- Dragon Warrior
- OP
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Problema se prezinta asa:
Masina mergea bine, nu tragea in nici o parte, pana la 120 super lin. De la 120 incepea sa vibreze usor. In fine, inspectez jantele gumele, totul in regula mai putin o janta pe spate care fusese lovita rau si indreptata grosolan si mai era si ruginita in zona aia.
Pun mana pe 41 de euro, ma reped la Opel si iau o janta noua fix la fel cu celelalte vechi, toate originale, toate stock.
Ma duc la vulcanizare, schimb janta jumulita cu aia noua, echilibrez toate rotile, le fac presiunea, permutez gumele ca sa fie alea mai netocite pe fata si plec la drum.
Din momentul asta masina a inceput sa traga dreapta. Ca sa merg drept, volanul trebuie sa fie un pic virat stanga.
De ce se intampla chestia asta? Toate gumele sunt identice. Toate jantele sunt originale si identice. Toate rotile sunt echilibrate. Presiunea este corecta.
Banuiesc ca raspunsul o sa fie ca trebuie sa ii fac geometria...
Masina mergea bine, nu tragea in nici o parte, pana la 120 super lin. De la 120 incepea sa vibreze usor. In fine, inspectez jantele gumele, totul in regula mai putin o janta pe spate care fusese lovita rau si indreptata grosolan si mai era si ruginita in zona aia.
Pun mana pe 41 de euro, ma reped la Opel si iau o janta noua fix la fel cu celelalte vechi, toate originale, toate stock.
Ma duc la vulcanizare, schimb janta jumulita cu aia noua, echilibrez toate rotile, le fac presiunea, permutez gumele ca sa fie alea mai netocite pe fata si plec la drum.
Din momentul asta masina a inceput sa traga dreapta. Ca sa merg drept, volanul trebuie sa fie un pic virat stanga.
De ce se intampla chestia asta? Toate gumele sunt identice. Toate jantele sunt originale si identice. Toate rotile sunt echilibrate. Presiunea este corecta.
Banuiesc ca raspunsul o sa fie ca trebuie sa ii fac geometria...
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Dragon Warrior
- OP
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am mai studiat un pic problema. Inca nu am schimbat rotile intre ele.
Eu am toate jantele de la opel negre. Cand am cumparat janta care trebuia schimbata baietii nu aveau negre ci aveau argintii. Am zis la ora aia ca diferenta de culoare e pur problema de aspect. Am citit codurile de pe roata, absolut identice cu celelalte. Cu exceptia unui singur grup de 2 litere:
Jantele negre au un grup de doua litere LB iar janta argintie are LM
Ce reprezinta codul asta pe jantele originale Opel? Poate sa fie diferenta de greutate intre jantele negre si cele argintii?
Vreau sa stiu lucrul asta inainte sa ma duc sa mai cumpar o janta argintie ca sa o inlocuiesc. Mersi anticipat.
P.S. Janta argintie este montata pe roata stanga-spate. Iar masina trage dreapta.
Eu am toate jantele de la opel negre. Cand am cumparat janta care trebuia schimbata baietii nu aveau negre ci aveau argintii. Am zis la ora aia ca diferenta de culoare e pur problema de aspect. Am citit codurile de pe roata, absolut identice cu celelalte. Cu exceptia unui singur grup de 2 litere:
Jantele negre au un grup de doua litere LB iar janta argintie are LM
Ce reprezinta codul asta pe jantele originale Opel? Poate sa fie diferenta de greutate intre jantele negre si cele argintii?
Vreau sa stiu lucrul asta inainte sa ma duc sa mai cumpar o janta argintie ca sa o inlocuiesc. Mersi anticipat.
P.S. Janta argintie este montata pe roata stanga-spate. Iar masina trage dreapta.
calinbont
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Dragon Warrior
- OP
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat cauciucurile de pe o masina pe celalalta. Am doua masini, una a fost implicata in accident din vina altui sofer iar ca sa nu ma trezesc ca raman fara cacuciucurile (Yokohama A.drive) noi noute in cazul in care imi considerau asigurarile masina dauna totala si vroiau sa o cumpere cu totul, am inversat gumele intre masini.
Asa se face ca Lancerul a primit gumele de la Opel (Semperit) si Opelul gumele de la Lancer (Yokohama). Acum opelul nu mai trage, in schimb a inceput lancerul sa traga. Consider ca s-a rezolvat misterul dar numai partial. Adica e clar ca de la cauciucuri tragea. Neclar este ca cele 4 cauciucuri sunt identice si din acelasi lot de fabricatie.
Asa se face ca Lancerul a primit gumele de la Opel (Semperit) si Opelul gumele de la Lancer (Yokohama). Acum opelul nu mai trage, in schimb a inceput lancerul sa traga. Consider ca s-a rezolvat misterul dar numai partial. Adica e clar ca de la cauciucuri tragea. Neclar este ca cele 4 cauciucuri sunt identice si din acelasi lot de fabricatie.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat