Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
dupa schema ai doar doi pini, trebuie sa ai un fir rosu alb, ala e plus



celalalt e minus din ecu.

poate stie @RADU FLORIAN care din ele e electrovalva in cauza.

pe schema arata asaY183 - solenoid valve - bypass egr cooler
Y142 solenoid valve boost presure regulation
Y145 solenoid valve swirl

valva noastra e aia din mijloc, nu - Y142?


Ultima modificare făcută de gabimilo1 la Mar 26 Mai, 2020 11:21 am, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Are 2 pini si nu conteaza cum o alimentezi.
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri o sa incerc sa fac asa sa vad daca merge sau nu ,in cazul in care este dusa pe net am vazut ca sunt de 2 tipuri unul este asta care arata ca al meu
si cealalta arata cam asa la piese daca selectez 1.7 110cp le da pe amndoua dar nu cred ca merg
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu conteaza pe care o iei , face acelasi lucru , eu o am ca cea din poza 2 .
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dar o iei pe cea ca a ta , ca s-ar putea sa nu se pupu la mufe.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
verifica cablajul dintre electrovalva si ecu, pe ohmi trebuie sa ai sub 1 ohm, daca e valoarea mai mare inseamna ca ai contact imperfect pe fir, de obicei la mufe.

scoti mufa din ecu si de la electrovalva si masori firul alb galben (daca vorbim de electrovalva y142) cu aparatul de masura.
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
o sa incerc sa o desfac si sa-i fac test daca nu merge sa vad de unde fac rost de aparat sa masor si valoare pe mufa,pacat ca nu avem si noi mecanici capabili sa repare masini ,cand am avut scv.ul stricat cu oscilatia si zgomotul ciudat la motor am fost la 2 service.uri care imi recomandau sa schimb injectoarele dupa inlocuirea scv masina merge ca unsa si acum,incep sa cred ca mai repede o repari pe clubopel decat la service
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
va salut cu respect am incerc astazi sa le fac test si am 2 electrovalve una langa alta ambele sunt exact la fel le.am facut test nealimentate prin teva de jos nu trece alimentata trece ambele se comporta la fel
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
am luat si una noua sa originala sa o inlocuiesc pe prima si revin cu detalii
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
am schimbat una dintre ele nealimentate nu trebuie sa treaca aerul ?
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
fiindca la aia de am schimbat.o cu gura n.am suficienta putere cand o cuplez da drumul la aer , am incercat cu o pompa de bicicleta si daca bag presiune mare scapa aerul fara sa o alimentez
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
acum am facut test si cu masina dupa montaj la un drum de 20 de km numai cu treptele 5 si 6 peste 120km pe ora chiar si 150 si nu sa reaprins nici o eroare acum sa fi rezolvat problema?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Tot ce-i posibil , mai tine-o sub observatie ...
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
revin dupa aproximativ 5600 de km in care masina nu a mai avut nimic a mers super bine toata problema era de la electrovalva turbo multumesc tuturor pentru ajutor
  • luca dumitrel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Multumim pentru detalii. Avem de invatat din experienta ta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR