Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • BVenter

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am si eu o problema cu insignia mea din 2010 cea de 160cp atunci cand ajung la 3000 de rotatii imi zice service soon si apoi numai trage ,merge normal dar nu mi se aprinde nimic in bord ,daca o opresc si o pornesc din nou problema numai este ,daca nu o turez mai mult de 3000 nu am nici o problema .
Puteti sa mi dati o idee ce ar putea fi !?


MODEL: vauxhall insignia
MOTOR: 2000 diesel
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca nu se aprinde niciun martor de avertizare verifica furtunul de turbo ala mare din dreapta.
daca este cu ulei pe el pe zona de interior este fisurat.
deobicei se fisureaza de la cot in jos vreo 3-4 cm. de cele mai multe ori asta este.
  • BVenter

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc de opinie ! Am sa ma uit azi si revin .
  • BVenter

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Salutare Iulius ! Nu am putut sa desfac furtunul la de la turbo pentru ca nu ma pricep si am decis sa merg la mecanic dar inainte de asta am iesit cu ea pe autostrada am mers mai turat cu masina pentru filtru DPF ca sa fiu sigur ca nu e de la filtru ,am scapat de mirosul greu de gaze care masina il avea atunci cand o porneam .Maine ma duc la mecanic si vreau sa -l pun sa -mi curete EGR-ul, teava de gaze de langa EGR (nu stiu daca zic bine dar este o teava chiar langa ) clapeta de accelerare si paletele de la turbo !? Imi poti da un sfat daca fac bine iar apoi sa vad daca. problema persista iar daca da sa schimb turbo ?! Multumesc si weekend placut iti urez !
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca nu m-am exprimat bine. este ala de la Intercooler.cum te uiti la motor este in dreapta foarte gros si duce undeva in jos. furtunul se verifica foarte usor. dai cu mana pe toata lungimea lui daca are ulei pe el (te murdaresti de ulei pe mana) este fisurat sigur. si apoi vezi prin stringere cu mana .el se fisureaza pe lungime exact undeva in unghiul mort dar se simte imediat la mana daca strangi de el. are o clama de prindere sus .in bucata aia de plastic. se inlocuieste prin demontarea proiectorului din partea soferului ca sa ai acces la el in zona de jos. vezi pe net cum se face. (dureaza 15 minure).
EGR-ul da eroare pe bord daca are probleme nu mesajul asta.oricum este bine de curatat si EGR-ul ( nici asta nu este greu) se gasesc tutoriale pe youtube si arata foarte clar ce si cum sa faci.daca nu te pricepi mergi la mecanic dar stai langa el sa curete cum trebuie teava si zona de EGR.
  • BVenter

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Eu nici la biciclete nu ma pricep dar la ...,am vazut f multe tutoriale pe youtube am vazut despre ce este vorba ,multimesc .O alta ,,problema” mai am cu aceasta masina atunci cand ,ceteodata,apas frana la semafor imi moare motorul tin sa mentionez ca distributia mea este pusa cu 1-2 dinti inainte sau inapoi ,stii care ar fi problema cu oprirea asta ? am sunat la un service vauxhall si imi cer £160 pt diagnoza
iar la unul autorizat de catre ei £80.Revin dupa ce imi curata egr -ul cu informatii .Multumesc de informatii
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
supapa de vacuum servofrana de cele mai multe ori.
  • BVenter

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2020

  • Mesaj Privat
am fost la mecanic si mi-au curatat EGR ,clapeta de accelerare,mi -au verificat furtunul de care ai spus , mi au pus testerul si mi -a iesit ca e MAF SENSOR pt ca valori imi arata 100-120 iar mecanicul mi -a spus ca ar trebui sa fie cam pe la 400 valorile
  • RIonutRosu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2024

  • Mesaj Privat
BVenter a scris:Salut baieti! Am si eu o problema cu insignia mea din 2010 cea de 160cp atunci cand ajung la 3000 de rotatii imi zice service soon si apoi numai trage ,merge normal dar nu mi se aprinde nimic in bord ,daca o opresc si o pornesc din nou problema numai este ,daca nu o turez mai mult de 3000 nu am nici o problema .
Puteti sa mi dati o idee ce ar putea fi !?


MODEL: vauxhall insignia
MOTOR: 2000 diesel


Salut!
Am aceeași problema la Insignia mea,îmi spui te rog cum ai rezolvat'o pe a ta?
Merci mult!
  • nogood_off

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut si eu la fel pe tester a dat ca este debitmetrul am pus unul nou dar a fost de la filtrul de particule.
  • RIonutRosu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2024

  • Mesaj Privat
nogood_off Salut!
Ai curățat filtrul?sau cum ai rezolvat? Mecanicul a zis sa merg cu ea turata și își revine, am mers cu ea turata câteva zile la rand,dar nici o schimbare,dacă trec peste 3000 de turații se blochează,nu mai trage..
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Verifică furtunul de la Intercoler, poate e desprins sau spart...
  • PC6554

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Salutare, am achizitionat si eu o insignia A din 2012, 2.0 160 cp, problema e ca nu mai trage, motorul se aude infundat si nu are putere, am gasit furtunul de la intercooler dreapta fisurat, l-am schimbat dar la fel, turbina functioneaza, dc il chiunui pana la 3800 da eroare P0097 intake air temperature, am schimbat si senzorul Map, dar fara nici o reusita, si sincer nu mai am idei, ma gandesc sa nu se fi infundat dpf-ul dar erori pe el nu sunt.
Dc aveti vreo idee sunt deschis la sfaturi, la service ai venit cu varianta de a da jos dpf sa fie trimis la verificat, turbina la verificat, demontare admisie ca pierde ceva lichid de antigel pe acolo si sa nu fie infundata, dar nu stiu ce sa spun, efectiv se aimte pe motor ca nu poate , ca se chinuie nu stiu ce sa spun.
  • PC6554

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Haideti sa va spun eu ce am gasit, astazi am dat jos motorul, l-am dat jos pentru ca vreau sa schimb volanta ca e blocata, vreau sa schimb semeringul la baia de ulei si vroiam sa verific admisia ca am vazut scurgeri de antigel in spate.
Dupa demontare am constatat ca volanta este blocata de tot, admisia in locasul unde intra antigelul marginea este macinata, deci trebuie alta admisie, iar distributia este decalata cu 1 dinte.
In concluzie eu suspectez ca problema de putere este de la decalajul distributie, constatat cu blocatoare nu dupa semne cu markerul.
O sa revin dupa ce il montez la loc, dc merge ii scot numere dc nu cred ca o dezmembrez
  • PC6554

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2024

  • Mesaj Privat
Remontat motorul la loc, distributia noua pusa la punct, admisie noua, kit ambreiaj cu volanta pe sachs noi, schimbat orinc pompa cu unul de aluminiu, trimisa turbina la verificat este buna, trimis dpf la verificat este topit in interior, dupa pornire inlocuire un furtin de antigel de plastic ca era copt si fisurat, bujie cu presiune pe cilindrul doi arsa, dar la verificare cu aparatul dadea buna, oricum per total dupa montaj la loc totul functioneaza in parametri.
V-am scris in caz ca se da si altcineva de aceste probleme.

P.s. Am mai observat ca la prima pornire la rece cateva secunde poate minute sa spun asa dc te uiti atent la turometru oscileaza putin, dupa ce se incalzeste putintel este perfect stabil, intrebare pentru cei care v-ati dat de aceste lucruri, ca din cate inteleg la insignia asta e o problema la majoritatea, ati incercat sa schimbati regulatorul de pe pompa sau verificat injectoarele? Problema sa remediat in vreun fel?
  • bogdangf

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2016

  • Mesaj Privat
La mine oscilatia turometrului s-a rezolvat prin schimbarea regulatorului de pe pompa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR