FIvana
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B 14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2020
- Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema in legatura cu uleiul din motor, recent am fãcut revizia si schimburi de ulei filtre etc. La o saptamana dupa schimb am verificat la joja si mi se pare mult ulei, ce parere aveti? Las mai jos poze sa ma ajutati. Multumesc
MODEL: Opel astra J 2018
MOTOR: 1.4 103 kw B 14 NET
MODEL: Opel astra J 2018
MOTOR: 1.4 103 kw B 14 NET
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
FIvana
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B 14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2020
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,068 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,068
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
FIvana
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B 14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2020
- Mesaj Privat
- deleted-119013
- **
- 132 mesaje
- din 07 Jun 2017
deleted-119013
- Mesaje scrise: 132
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2017
- Mesaj Privat
FIvana
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B 14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2020
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,068 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,068
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Personal cred ca este cel mai bun model de joja , in primul rand pt ca este din metal si apoi ca are scarita pt ulei
Sa vezi la Renault ( motor f.bun)prostii de joje din plastic , scurte de nu poti sa ajungi la ele sau lungi de se rup in motor, dar asta e .
Pui 4 litri si trebuie sa fie suficient ulei in motor (A14net) , pe joja daca arata mai putin sau mai mult cu o gradatie nu e problema , important e sa stii ca sunt 4 litri in motor.
Cine a pus ulei dupa joja nu stia cat intra in acest motor plus ca nu l a scurs bine( si a facut o cu motorul rece, din cauza aia urca greu pe joja si a pus pana a vazut el full dar mai era ulei care nu ajunsese in baie)
Si oricum pui mai putin ,imbibi filtrul , pornesti si dupa 5min de mers astepti 5 min sa se scurga daca e cald si mai pui ,sau mai pui a doua zi cand s-a scurs calumea .
O jumatate de litru lipsa in motor inseamna 2.5 gradatii , deci nu e nici o problema , e la jumate.
Problema e cand pui mai mult si trebuie sa l scoti
De exemplu intai se slabeste filtrul pt a se scurge in baie si cantitatea ramasa in carcasa lui si pe traseu pana in baie ( 200 -300ml)
Apoi se lasa sa se scurga bine ( motorul fiind fierbinte)
Intre timp montezi filtrul nou imbibat de ulei .(pt. ca uleiul sa treaca repede de el si sa nu l forteze)...se poate rupe !
Dupa ce pui busonul la baie, pui 4 litri si asta e
Cred ca am batut campii suficient
Sa vezi la Renault ( motor f.bun)prostii de joje din plastic , scurte de nu poti sa ajungi la ele sau lungi de se rup in motor, dar asta e .
Pui 4 litri si trebuie sa fie suficient ulei in motor (A14net) , pe joja daca arata mai putin sau mai mult cu o gradatie nu e problema , important e sa stii ca sunt 4 litri in motor.
Cine a pus ulei dupa joja nu stia cat intra in acest motor plus ca nu l a scurs bine( si a facut o cu motorul rece, din cauza aia urca greu pe joja si a pus pana a vazut el full dar mai era ulei care nu ajunsese in baie)
Si oricum pui mai putin ,imbibi filtrul , pornesti si dupa 5min de mers astepti 5 min sa se scurga daca e cald si mai pui ,sau mai pui a doua zi cand s-a scurs calumea .
O jumatate de litru lipsa in motor inseamna 2.5 gradatii , deci nu e nici o problema , e la jumate.
Problema e cand pui mai mult si trebuie sa l scoti
De exemplu intai se slabeste filtrul pt a se scurge in baie si cantitatea ramasa in carcasa lui si pe traseu pana in baie ( 200 -300ml)
Apoi se lasa sa se scurga bine ( motorul fiind fierbinte)
Intre timp montezi filtrul nou imbibat de ulei .(pt. ca uleiul sa treaca repede de el si sa nu l forteze)...se poate rupe !
Dupa ce pui busonul la baie, pui 4 litri si asta e
Cred ca am batut campii suficient
- deleted-119013
- **
- 132 mesaje
- din 07 Jun 2017
deleted-119013
- Mesaje scrise: 132
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat