Davos
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2014 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
Consumul in Bucuresti, trafic infernal 6,8 % cu o medie pe ultimii 1250 km de 17-18 km/h.Cam dese regenerarile DPF-ului am observat, motiv de ingrijorare pentru mine deoarece afecteaza calitatea uleiului motor. Revizia periodica a costat aprox. 580 de lei (schimb ulei+filtre totul pe original GM)
Spatiul interior decent pentru persoane de inaltime medie, scaunele foarte inalte (bune pt cei cu probleme la coloana vertebrala).
Sistem de franare excelent, directie cu efort variabil, cutie de viteze foarte bine etajata, rezerva de putere la depasiri chiar si peste 130-140 km/h.
Pareri negative ar fi stabilitatea in viraje care este slaba, avand punte rigida fata de multilink la Touran si cred ca ar fi fost mai potrivita varianta pe benzina (eventual cu GPL) pentru utilizarea preponderent urbana.
Toate bune.
AStinga
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2017
- Mesaj Privat
tavi28flo
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
tavi28flo
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
- fratie
- **
- 135 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
fratie
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
Opel Meriva B 2011 - A14XER - 58.000km - benzinã
De câteva luni se aprinde la bord martorul ''Check Engine''. La început se aprindea, se mai stingea, dar de vreo o lunã de zile rãmâne aprins permanent, binenteles cu motor pornit. În tot acest timp mașina devenise un pic puturoasã la un consum normal. Zilele astea am fãcut o programare și m-am deplasat la service pentru o investigatie cu testerul. În urma testãri îmi pare rãu nu am retinut codul, dar era vorba de ceva gen ''electrovalvã admisie canistrã carbon'' defectã. O aveau în stoc așa cã am fost de acord cu înlocuirea electrovalvei. Electrovalva defectã ''BOSCH made în Germany''. Cea nouã identicã și la fel, cod : 55566514 , acum rãmâne sã vãd ce mai cade. Cu aceastã electrovalvã mai îngaș un pic lista de piese înlocuite...adicã...
- 2015 - înlocuit switch haion
- 2016 - înlocuit bobina de aprindere, înlocuit pompa de apã, racord felxibil motor-esapament, plus alte mãruntisuri.
Am început sã devin sceptic în privinta calitãți componentelor de la marile branduri cunoscute, sau poate lucreazã pentru piețe diferite..... cine știe !
- deleted-137612
- *
- 16 mesaje
- din 26 Sep 2019
deleted-137612
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2019
- Mesaj Privat