Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • vio_68

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Salut , ieri am scimbat uleiul la masina , filtru de ulei si aer totul a fost ok dar cand am pornit masina martorul ,, masina cu cheie;; a ramas aprins . Masina merge bine fara nici un fel de probleme. Ce trebuie facut?


MODEL: Corsa 2011
MOTOR: 1,3 d 90 cp
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ti s-a ars vreo bujor,cred ,de obicei asa se aprinde cand cade . Verificare si mare grija cum le desfaci sau poti sa le verifici cu in bec , masa ai pe masina iti mai trebuie + , scoti mufa de pe bujie si daca becul se aprinde atunci e buna daca nu e arsã, se duc su ele, un set m- a ținut 60 mii si au fost beru. Ai grija daca mai mergi cu ea arsã prinde calamina, si e chin la desfãcut ca riști sã se rupã in chiuloasa. La mine cand s-a ars am mers la reprezentanta si mi-au pus un act in fata in care specificã schimbul lor dar daca se rupea vreo una suportãm eu reparația, si costa vreov1200 lei asa ca mi-am bãgat picioarele si am mers turat pana am încins bine motorul , si apoi am incercat eu sa o scot si tot nu vroia , am gasit in casa un spray cu gaz de bricheta si am dat pe bujie pana s-a depus promoroaca sau gheata apoi s-a desfãcut foarte usor , astfel am schimbat eu si nu le-am mai dat mecanicilor vieții, am spus daca se rupe la mine asta e , suport consecințe, dar am rezolvat usor si am pus pe filetul celor noi vaselina ceramica si la urmãtorul schimb nu am mai avut probleme .
Succes!
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ti s-a ars vreo bujor,cred ,de obicei asa se aprinde cand cade . Verificare si mare grija cum le desfaci sau poti sa le verifici cu in bec , masa ai pe masina iti mai trebuie + , scoti mufa de pe bujie si daca becul se aprinde atunci e buna daca nu e arsã, se duc su ele, un set m- a ținut 60 mii si au fost beru. Ai grija daca mai mergi cu ea arsã prinde calamina, si e chin la desfãcut ca riști sã se rupã in chiuloasa. La mine cand s-a ars am mers la reprezentanta si mi-au pus un act in fata in care specificã schimbul lor dar daca se rupea vreo una suportãm eu reparația, si costa vreov1200 lei asa ca mi-am bãgat picioarele si am mers turat pana am încins bine motorul , si apoi am incercat eu sa o scot si tot nu vroia , am gasit in casa un spray cu gaz de bricheta si am dat pe bujie pana s-a depus promoroaca sau gheata apoi s-a desfãcut foarte usor , astfel am schimbat eu si nu le-am mai dat mecanicilor vieții, am spus daca se rupe la mine asta e , suport consecințe, dar am rezolvat usor si am pus pe filetul celor noi vaselina ceramica si la urmãtorul schimb nu am mai avut probleme .
Succes!
  • vio_68

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Mersi mult .
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

verifica sa nu fi uitat ceva nemontat mufe uitate, ceva coloere, slabite etc dupa schimbul de ulei si filtre.

in mod normal se face diaagnoza si se vad codurile de eroare. martorul acela are cauze multiple de aprindere.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR