- ecaterina87
- OP
- 8 mesaje
- din 23 Apr 2020
- Insignia 2011
- Iasi
ecaterina87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ecaterina87
- OP
- 8 mesaje
- din 23 Apr 2020
- Insignia 2011
- Iasi
ecaterina87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2020
- Mesaj Privat
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ecaterina87
- OP
- 8 mesaje
- din 23 Apr 2020
- Insignia 2011
- Iasi
ecaterina87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2020
- Mesaj Privat
- ecaterina87
- OP
- 8 mesaje
- din 23 Apr 2020
- Insignia 2011
- Iasi
ecaterina87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2020
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Daca are doar o fisura , se va vedea ca pierde si nu ar trebui sa urce apa asa sus , decat daca pompa are palele rupte , sau ramane fara lichid de racire, deci in concluzie nu trebuie sa urce apa , doar de la o fisura.
Schimba termostatul si verifica radiatorul cu mana sa fie cald tot ,de sus pana jos cu motorul cald la temperatura de deschidere a termostatului si daca radiatorul nu este cald decat partea de sus , atunci radiatorul este infundat. Daca apa a urcat destul cat sa deschida termostatul , adica la 90° si radiatorul nu incepe sa se incalzeasca , iar termostatul a deschis , trebuie sa fie cald furtunul de dupa termostat , spre radiator ,atunci sigur termostatul este blocat pe inchis , sau deschide doar putin.
Schimba termostatul si verifica radiatorul cu mana sa fie cald tot ,de sus pana jos cu motorul cald la temperatura de deschidere a termostatului si daca radiatorul nu este cald decat partea de sus , atunci radiatorul este infundat. Daca apa a urcat destul cat sa deschida termostatul , adica la 90° si radiatorul nu incepe sa se incalzeasca , iar termostatul a deschis , trebuie sa fie cald furtunul de dupa termostat , spre radiator ,atunci sigur termostatul este blocat pe inchis , sau deschide doar putin.
- ecaterina87
- OP
- 8 mesaje
- din 23 Apr 2020
- Insignia 2011
- Iasi
ecaterina87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
zic si eu ceva:
din ce stiu eu, ca sa nu fiarba apa in circuitul de racire acesta este presurizat.
daca aveti fisura la pompa de apa probabil presurizarea circuitului este pierduta, deci aveti ceea ce ati spus (fierbe apa si temperatura se ridica la 130).
daca ar fi masina mea as inlatura defectul acesta (fisura pompa apa), si apoi as verifica circuitul de racire sa fie presurizat; de aceea a incercat mecanicul acela schimbarea busonului de la vasul de expansiune).
asta e doar parerea mea, nu stiu cit gresesc.
din ce stiu eu, ca sa nu fiarba apa in circuitul de racire acesta este presurizat.
daca aveti fisura la pompa de apa probabil presurizarea circuitului este pierduta, deci aveti ceea ce ati spus (fierbe apa si temperatura se ridica la 130).
daca ar fi masina mea as inlatura defectul acesta (fisura pompa apa), si apoi as verifica circuitul de racire sa fie presurizat; de aceea a incercat mecanicul acela schimbarea busonului de la vasul de expansiune).
asta e doar parerea mea, nu stiu cit gresesc.
- ecaterina87
- OP
- 8 mesaje
- din 23 Apr 2020
- Insignia 2011
- Iasi
ecaterina87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2020
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ecaterina87
- OP
- 8 mesaje
- din 23 Apr 2020
- Insignia 2011
- Iasi
ecaterina87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2020
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Daca , intradevar pompa de apa este fisurata , primul lucru , sau ma rog , urmatorul lucru , schimba pompa sa nu fie palele rupte la ea , mai ales daca sunt de plastic , atunci clar va urca temp. lichidului de racire si sfatul meu nu mai merge asa cu ea , sa nu o dai in alte alea...si termostatul schimbat direct fara drept de apel , are si el o durata de viata , nu e pe vecie..iar dupa verificat radiatorul cum am zis mai devreme , repet , trebuie sa fie cald pe toata suprafata lui , nu doar sus ....
- ecaterina87
- OP
- 8 mesaje
- din 23 Apr 2020
- Insignia 2011
- Iasi
ecaterina87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2020
- Mesaj Privat
- BRazvan700
- *
- 22 mesaje
- din 03 Feb 2019
BRazvan700
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2019
- Mesaj Privat
Buna seara.Am luat un opel zafira b ,1.7 cdti 110cp si la navigatie am vazut ca in submeniul ei la coolant imi arata 99 100 de grade cand eram in trafic astazi.Cand am ajuns acasa si am lasat motorul pana sa il opresc un minut ,electroventilatorul mergea dar cand am oprit motorul,ventilatorul nu m-ai mergea.Am o rugaminte!La ce temperatura ar trebui sa merga electroventilatorul la opel si daca este normala temperatura.multumesc
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
99 - 100 - 101 grade, nu reprezinta o temperatura de speriat, atat timp cat circuitul lichidului de racire este etans si asigura presiunea necesara ca sa nu fiarba (lichidul de racire).
De ce a ajuns un motor diesel la acea temperatura ... intr-o zi cu doar 20 de grade afara, asta ar fi o intrebare. Poate mers bara la bara prin oras, sau?
Este firesc sa porneasca ventilatorul (ventilatoarele) de racire in jur de 100 de grade, probabil pe treapta 1, si pe treapta 2 pe la 105 grade sau mai mult. (aici poate sunt colegi care stiu exact temperaturile de declansare pentru fiecare treapta).
La fel de firesc este ca, daca ai mers cu AC pornit, ventilatoarele de racire merg continuu pe treapta 1.
De ce a ajuns un motor diesel la acea temperatura ... intr-o zi cu doar 20 de grade afara, asta ar fi o intrebare. Poate mers bara la bara prin oras, sau?
Este firesc sa porneasca ventilatorul (ventilatoarele) de racire in jur de 100 de grade, probabil pe treapta 1, si pe treapta 2 pe la 105 grade sau mai mult. (aici poate sunt colegi care stiu exact temperaturile de declansare pentru fiecare treapta).
La fel de firesc este ca, daca ai mers cu AC pornit, ventilatoarele de racire merg continuu pe treapta 1.
- BRazvan700
- *
- 22 mesaje
- din 03 Feb 2019
BRazvan700
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2019
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- BRazvan700
- *
- 22 mesaje
- din 03 Feb 2019
BRazvan700
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2019
- Mesaj Privat