- deleted-139960
- OP
- 3 mesaje
- din 05 Feb 2020
deleted-139960
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
Salut!
Scriu pentru prima oara pe acest forum si sper sa invatati ceva din pataniile mele. Anul trecut, in august, am devenit „fericitul” posesor al unui Opel Astra G 2008, achizitionat „destept” de catre subsemnatul, in parcarea subterana a magazinului Cora Lujerului, cu suma modica de 7500 ron de la doi BAIETASI ( a se citi samsari), care m-au asigurat ca nu mai gasesc asa masina la pretul acesta, ca, daca doresc, mergem in cel mai apropiat service pentru a-mi demonstra asta. Mentionez ca asta se intampla intr-o frumoasa zi de duminica. Ma arunc cu capul inainte in plasa tesuta de baietasi, mergem in zona Vitan pentru a perfecta actele, unde aflu cu stupoare, in naivitatea mea, ca urma sa fiu al 5-lea proprietar, asigurare expirata si ITP-ul mai era valabil doar doua „minunate” saptamani. Asa incepe „spectacolul” : dusa la mecanic a treia zi de la cumparare, facut necesar piese de schimb ( arcuri si telescoape spate, suport motor, discuri si placute frana, bobina inductie plus consumabile - ulei, filtru ulei, filtru aer etc - total alocat piese 1850 ron), manopera mecanic (500 ron). Bineinteles ca a trebuit sa fac ITP-ul, dar surpriza! Masina mea avea toba cu o terminatie de parca ar fi fost turela unui tanc, vezi Doamne, era toba „sport”. Respins la ITP, cumparat si inlocuit toba, schimbat saboti frana ( rotile din spate), dupa care reusesc sa trec ITP-ul ( pe 2 ANI)
Sa va mai spun? ok. Comenzi pe volan - exista, dar nu functioneaza, incalzire in scaune- identic si la fel, o mufa iese razlet de langa scaunul soferului. De unde o fi, habar n-am..... Un tacanit „simpatic” la motor ( doar atunci cand trec de 1500 rpm - pana la 3000 rpm).
Ultima surpriza: zilele trecute ma duc la un service din Letca ( am inteles ca baiatul e foarte bun), cu gandul nevinovat de a descoperi de ce AC-ul masinutei mele nu functioneaza. SURPRIZA! Conductele de la compresor se opresc undeva in bord, tintuite de un surub, fara a trece de fapt in cabina (habitaclu). In rest, masina merge bine, am reusit sa ii repar zgarieturile, sa ii iau un cauciuc nou, sa vopsesc portiunile reparate. Total: 500 ron.
Acestea fiind zise, va astept cu: sfaturi, pareri, .... injuraturi
O zi buna!
P.S. Mama lor de samsari!
MODEL: Astra 2008
MOTOR: 1.6 16v 76kW z16xep
Scriu pentru prima oara pe acest forum si sper sa invatati ceva din pataniile mele. Anul trecut, in august, am devenit „fericitul” posesor al unui Opel Astra G 2008, achizitionat „destept” de catre subsemnatul, in parcarea subterana a magazinului Cora Lujerului, cu suma modica de 7500 ron de la doi BAIETASI ( a se citi samsari), care m-au asigurat ca nu mai gasesc asa masina la pretul acesta, ca, daca doresc, mergem in cel mai apropiat service pentru a-mi demonstra asta. Mentionez ca asta se intampla intr-o frumoasa zi de duminica. Ma arunc cu capul inainte in plasa tesuta de baietasi, mergem in zona Vitan pentru a perfecta actele, unde aflu cu stupoare, in naivitatea mea, ca urma sa fiu al 5-lea proprietar, asigurare expirata si ITP-ul mai era valabil doar doua „minunate” saptamani. Asa incepe „spectacolul” : dusa la mecanic a treia zi de la cumparare, facut necesar piese de schimb ( arcuri si telescoape spate, suport motor, discuri si placute frana, bobina inductie plus consumabile - ulei, filtru ulei, filtru aer etc - total alocat piese 1850 ron), manopera mecanic (500 ron). Bineinteles ca a trebuit sa fac ITP-ul, dar surpriza! Masina mea avea toba cu o terminatie de parca ar fi fost turela unui tanc, vezi Doamne, era toba „sport”. Respins la ITP, cumparat si inlocuit toba, schimbat saboti frana ( rotile din spate), dupa care reusesc sa trec ITP-ul ( pe 2 ANI)
Sa va mai spun? ok. Comenzi pe volan - exista, dar nu functioneaza, incalzire in scaune- identic si la fel, o mufa iese razlet de langa scaunul soferului. De unde o fi, habar n-am..... Un tacanit „simpatic” la motor ( doar atunci cand trec de 1500 rpm - pana la 3000 rpm).
Ultima surpriza: zilele trecute ma duc la un service din Letca ( am inteles ca baiatul e foarte bun), cu gandul nevinovat de a descoperi de ce AC-ul masinutei mele nu functioneaza. SURPRIZA! Conductele de la compresor se opresc undeva in bord, tintuite de un surub, fara a trece de fapt in cabina (habitaclu). In rest, masina merge bine, am reusit sa ii repar zgarieturile, sa ii iau un cauciuc nou, sa vopsesc portiunile reparate. Total: 500 ron.
Acestea fiind zise, va astept cu: sfaturi, pareri, .... injuraturi
O zi buna!
P.S. Mama lor de samsari!
MODEL: Astra 2008
MOTOR: 1.6 16v 76kW z16xep
IOctavian
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2018
- Mesaj Privat
- deleted-139960
- OP
- 3 mesaje
- din 05 Feb 2020
deleted-139960
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
Razzlike
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2019
- Mesaj Privat
- deleted-139960
- OP
- 3 mesaje
- din 05 Feb 2020
deleted-139960
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
opelikka
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2013
- Mesaj Privat