- danGTS
- **
- 127 mesaje
- din 03 Sep 2008
- Vectra 2007 1.9cdti
- Bacau
danGTS
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2008
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- danGTS
- **
- 127 mesaje
- din 03 Sep 2008
- Vectra 2007 1.9cdti
- Bacau
danGTS
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ugly_cat2003
- **
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
danGTS a scris:Am masina de 2 saptamani..aprox 700 km.50% oras 50% in afara orasului(130..140)..6.6...6.7...2.0DT 130cp...
Stii ca acel consum de 6.6.... 6.7 inseamna, probabil, 7.2 - 7.3. Asta asa, de dragul discutiei. Iar la viteza medie de 80km/h, din punctul meu de vedere e cam mare consumul.
Si a mea imi arata pe bord 6.2 mai nou dar in realitate, la pompa, consumul mediu e 6.83. La o viteza medie de 65.6.
- danGTS
- **
- 127 mesaje
- din 03 Sep 2008
- Vectra 2007 1.9cdti
- Bacau
danGTS
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ugly_cat2003
- **
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- danGTS
- **
- 127 mesaje
- din 03 Sep 2008
- Vectra 2007 1.9cdti
- Bacau
danGTS
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2008
- Mesaj Privat
ADascalu
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2017
- Mesaj Privat
- Alexandru Rotaru
- *
- 24 mesaje
- din 17 Mai 2018
- Insignia 2014 Z20DTH
- Iasi
Alexandru Rotaru
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2014 Z20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2018
- Mesaj Privat
La un drum de Iasi - Izvorul Muntelui - Iasi, 350 km cu 4.8l / 100km.
La 21k km, consum mediu de 6.4l / 100km.
La relanti (exceptand pornirea si cand e rece) - 0.4/0.5 l
consumuri afisate !
Secretul.. turati motorul, si nu mergeti subturat.
Din experienta - cat am mers la inceput subturat, aveam consum instant la relanti 0.7.
A 6-a nu a vazut niciodata (doar o proba cand am luat masina);
A 5-a fff rar - la peste 120-125km.
Spor.
La 21k km, consum mediu de 6.4l / 100km.
La relanti (exceptand pornirea si cand e rece) - 0.4/0.5 l
consumuri afisate !
Secretul.. turati motorul, si nu mergeti subturat.
Din experienta - cat am mers la inceput subturat, aveam consum instant la relanti 0.7.
A 6-a nu a vazut niciodata (doar o proba cand am luat masina);
A 5-a fff rar - la peste 120-125km.
Spor.
RRay
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat
Am depistat si eu recent o crestere a consumului de carburant. La pornirea la rece masina consuma 1.0/1.1 litrii(fara clima sau orice altceva). Dar dupa ce fac niste kilometrii scade consumul la 0.6/0.7 la relanti. Si chiar nu imi amintesc sa fi consumat atata.... Oare sa se fi imbacsit deja filtrul de motorina? Nu pot sa imi da-u seama de ce aproape sa dublat consumul la relanti. Si alimentez decat carburant "premium" care in teorie are o ardere mai buna si nu contine atat de multe impuritati... Deja ma calca rau pe nervi masina asta. Nu cred urmatoarea masina va mai fi Opel.
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
Ai auzit de socul electronic care intra in functiune la pornirea la rece?
Daca nu,iti spun eu ca este normal sa se manifeste asa si e normal sa se stabilizeze consumul la ralanti dupa ce parcurgi chiar si un traseu mai scurt de la pornire.
Doar aceasta bataie de cap iti doresc sa o ai cu aceasta masina .
Daca nu,iti spun eu ca este normal sa se manifeste asa si e normal sa se stabilizeze consumul la ralanti dupa ce parcurgi chiar si un traseu mai scurt de la pornire.
Doar aceasta bataie de cap iti doresc sa o ai cu aceasta masina .
RRay
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
Eu zic sa nu-ti bati capul cu maruntisuri,atata timp cat consumul la ralanti se stabilizeaza dupa cum sustii si tu la valoarea pe care o aveai inainte...,acest fenomen se manifesta mult mai mult pe timp rece dar se manifesta si pe timp cald la prima pornire a motorului.
Poti sa stai si pe loc cateva minute cu motorul pornit intr-o dimineata si vei vedea cum dupa o perioada scurta de functionare a motorului avand acel consum marit de care zici tu,consumul la ralanti daca este marit va scadea si se stabilizeaza la o valoare normala de 0.6 - 0.7 l/h.
Poti sa stai si pe loc cateva minute cu motorul pornit intr-o dimineata si vei vedea cum dupa o perioada scurta de functionare a motorului avand acel consum marit de care zici tu,consumul la ralanti daca este marit va scadea si se stabilizeaza la o valoare normala de 0.6 - 0.7 l/h.
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
RRay a scris:Nu, nu stiam de lucrul asta. DAR, imi amintesc distinctiv ca porneam masina si avea un consum instant de 0.5/0.4. Chiar ma laudam cu treaba asta la un baiat care conduce un Clio ca si el se tot plangea de consum. O sa pun si eu maine niste poze.
Un motor rece are întotdeauna un consum mai mare, indiferent de marcã; atâta timp cât uleiul “doarme” in propria-i baie și nu este bine “scuturat” de cãtre pistoane, acestea au o frecare mai mare și de aici ...rezultatul care te-a speriat, dar meritã așa o sperieturã dacã stai sã te gândești la ce consum ai dupã încãlzirea motorului..🙂🤪
RRay
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu va panicati prea mult consumul depinde mult de temperatura exterioara ,este unul din parametrii dupa care ECU regleaza cantitatea de combustibil, eu am la 0-5 grade 7,5 la 5-10 scade la 6,5 si acum aici sunt 15-20 grade si a ajuns consumul la 6.0-5,5 drumurile mai mult extraurban ca astia au venit cu autostrada la fiecare catun.
In afara de filtre,presiunea in roti,eventuali mecanici care ung etrierii si placutele cu vaselina ,toate modifica mai mult sau mai putin consumul...dar vremea o face cel mai mult.
In afara de filtre,presiunea in roti,eventuali mecanici care ung etrierii si placutele cu vaselina ,toate modifica mai mult sau mai putin consumul...dar vremea o face cel mai mult.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
La usa soferului exista o eticheta care spune cum sa ai presiunea pentru consum economic.
Nu am vazut un mecanic sa recomande asa ceva. toti umfla rotile la 2.2 ca ""asa este bine".stiu ei asta.
Oare nemtii astia sunt prosti si noi romanii suntem super destepti.?
daca punem in balanta drumurile noastre care fac ca viteza medie sa fie foarte mica plus presiunea in cauciucuri (de cele mai multe ori mica) plus tipul de anvelopa (mai ieftinuta acolo) si nu in ultimul rand stilul de condus rezulta un consum mare.
Si inca ceva: consumul adevarat este ala pe care il ai de la schimb la schimb de ulei. verifici atunci care este consumul nu dupa un drum la munte sau la mare sau mai stiu eu unde.asta dca nu cumva resetezi consumul de 10 ori pe luna.(iti furi singur caciula)
apesi butonul si vezi ce zice masina. restul sunt povesti.
Nu am vazut un mecanic sa recomande asa ceva. toti umfla rotile la 2.2 ca ""asa este bine".stiu ei asta.
Oare nemtii astia sunt prosti si noi romanii suntem super destepti.?
daca punem in balanta drumurile noastre care fac ca viteza medie sa fie foarte mica plus presiunea in cauciucuri (de cele mai multe ori mica) plus tipul de anvelopa (mai ieftinuta acolo) si nu in ultimul rand stilul de condus rezulta un consum mare.
Si inca ceva: consumul adevarat este ala pe care il ai de la schimb la schimb de ulei. verifici atunci care este consumul nu dupa un drum la munte sau la mare sau mai stiu eu unde.asta dca nu cumva resetezi consumul de 10 ori pe luna.(iti furi singur caciula)
apesi butonul si vezi ce zice masina. restul sunt povesti.