am reparat masini ca asta, deci nu stiu daca e asa sau nu, vezi cum e la masina ta.
tinem legatura.
acum ai o problema cu cablurile care merg la celelalte usi, toate usile sint legate in paralel pe releele acelea de care ti-am zis.
deci trebuie sa mergi pe cabluri sa vezi unde sint cu probleme (poate tot in burdufuri dar mi se pare ciudat sa crape toate deodata in locuri diferite).
Releele nu sint cele doua pe care le-ai pus tu in poza (asa cred), mie mi le arata pe schema ca sint undeva deasupra rotii din spate sofer, uite-te pe pozele de la mine de mai sus.
Eu nu am reparat masini ca asta, deci nu stiu daca e asa sau nu, vezi cum e la masina ta.
tinem legatura.
hornaru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Spania
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2020
- Mesaj Privat
hornaru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Spania
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2020
- Mesaj Privat
Salut gabimilo.... In sfarsit, am localizat buba.... Usa spate sofer, am desfacut mansonul si cablurile erau sub orice critica... Dupa ce leam refacut un pic, am observat ca aceasta usa, stanga spate, care de fapt de aici a inceput totul, asa cum am descris mai inainte, gasindo dimineata cu un bazait, o lasasem cu mufa desconectata o perioada f lunga... Mia venit intro zi sa o reconectez, si culmea a functionat motorasul de inchidere,doar la aceasta... Celalte moarte.... Am incercat sa pornesc masina, si am vazut ca am ramas fara baterie... De aici, ideea ca acolo la acea usa se intampla ceva ciudat.... Am taiat, si am gasit cablurile cum vam spus mai sus... Bun... Intrebarea mea e, cum e posibil ca acea inchizatoare electrica sa se salveze, iar celalalte sa se arda?!?!? De ce? Pentru ca am cumparat 3,leam inlocuit pe rand, si functioneaza totul perfect... Am mai observat, ca daca intrerup un fir alb din manunchiul de caburi de la usa spate stanga, nu mai functioneaza nici o inchidere plus ca da semne sa ma lase bateria... Adica cand pornesc, ca si cum nar avea suficient curent bateria.... Sper ca acesta tema sa fie utila si constructiva, si pt altii care au patit asa ceva...
In incheiere, daca cineva a auzit de un emulator egr.... As vrea sal anulez, pt ca masina pierde din putere, si nu se accelereaza mai mult de 3000....trebuie sa iau contactul, o repornesc si dispare pt un timp, 20min...dupa care iar aceeasi operatiune....
Muktumesc mul gabimilo, pt raspunsurile rapide si amabilitatea ta... Un 10...
In incheiere, daca cineva a auzit de un emulator egr.... As vrea sal anulez, pt ca masina pierde din putere, si nu se accelereaza mai mult de 3000....trebuie sa iau contactul, o repornesc si dispare pt un timp, 20min...dupa care iar aceeasi operatiune....
Muktumesc mul gabimilo, pt raspunsurile rapide si amabilitatea ta... Un 10...
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
ma bucur sa aud ca ai rezolvat
nu stiu sa explic nici eu fenomenul.
am avut si eu fire rupte in burduf la ambele usi spate dar au fost pe deschidere geamuri si o data pe inchidere usa.
noroc ca nu prea le deschid dar ma astept sa mai faca si la mine, e boala lor.
la fel si la tine, la cel mai mic semn sa stii ca tot de pe aici vine defectul.
nu stiu sa explic nici eu fenomenul.
am avut si eu fire rupte in burduf la ambele usi spate dar au fost pe deschidere geamuri si o data pe inchidere usa.
noroc ca nu prea le deschid dar ma astept sa mai faca si la mine, e boala lor.
la fel si la tine, la cel mai mic semn sa stii ca tot de pe aici vine defectul.
JPiskolti
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2020
- Mesaj Privat
[quote="gabimilo1"]salut,
spune in primul rind ce tip de zafira este:
- zafira b,
- motor .......(de exemplu z19dth)?,
- daca este cu start/stop?,
- daca are modul electronic spate?,
- anul 2006.
daca zici ca ti-au zis la service de niste relee cred ca schema este urmatoarea
stiu ca ai verificat dar ar trebui sa mai verifici odata ce iti spun:
1. verifica siguranta FE 10, se vede mai jos, incercuita cu rosu ( sa vina plus si sa plece plus de la ea)
2. daca pleaca plus de la ea trebuie sa vezi daca plusul acela ajunge la cele doua relee, k82.1 si k82.2 pe piciorusul notat cu 86 (la fiecare)
toate cele 4 usi sint comandate de aceste relee, rezervorul si haionul au alt circuit.
releele imi arata ca se afla aici
deci nu sint in tabloul de sigurante, dupa schema asta.
atentie ca sint relee cu 5 picioruse nu cu 4!
apoi trebuie vazut daca bobina acestora este comandata de calculator - adica daca vine minus la piciorul 85 al releelor cind actionezi deschiderea/inchiderea.
ti-am facut cu verde unde trebuie sa vina minus cind actionezi
releu din stinga este deblocare iar cel din dreapta este blocare.
nu te grabi, fa verificarile bine si posteaza pe rind daca vrei (adica verifici ceva si ne spui, apoi altceva si ne spui si tot asa)
Salutare.sunt in aceasi situatie cu un zafira B ,am facut pasi descrisi de tine sunt la faza in care verific daca ajunge - de la calculator pe piciorul 85 si nu vine ....care ar fi pasul urmator?
Multumesc anticipat.
spune in primul rind ce tip de zafira este:
- zafira b,
- motor .......(de exemplu z19dth)?,
- daca este cu start/stop?,
- daca are modul electronic spate?,
- anul 2006.
daca zici ca ti-au zis la service de niste relee cred ca schema este urmatoarea
stiu ca ai verificat dar ar trebui sa mai verifici odata ce iti spun:
1. verifica siguranta FE 10, se vede mai jos, incercuita cu rosu ( sa vina plus si sa plece plus de la ea)
2. daca pleaca plus de la ea trebuie sa vezi daca plusul acela ajunge la cele doua relee, k82.1 si k82.2 pe piciorusul notat cu 86 (la fiecare)
toate cele 4 usi sint comandate de aceste relee, rezervorul si haionul au alt circuit.
releele imi arata ca se afla aici
deci nu sint in tabloul de sigurante, dupa schema asta.
atentie ca sint relee cu 5 picioruse nu cu 4!
apoi trebuie vazut daca bobina acestora este comandata de calculator - adica daca vine minus la piciorul 85 al releelor cind actionezi deschiderea/inchiderea.
ti-am facut cu verde unde trebuie sa vina minus cind actionezi
releu din stinga este deblocare iar cel din dreapta este blocare.
nu te grabi, fa verificarile bine si posteaza pe rind daca vrei (adica verifici ceva si ne spui, apoi altceva si ne spui si tot asa)
Salutare.sunt in aceasi situatie cu un zafira B ,am facut pasi descrisi de tine sunt la faza in care verific daca ajunge - de la calculator pe piciorul 85 si nu vine ....care ar fi pasul urmator?
Multumesc anticipat.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut
trebuie vazut daca firul dintre pinul 23 din mufa xe2 si 87 de la releu e in regula.
mufa xe2 e aici
pinul 23 e asta
teoretic ar putea fi doar contact imperfect in mufa, ar trebui sa vezi continuitatea firului (scoti mufa si ii dai tu o masa de la caroserie in 23, ar trebui sa tacane releele.
am mai auzit cazuri in care au desfacut acele mufe de la motor si au dat doar cu spray de contacte, dar pentru alte defecte.
eventual probezi cu lampa sau aparatul daca vine minus in perechea lui 23.
trebuie vazut daca firul dintre pinul 23 din mufa xe2 si 87 de la releu e in regula.
mufa xe2 e aici
pinul 23 e asta
teoretic ar putea fi doar contact imperfect in mufa, ar trebui sa vezi continuitatea firului (scoti mufa si ii dai tu o masa de la caroserie in 23, ar trebui sa tacane releele.
am mai auzit cazuri in care au desfacut acele mufe de la motor si au dat doar cu spray de contacte, dar pentru alte defecte.
eventual probezi cu lampa sau aparatul daca vine minus in perechea lui 23.
JPiskolti
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2020
- Mesaj Privat
JPiskolti
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2020
- Mesaj Privat
JPiskolti
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2020
- Mesaj Privat
JPiskolti
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2020
- Mesaj Privat
o chestie interesanta ce am observat ca chiar si cu cheie scoasa din contact se aprind becurile de frana daca apas frana ...nu cumva sa fie blocata ceva in contact si raporteze calculatorului ca e inca cheia in contact?
revin am verificat la Insignia si becul de frana exact asa face si cu cheia scoasa deci consider ca e asa fabricata...
revin am verificat la Insignia si becul de frana exact asa face si cu cheia scoasa deci consider ca e asa fabricata...
JPiskolti
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2020
- Mesaj Privat
...revin ca asa e corect...multi utilizator dupa ce gasesc ceva nu revin la topic.....
...asa arata motorasul desfacut, usa stanga spate,acolo unde in cauciuc erau rupte si firele ,probabil asa sau rupt ca au produs o continuitate sau scurt pana ce morotorul a functionat incontinu pana sa ars....acum is curios daca si celelalte trei motoare arata la fel ca nici intro usa nu functioneaza...nu stiu ce sa mai verific ....
oricum multumesc de ajutorul acordat pana acuma .......multumesc....
...asa arata motorasul desfacut, usa stanga spate,acolo unde in cauciuc erau rupte si firele ,probabil asa sau rupt ca au produs o continuitate sau scurt pana ce morotorul a functionat incontinu pana sa ars....acum is curios daca si celelalte trei motoare arata la fel ca nici intro usa nu functioneaza...nu stiu ce sa mai verific ....
oricum multumesc de ajutorul acordat pana acuma .......multumesc....
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
JPiskolti a scris:continuitate este de la pinul 23 pana la relee firele mov
dar cand dau masa nu tacanesc....?
eventual probezi cu lampa sau aparatul daca vine minus in perechea lui 23. nu inteleg la ce te referi aici ....respectiv la ce te referi cu perechea lui 23?
dar cand dau masa nu tacanesc....?
eventual probezi cu lampa sau aparatul daca vine minus in perechea lui 23. nu inteleg la ce te referi aici ....respectiv la ce te referi cu perechea lui 23?
cind am zis perechea lui 23, ma refer la pinul in care intra ce e notat cu 23, 23 asta e pe mufa de pe cablaj, perechea lui e pe motor, cea in care intra mufa asta.
sper ca m-am facut inteles.