- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
MIKI33
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
MIKI33
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
IPI3892
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2019
- Mesaj Privat
Va salut! O sa scriu aici problema mea, poate gasesc un ajutor.
1. Masina este Astra H GTC 1.9 DTH. Farurile sunt modificate sa aiba xenon pe faza scurta (si lunga cred), cu balast in afara farurilor. La lunga am H7, la scurta am D2S. Faza scurta de pe partea cu filtrul de aer nu mai merge, pe dreapta e ok. Am schimbat becul cu un Osram D2S si surpriza, tot nu lumineaza. Am schimbat balasturile intre ele, stanga cu dreapta, tot nu merge. Pe partea cu bateria am pus balastul de la farul cu buba si merge ok faza scurta. Pe partea cu buba nu lumineaza cu balastul schimbat si cu becul D2S nou. Am verificat fire la nivel de far, cat am avut loc, nu am gasit problema. Poate fi vreo siguranta? Exista sigurante separate pt stanga si dreapta? Daca da, care ar fi?
Apare si eroare pe GID legata de becul faza scurta dreapta.
Tb sa fac itp ul pana pe 22 august si cam tipa problema cu faza scurta de la pasager...
2. Si alta problema secundara: care e siguranta pt pompita de la sistemul de spalare parbriz?
Multumesc mult!
1. Masina este Astra H GTC 1.9 DTH. Farurile sunt modificate sa aiba xenon pe faza scurta (si lunga cred), cu balast in afara farurilor. La lunga am H7, la scurta am D2S. Faza scurta de pe partea cu filtrul de aer nu mai merge, pe dreapta e ok. Am schimbat becul cu un Osram D2S si surpriza, tot nu lumineaza. Am schimbat balasturile intre ele, stanga cu dreapta, tot nu merge. Pe partea cu bateria am pus balastul de la farul cu buba si merge ok faza scurta. Pe partea cu buba nu lumineaza cu balastul schimbat si cu becul D2S nou. Am verificat fire la nivel de far, cat am avut loc, nu am gasit problema. Poate fi vreo siguranta? Exista sigurante separate pt stanga si dreapta? Daca da, care ar fi?
Apare si eroare pe GID legata de becul faza scurta dreapta.
Tb sa fac itp ul pana pe 22 august si cam tipa problema cu faza scurta de la pasager...
2. Si alta problema secundara: care e siguranta pt pompita de la sistemul de spalare parbriz?
Multumesc mult!
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
M-am uitat pe un manual de utilizare de pe site-ul oficial al Opel ( al masinii nu mai exista) , in care se precizeaza ca poate fi siguranta 29 din panoul cu sigurante din portbagaj ( m-am uitat , dar ea nu exista fizic ) sau siguranta 36 din panoul cu sigurante de la compartimentul motor ( am schimbat-o dar degeaba)...idei ?
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
Am rezolvat....am luat siguranta 30 ( pentru priza din spate- nu exista la masina asta asa ceva) /panou portbagaj si am pus-o in locul liber de la 29 ( 15A)....dar pentru mine e o intamplare de dosarele x/zona crepusculara/triunghiul Bermudelor...cum naiba a functionat bricheta pana acum daca locasul de la 29 era liber, ca doar nu a "aruncat-o" cand s-a ars si de era siguranta la 30 daca masina nu are priza spate?
BEnache
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2020
- Mesaj Privat
Salutare. Am un opel astra h 1.9 120cp din 2005 si i.am schimbat termostatul si acum nu.mi mai funcționeazã servodirectia. Tot ce am demontat in afara de termostat a fost bateria si suport baterie. Știți cumva dacã pe lângã suportul bateriei trece vreun fir de la servo? Vreau sa mentionez ca nu am avut niciodatã probleme cu serva si nu am nici un martor aprins in bord.ms
julio11
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua. O rugaminte daca ma poate ajuta cineva. Am tabloul de sigurante din poza si la pozitia 37 am o sigurantã de 20 A. In schita nu apare ca ar trebui sã fie o sigurantã acolo....Problema ar fi ca pe acea sigurantã am un consumator care imi termina bateria ( mãsurat cu un multimetru si imi ia 0.8 A. ) Momentan am eliminat-o si nu am identificat sa nu mai meargã ceva. Stie cineva pentru ce este acea sigurantã? Multumesc mult.
costea eugen- Suspendat
- 1 mesaje
- din 17 Jan 2020
- Astra 2008
- Olt
costea eugen- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Azi am fost la un electrician auto cu al meu opel,deoarece aveam un consumator ascuns,care descarca bateria cand masina era in stand by.
