Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Problema inca nerezolvatã .. masina are un lag foarte mare.. la turatii mici e moartã .. dupa 2500 rpm începe sã tragã..
Nu reusesc sa.i dau de cap . Unde sa mai umblu? Ce sa mai schimb/ curat?
Cand apas accelerația la podea zici ca moare motorul apoi dupa 2000 de ture începe sã se simtã ca trage...
As vrea sa stiu daca dpf.ul ar putea sa fie de vina ? Sa fie înfundat ? Si de aia masina sa nu tragã la turatii mici? Singurul martor care se aprinde e cel mașinuțã cu cheia
chiar dacã îl sterg apare iar.. asta e martorul care indicã ca dpf e defect ? Sau este alt martor pentru dpf
Precizez ca martorul apare la pornire , masina se tureaza pana la 5000 rpm , nu intra in avarie . Pur si simplu are un lag foarte mare cand calci accelerația
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Zici ca ai curatat clapeta , egr-ul si senzorul map.La maf nu prea ai ce curata , fiind bine ascuns si capsat.Turbina intra dupa 1200 rpm ,ai verificat furtunele de pe admisie sa nu piarda pe undeva?Dpf-ul mai face regenerare cum zici ca face la 300-400 de km?Ce cod de eroare mai apare?Lagul poate fi cauzat si de turbina , ai gasit ulei pe furtunul care duce in clapeta?Geometria poate fi blocata , ori turbina nu face boost corect(parerea mea).
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Astãzi am desfãcut clapeta de accelerație și era plinã de ulei , am pus tot la loc am curãțat si egr iar si degeaba . Masina e moartã .. am verificat si electrovalva de la turbina si e in regula .. ce furtune as mai putea verifica ?
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Raspundei-i lui black soulwhite la întrebãrile adresate.Omul se pricepe si te poate ajuta.Eu am un 1.9cdti (120cp)de 10 ani.In cei 243 de mii(163 de mii fãcuti de mine)i-am facut acum 3 ani o decarbonizare si atât.Aveam 208mii km atunci.Am curãtat uleiu din clapeta atunci (aveam de 6,7ani ulei in ea),egr-ul s-a curãtat de la decarbonizare,admisia.. nu prea.Nu am curãtat niciodata senzorul MAF.Turbina fluierã de vreo 4 ani,ulei,,am baltã in furtunul de la admisie.Intrã pe linkul ãsta sa vezi cum e admisia ta colmatatã comparativ cu a mea.
Uleiul l-am schimbat numai la 15 mii (GM 5W30).Ai mare grijã cu "mecanicii"!
http://www.youtube.com/chan...5KCeA3un808ERNGDg
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Zici ca ai curatat clapeta , egr-ul si senzorul map.La maf nu prea ai ce curata , fiind bine ascuns si capsat.Turbina intra dupa 1200 rpm ,ai verificat furtunele de pe admisie sa nu piarda pe undeva?Dpf-ul mai face regenerare cum zici ca face la 300-400 de km?Ce cod de eroare mai apare?Lagul poate fi cauzat si de turbina , ai gasit ulei pe furtunul care duce in clapeta?Geometria poate fi blocata , ori turbina nu face boost corect(parerea mea).

Furtunele de pe admisie o sa le verific.
Dpf.ul isi face regenerare tot la fel aproximativ 300km
Pe tester nu am mai pus.o ( pe o interfațã obd2 nu gaseste nici o eroare pe telefon ), iar la testul cu pedala nu da nici.o eroare .
Am gãsit ulei pe furtunul care duce la clapeta de accelerație .
De turbina nu stiu ce sa zic .. cum sa o verific sa vad daca are probleme ?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Un log in mers , ori altfel nu se poate...inspectia vizuala nu ajuta decat la diagnosticarea jocului si a starii paletilor , dar a geometriei nu (vanele).Ai putea inspecta si vizual , dar pozitia nu prea iti permite sa vezi daca se misca wastgate.Daca zici ca ai inspectat furtunele de pe admisie si intercooler , nu ar parea sa fie probleme acolo , si garantat se lasa cu un cod de eroare si taia pedala in turatii.Un pic de ulei nu este problema daca ai gasit pe furtunul care intra in clapeta.Nu ai spus daca auzi turbina intrand pe la aproximativ 1200 rpm , incearca stand pe loc sa asculti , este foarte simplu.Ceva sunete ciudate scoate ori nu!?
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Astãzi o sa scot masina la.o plimbare si te anunt daca scoate sunete ciudate.( Zici ca pot verifica si la relantiu ) , daca ciudat e ca masina zici ca moare daca bag in dreapta a doua si nu accelereze putin mai tare da impresia ca moare motorul
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Ce am observat e ca mi.a crescut consumul la relantiu , imi arata 1,1 /1,2 L/h acum 2 zile era 0.8 0.7 ...
Ce ar putea fi? Dc nu primesc nici.o eroare ..?
Am verificat Calculat Boost printr-o aplicația cu o interfațã obd2 si imi arata valorile astea
Pana la 1900 rpm = 0 bar
2000 rpm=0.03 bar
3000 rpm=0.33 ba4
4000 rpm=0.51 bar
5000 rpm=0.47 bar
Este normal ?..
Oare sa fie electrovalva problema ? Ieri am verificat.o adica am scos furtunasul acela sa vad daca are vacum si avea .. putin dar avea.
Eu am schimbat in iarna electrovalva într-un service ca mi.au zis ca am presiune prea mare in turbina si ca ei se mira cum de mai era intreaga turbina mea...
Aceștia mi.au pus electrovalva noua si au zis ca acum presiunea e ok... dar nu stiu ce sa zic... m.au tepuit sau nush.. de aia mi.e frica sa merg prin service.uri





  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere nu este normal , pentru ca acel boost este prea mic.Merge ca un motor clasic diesel(aspirat).Daca electrovalva este noua , de ce nu ar fi ok?Degeaba electrovalva este buna , daca turbina nu.Senzorul map de pe galerie ai curatat , galeria este curata?
Eu nu te sfatuiesc sa cumperi nimic , pana nu faci un log in mers sa vezi parametrii la senzori si turbina.Un log cu un tester corect bineinteles.


Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Vin 24 Apr, 2020 4:57 pm, modificat de 3 ori în total
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Am curãțat senzorul de pe galerie , galeria era cam murdarã , dar nu așa exagerat .. oare sa.cumpar senzor nou .. sa fie de aici problema ? Ce sfaturi imi dai ?
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Precizez ca valorile alea sunt cu masina pe loc nu in mers...
Cineva mi.a zis ca a avut si el aceași problema cu un vw nota 1.9 tel si la el era din cauza la o piesã ceva pe la turbina o sa las O poza jos ca nu stiu cum se numeste

  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Din punctul meu de vedere nu este normal , pentru ca acel boost este prea mic.Merge ca un motor clasic diesel(aspirat).Daca electrovalva este noua , de ce nu ar fi ok?Degeaba electrovalva este buna , daca turbina nu.Senzorul map de pe galerie ai curatat , galeria este curata?
Eu nu te sfatuiesc sa cumperi nimic , pana nu faci un log in mers sa vezi parametrii la senzori si turbina.Un log cu un tester corect bineinteles.

Am de Gand sa.mi iau un opcom si sa testez eu însumi .. ca degeaba dau mereu 100 de lei la testat si tot nu.mi gaseste "buba".. dupa ce o sa fac un log în mers o sa te anunt cu valorile respective
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ala e wastegate/actuator turbina , si modifica geometria in functie de cum apesi pedala de acceleratie(mai pe romaneste).Problema este ca , degeaba este ala bun , daca geometria este blocata si nu o poate misca.Sa nu incerci sa modifici cumva surubul tijei wastegate ,pentru a o scoate afara , decat daca pui semne pe filet(asta sa o poti testa separat).Ai un pm cu o demonostratie live a valorilor turbinei in functie de rpm(poate arunci un ochi in mesagerie...).
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Ti.am raspuns la PM .
Ieri am incercat ceva , am scos mufa de la senzorul de pe admisie si am vazut ca masina dã sa moara cand o accelerez fara mufa.. asta e normal ?..
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
In mod normal ala citeste presiunea din admisie , care se duce in calculator , si pe baza anumitor calcule se trimite comanda electronica la electrovalva catre wastegate/actuator sa ajusteze geometria turbinei prin vacuum.Eu asa vad lucrurile , si daca gresesc sper sa ma corecteze un coleg mai priceput.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR