- SPereteanu
- OP
- 1 mesaje
- din 26 Feb 2020
SPereteanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2020
- Mesaj Privat
Salut,
I s-a intamplat cuiva sa se aprinda martorul service (cel cu cheita), atunci cand decelereaza masina? Mai exact:
- Se intampla doar cand motorul este cald
- Merg pe autostrada, ajung la peste 2500 rpm
- Iau piciorul de pe acceleratie
- Turatia ajunge la 2200-2300rpm
- Se aprinde martorul de service
- Las intentionat sa mai scada turatia pana la 1700-1800rpm si apoi se stinge singur
- Apoi accelerez si totul este in regula pana decelerez din nou sub 2300 cand se repeta totul
- Daca nu las sa ajunga sa se stinga singur la 1700rpm si accelerez intre timp, nu am pedala foarte buna, dar creste usor-usor pana cand ajunge la 2500rpm si apoi se stinge
- Am fost la mecanic, a verificat cu testerul ce erori arata....si nimic...nicio eroare
- A curatat EGR-ul...degeaba...tot la fel a facut
- Am inlocuit EGR-ul cu altul nou...tot degeaba
- A vorbit cu un specialist in turbine si spunea ca nu-i de la turbina pentru ca daca era problema de la turbina s-ar fi intamplat cand accelerez, nu cand decelerez
Are cineva vreo idee?
Mersi anticipat
MODEL: Opel Vectra C (2007)
MOTOR: 1.9 150CP Z19DTH
I s-a intamplat cuiva sa se aprinda martorul service (cel cu cheita), atunci cand decelereaza masina? Mai exact:
- Se intampla doar cand motorul este cald
- Merg pe autostrada, ajung la peste 2500 rpm
- Iau piciorul de pe acceleratie
- Turatia ajunge la 2200-2300rpm
- Se aprinde martorul de service
- Las intentionat sa mai scada turatia pana la 1700-1800rpm si apoi se stinge singur
- Apoi accelerez si totul este in regula pana decelerez din nou sub 2300 cand se repeta totul
- Daca nu las sa ajunga sa se stinga singur la 1700rpm si accelerez intre timp, nu am pedala foarte buna, dar creste usor-usor pana cand ajunge la 2500rpm si apoi se stinge
- Am fost la mecanic, a verificat cu testerul ce erori arata....si nimic...nicio eroare
- A curatat EGR-ul...degeaba...tot la fel a facut
- Am inlocuit EGR-ul cu altul nou...tot degeaba
- A vorbit cu un specialist in turbine si spunea ca nu-i de la turbina pentru ca daca era problema de la turbina s-ar fi intamplat cand accelerez, nu cand decelerez
Are cineva vreo idee?
Mersi anticipat
MODEL: Opel Vectra C (2007)
MOTOR: 1.9 150CP Z19DTH
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
DRUSU529
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
Și eu am aceeași problemã, am un opel vectra c din 2005 ,150 de cai tot la fel pãțesc dacã o țin subturatã pe relanti. Când se aprinde martorul pot sã schimb orice vitezã nu se accelereazã, parcã nu se alimenteazã. Nu stiu nici eu ce are, îți mulțumesc cã ai întrebat poate aflu și eu. Cu stimã și respect vã mulțumesc