Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • laur_opelastraH

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salut dragi colegi.Am o problema cu masina,este vorba despre o astra h z16xep.Problema e ca la relanti dupa ce se incalzea motorul avea un sunet ritmic diferit,ascultand motorul se auzea ca si cum ar aspira aer pe undeva.Uitandu-ma putin pe net am vazut alti colegi cu aceeasi problema si am urmat un sfat si a nume sa incerc sa scot joja sau busonul de ulei in timpul functionarii motorului.Dupa ce am scos joja el tragea aer pe acolo soo busonul de ulei nu am reusit deloc sa il scot.Ce am facut a fost sa desfac capacul culbutorilor si m-am uitat la valva pcv(problema fiind acea valva)am incercat sa o scot si nu am reusit.Am remontat inapoi capacul dar am cateva probleme si anume:


1)Imi curge putin ulei dinspre partea cu distributia cu toate ca am strans suruburile destul de bine,sa fie din cauza garniturii?
2)La inceput a scos fum alb destul de mult dupa care nu a mai scos dar mi se pare ca noxele au un miros ciudat,nivelul la ulei e ok,antigelul la fel,nu scade nivelul si nu am urme de ulei in vasul de expansiune.
3)Turatia a crescut de la 750 turatii cat era prima data pe la 850+|- si nu inteleg de ce
4)La pornire cand e rece se cam balbaie,inainte nu facea asa.
5)Intre 1500-2000 rotatii daca accelerez mai tare in treapta 2 sau a 3 are un sunet ca de reliu dupa care cand trece de 2000 roatii se aude normal.Ce ar putea fi?

Problema cu relantiul instabil s-a rezovet de la sine dupa ce am demontat si remontat capacul culbutorilor(CIUDAT)


E posibil ca din cauza ca am desfacut capacul sii imi pierde ulei sa fie cauza acestor probleme?Mentionez ca inainte nu face asa,doar relantiul era instabil din cauza acestei valve.

Stima!


MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z16XEP
  • GOnoiu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Salut.
Ai rezolvat problema ?
Ceva similar mi se intampla și mie . Dacã las motorul pornit la relanti 5 min , când accelerez îmi scoate mult fum alb gros cu tente de albastru.
Am schimbat simeringuri supape și segmenți dar tot asa face . Nu pot circula cu masina asa în oraș.
  • grieg55

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Salut, Are cineva idei cum s-ar rezolva problema inlocuirii ECU la astra h, Z16XEP, cu altul sh, in conditiile in care IMMO, nu mai primeste nici un cod de securitate la resetare idem programare ? (ECU nativ s-a defectat , dezactiveaza din start sistemul TwinPort)
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
grieg55:
1- ai postat complet aiurea. Ce treaba are ECU-ul tau cu vacuum-ul colegilor?
2- esti din Iasi. Cauta-l pe dancuciureanu (ii gasesti datele de contact aici, pe forum) sunt convins ca te rezolva
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR