I5118
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
pelikkanu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2018
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
motorasele care actioneaza clapetele, pe schema apar doua, de verificat.
alte idei nu am, de partea electrica vorbesc.am inteles ca trebuie doua presiuni cumva, ceva...habar n-am, cineva care intelege bine sistemul ac ar putea sa intervina.
presupunind ca ceea ce ai facut pina acum este corect, a mai ramas doar asta cu motorasele, dai jos plasicele ca sa ajungi la ele si le urmaresti la treaba sa vezi ca lucreaza bine.
motorasele care actioneaza clapetele, pe schema apar doua, de verificat.
alte idei nu am, de partea electrica vorbesc.am inteles ca trebuie doua presiuni cumva, ceva...habar n-am, cineva care intelege bine sistemul ac ar putea sa intervina.
presupunind ca ceea ce ai facut pina acum este corect, a mai ramas doar asta cu motorasele, dai jos plasicele ca sa ajungi la ele si le urmaresti la treaba sa vezi ca lucreaza bine.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Parere personala:
Prima data, deschizi capota si pui mana pe conducta groasa, care intra in compresor. Acea conducta trebuie sa fie rece, adica foarte rece.
Daca aceasta teava este foarte rece, atunci da, treci la verificarea clapetei de amestec aer cald/rece si a clapetelor de dirijare aer spre aeratoare. Daca aer vine pe aeratoare pe zonele pe care le dictezi tu (chiar si cald), inseamna ca motorasul (actuatorul) si clapetele de dirijare sunt in regula si deci, vinovatul pare a fi motorasul (actuatorul) sau chiar clapeta de amestec aer cald/rece.
Prima data, deschizi capota si pui mana pe conducta groasa, care intra in compresor. Acea conducta trebuie sa fie rece, adica foarte rece.
Daca aceasta teava este foarte rece, atunci da, treci la verificarea clapetei de amestec aer cald/rece si a clapetelor de dirijare aer spre aeratoare. Daca aer vine pe aeratoare pe zonele pe care le dictezi tu (chiar si cald), inseamna ca motorasul (actuatorul) si clapetele de dirijare sunt in regula si deci, vinovatul pare a fi motorasul (actuatorul) sau chiar clapeta de amestec aer cald/rece.
pelikkanu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2018
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am impresia ca nu stiu sa ma exprim, corect, in scris si imi cer scuze pentru asta.
Nu era vorba de vreo conducta de aer ci de una din cele doua conducte care sun racordate la compresorul de AC, anume, conducta groasa (conducta de joasa presiune).
Oricum, scuze pentru interventia mea si pentru ca te-am facut sa iti pierzi timpul.
Nu era vorba de vreo conducta de aer ci de una din cele doua conducte care sun racordate la compresorul de AC, anume, conducta groasa (conducta de joasa presiune).
Oricum, scuze pentru interventia mea si pentru ca te-am facut sa iti pierzi timpul.
pelikkanu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2018
- Mesaj Privat
multumesc inca odata!
eu m am exprimat gresit, de fapt am verificat si "vorbeam" conducta de care spuneai tu si intradevar, mi a mai confirmat un amic, nu e foarte rece, si de aici este problema ... raman tot la valva de laminare/compresor?
posibil sa fie ceva si la "treci la verificarea clapetei de amestec aer cald/rece si a clapetelor de dirijare aer spre aeratoare. Daca aer vine pe aeratoare pe zonele pe care le dictezi tu (chiar si cald), inseamna ca motorasul (actuatorul) si clapetele de dirijare sunt in regula si deci, vinovatul pare a fi motorasul (actuatorul) sau chiar clapeta de amestec aer cald/rece. "
am observat acum ca nici dezaburirea nu functioneaza cum trebuie, respectiv mi se dezabureste doar partea dr a parbrizului, din dreptul pasagerului din dr masinii si la sofer raman cu geamul aburit ...
pentru mine este important sa i dau de capat cu AC ul, inatai....
Cele bune!
eu m am exprimat gresit, de fapt am verificat si "vorbeam" conducta de care spuneai tu si intradevar, mi a mai confirmat un amic, nu e foarte rece, si de aici este problema ... raman tot la valva de laminare/compresor?
posibil sa fie ceva si la "treci la verificarea clapetei de amestec aer cald/rece si a clapetelor de dirijare aer spre aeratoare. Daca aer vine pe aeratoare pe zonele pe care le dictezi tu (chiar si cald), inseamna ca motorasul (actuatorul) si clapetele de dirijare sunt in regula si deci, vinovatul pare a fi motorasul (actuatorul) sau chiar clapeta de amestec aer cald/rece. "
am observat acum ca nici dezaburirea nu functioneaza cum trebuie, respectiv mi se dezabureste doar partea dr a parbrizului, din dreptul pasagerului din dr masinii si la sofer raman cu geamul aburit ...
pentru mine este important sa i dau de capat cu AC ul, inatai....
Cele bune!