A verificat omul cu multimetrul cum a stiut el,a scos borna minus la baterie (asta din ce am vazut eu).apoi pe rand a scos cate o siguranta,dupa care le baga la loc. Parea usor nedumerit la fel cum si eu eram,se parea ca este greu de depistat consumatorul parazitar. Intr-un final omul a exclamat BINGO,descoperise defectiunea, a scos releul acela negru din dreptul unde eu am marcat in foto cu un X rosu, spunand ca acel releu de pe pozitia K 4 se face vinovat pentru descarcarea bateriei. La extras si bagat la loc in locasul lui de cateva ori,probabil pentru a fi sigur 100% ca este cauza defectiunii mele,dupa care a pus acel releu pe bancul de lucru alaturi de sculele lui. A pus capacul de plastic peste tabloul de sigurante spunandu-mi ca acum totul este ok. Am intrebat cat face tot (deranjul),am platit si am plecat bucuros spre casa. Ajungand acasa am oprit motorul,dar cand am deschis portiera sa cobor am observat ca luminile din plafoniera nu se mai aprind,la fel nici becul din torpedou si portbagaj si,nici dezaburirea lunetei nu se mai aprinde la apasarea butonului. Ce credeti ca sa putut intampla ? Astept parerile voastre dragi colegi. Atasez foto cu modelul meu de UEC parca asa se numeste.
A verificat omul cu multimetrul cum a stiut el,a scos borna minus la baterie (asta din ce am vazut eu).apoi pe rand a scos cate o siguranta,dupa care le baga la loc. Parea usor nedumerit la fel cum si eu eram,se parea ca este greu de depistat consumatorul parazitar. Intr-un final omul a exclamat BINGO,descoperise defectiunea, a scos releul acela negru din dreptul unde eu am marcat in foto cu un X rosu, spunand ca acel releu de pe pozitia K 4 se face vinovat pentru descarcarea bateriei. La extras si bagat la loc in locasul lui de cateva ori,probabil pentru a fi sigur 100% ca este cauza defectiunii mele,dupa care a pus acel releu pe bancul de lucru alaturi de sculele lui. A pus capacul de plastic peste tabloul de sigurante spunandu-mi ca acum totul este ok. Am intrebat cat face tot (deranjul),am platit si am plecat bucuros spre casa. Ajungand acasa am oprit motorul,dar cand am deschis portiera sa cobor am observat ca luminile din plafoniera nu se mai aprind,la fel nici becul din torpedou si portbagaj si,nici dezaburirea lunetei nu se mai aprinde la apasarea butonului. Ce credeti ca sa putut intampla ? Astept parerile voastre dragi colegi. Atasez foto cu modelul meu de UEC parca asa se numeste.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
dupa mine este releul K18 din schema de mai jos.
in tablou este amplasat asa(chenarul rosu)
dupa schema pare sa raspunda de o serie de lumini interioare printre care si lampa de la cutia de manusi (torpedou).siguranta care il alimenteaza este FE13 de 5A - se vede si in poza ta sub releu, dupa cele trei maro.
din cite stiu torpedoul are un buton care stinge becul cind inchizi usa lui.
poate butonul ala nu-si mai face treaba si ramine lumina aprinsa acolo si de aceea iti apare consumator.
verifica eventual punind releul inapoi si scotind becul sau mufa de la lumina de la torpedou.
celelalte lumini par sa fie la vedere, daca raminea vreuna aprinsa s-ar fi vazut.
nu cred ca releul asta e raspunzator si de luneta.
inseamna ca tu ai acest tip de tablou (dupa poza), atunci ce ti-am scris in postul de la ora 17,21
nu mai e valabil (pe scheme am mai multe variante de instalatie si nu stiu care e valabila daca nu imi dati mai multe amanunte - inca nu am experienta ca sa ma pot descurca mai bine)
in tablou este amplasat asa(chenarul rosu)
dupa schema pare sa raspunda de o serie de lumini interioare printre care si lampa de la cutia de manusi (torpedou).siguranta care il alimenteaza este FE13 de 5A - se vede si in poza ta sub releu, dupa cele trei maro.
din cite stiu torpedoul are un buton care stinge becul cind inchizi usa lui.
poate butonul ala nu-si mai face treaba si ramine lumina aprinsa acolo si de aceea iti apare consumator.
verifica eventual punind releul inapoi si scotind becul sau mufa de la lumina de la torpedou.
celelalte lumini par sa fie la vedere, daca raminea vreuna aprinsa s-ar fi vazut.
nu cred ca releul asta e raspunzator si de luneta.
inseamna ca tu ai acest tip de tablou (dupa poza), atunci ce ti-am scris in postul de la ora 17,21
nu mai e valabil (pe scheme am mai multe variante de instalatie si nu stiu care e valabila daca nu imi dati mai multe amanunte - inca nu am experienta ca sa ma pot descurca mai bine)
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
TDorian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004 16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2018
- Mesaj Privat
Am un opel astra h 1.6 2004.Am reparat tija sistem twin port si cand am montat tot la loc am incercat sa pornesc si s-a aprins bordul iar apoi nu am mai avut curent deloc in bord .Am curent la ambele panouri de sigurante am verificat sigurantele toate am verificat toate releele.Nu se aprinde nimic in bord nici avarile nici in plafoniera nici faruri .Este posibil sa fie ECU defect sau CIM-ul? Pe spate la panou de sig la pozitia 18 nu am curent deloc .Un sfat sau o schema cu traseu fire si voltaj daca se poate.Multumesc frumos.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- petros 78
- **
- 110 mesaje
- din 12 Jun 2009
- Astra 2006 Z 1.9 DTH
- Bucuresti
petros 78
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat